To sa predsa nikdy tak nerobilo, bolo by to bárs zložité, vodičov by mohli prepadnúť, lebo by mal pri sebe obnos financií, vodiči by kradli, cestujúci by to zneužívali, všetci sú na obede....
Chtěl bych se zeptat na jednu věc: je možné se ještě u vás svézt trolejbusem Tr14 do evidenčního čísla 6222 včetně? Chystám se do Bratislavy 27.9. na 11- 12 hodin, tak by mě zajímalo, jestli ještě tak staré trolejbusy u vás jezdí. Už je to dnes docela raritní a ještě jsem nikdy neviděl v ulicích Bratislavy Tr14 s nižším číslem než 6250. Díky
Podľa mňa by to kľudne mohlo byť tak, že by predával vodič lístky v autobuse aspoň na Letisku, Hlavnej stanici, autobusovej stanici, ŽST Petržalka, Nové Mesto.. Väčšinou sú to všetko konečné, takže ak by skôr pristavil vodič vozidla, stíhal by aj predať lístky..
Ale nebude, však je to o 3 metre dlhšie ako 2xT3. A mám taký subjektívny pocit, že všetky zastávky v BA sú minimálne na 3xT3 (2xK2) okrem Šafárikovho-Štefánikovho námestia, ale tam stojí cez prechod pre chodcov už aj 2xT3, tak sa holt mude musieť presťahovať o jeden stĺp ďalej a mesto príde o tri parkovacie miesta.
Celkom pekná tramway, hlavne čelá sa im vydarili ? Zmenil by som ale trochu interiér: vnútorné obloženie a podlahu tmavšiu, kvôli udržaniu čistoty.. Prípadne tam dal aj iné sedadlá a určite klímu..
Bože, prečo by sa nezmestila, keď je +/- nejaký decimeter rovnako dlhá ako súprava 2*T3 alebo 2*T6, ktoré tu bežne jazdia? Vopred upozorňujem, že KT8 sa už nevyrába, je už prežitej konštrukcie, nie je možné ju realizovať na 1000 mm a nemá vhodný prejazdný profil pre BA, takže by ma celkom potešilo, keby TDBK NEzačali rozvíjať diskusiu na tému "Treba do BA kúpiť KT8, lebo sa zmestí do zastávky".
Na tejto stránke úplne dolu píšu niečo o natáčacích podvozkoch, ale nebude to žiadna výhra. Plne naložený voz má údajne 10 ton na nápravu, čo je rovnako ako 14T (samozrejme Porschetera je širšia). Osobne si myslím že najlepšie je klasické dvojkolie, kedy sú mobe kolesá na jednom pevnom hriadeli. Samostatné zavesenie kolies je fajn, ale podľa mňa nebude mať také dobré jazdné vlastnosti. Ako iste vieš, spravil som vlastnú konštrukciu vychádzajúcu z Bombardieru, samozrejme s menšími úpravami. Pri dĺžke 33 metrov to má 10 náprav, otočné podvozky s klasickými dvojkoliami a je NP bez schodíkov. Nevýhodou je odlišná konštrukcia vonkajších a vnútorých podvozkov. Majú úplne iné odpruženie. Mechanicky sú ekvivalentné k podovzkom ČKD na 1000 mm, iba majú dvojté odpruženie a inak umiestnené trakčné motory.
Mňa na Končare najviac fascinuje tá légia zapálených fanúšikov, ktorý tejto električke robia po nete neuveriteľnú propagandu. Vrcholom všetkého sú propagandistické články na Wikipedii vyzdvihujúce v dnešnej dobe úplné samozrejmosti a zakončené perlami typu "By this Croatia became the fifth country that has technology for producing low-floor trams." ?
Jo, KONČAR 2200 je pěkná tramvajka... ale má pár nectností (teda krom pevných podvozků, což je zřejmé asi všem) - jednak poměrně vysokou nápravovou hmotnost (sice Trio nebo 14T jsou na tom téměř stejně, ale při větší šířce skříně!), horší ale je velmi slabý měrný výkon - 9,75kW/t, pro porovnání T3 11kW/t, Trio 13,85kW/t. To bude slimák jako hrom. Taktéž 60kN kolejovky nejsou nic moc.
Skoda, lebo myslienka, ze by jazdila na 5-ke sa mi veeelmi paci ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
To sa predsa nikdy tak nerobilo, bolo by to bárs zložité, vodičov by mohli prepadnúť, lebo by mal pri sebe obnos financií, vodiči by kradli, cestujúci by to zneužívali, všetci sú na obede....