presnejsie: na vstupe do parkoviska stoji dispecer a presmeruvava vsetky busy niekam do pekla, pri kotolni stoji taky orangovy marcedes s obrovskym reflektorom, a svieti na jeden barak, na parkovisku pre busy je cisterna (co polieva cesty, blika a prehana sa po parkovisku), potom niaka karosa s jednym oknom - ako keby niake stanovisko, ci co) a este niake vany, a este dalej, tam uz zle vidim stoji neviem kolko presne - min. 10ludi
J
Kolaje pri Poluse by sa mali opravovať tento rok, to mám z magistrátu.
Filharmónia potrbuje benefičné koncerty na vlastnú existenciu. Veď rekonštrukcia bude trvať 5 rokov. Toľko ako hradný palác. (do roku 2008)
Rekonštrukcia Mostovej v sume 25 mil je plánovaná na buduci rok s využitím technológií na odpruženie trate. Podobne ako na Kamennom ak sa nemýlim.
Pri vytvorení pešej zóny sa má vytvoriť SOCHORADIE kráľov a kráľovien korunovaných v BA čo vylučuje možnosť trate, ako na Obchodnej. A fakt je ten, že náštevníkov nedostaneme do BA na eliny, ale na kultúru. K tomu patria aj prvky uličnej architaktúry, kvalitná hudba, .... Už dnes je SND a SF plná rakušákov, lebo tieto inštitúcie sú na svetovej úrovni.
O Carltone som nič také nepočul. Odkiaľ to máš a kedy sa má začať s rekonštrukciou.
Trať na Hviezdoslavku je nemožná v prvom rade pre ambasády, ktoré to nikdy nedovolia. Príliš veľké riziko a možnošť teroristického útoku.
A stými zápchami. zabudli ste, že autá by mali isť v budúcnosti cez La Frankoni po Einsteinke a Košickej. Do konca sa predpokladá aj asanovanie Nového mosta alebo jeho skrátenie a vyustenie na nábrežie. Po Staromestkej sa nebude o 20 rokov jazdiť autami určite.