co sa tyka trate na mostovej, osobne som za jej rekonstrukciu, ale suhlasim s KLFom ze by stacila jednokolajka. V kazdom pripade treba poslat staticku dopravu prec z tych miest. Na porudzi je garaz carlton, kt. keby nebola ****** americkej ambasady, tak tam moze parkovat hocikto na jednom zo styroch poschodi. Ono to je totiz garaz verejna, sam som tam niekedy cez vikend parkovaval, ale prestal som, lebo ma zdrzovala ta policajna prehliadka pri vstupe.
preco len jedna kolaj? Ja osobne si myslim ze elektricka v pesej zone nie je az taka vyhra. Totiz ja osobne dost nerad chodim na Obchodnu, ked idem v strede ulice tak si stale musim davat pozor ci nejde elina, uz som sa parkrat zapozeral a vodic eliny ma skoro presiel - zastal cca 50 cm spriahadlom odo mna a stale len crngal. On v podstate robil len to co ma... A ked by na Mostovej bola len jedna kolaj, tak by tam ostalo viac miesta pre ludi!!! Opat zvyraznujem ze auta tam nemaju co hladat!
A napada ma este jeden variant. Co tak zdvojkolajit trat na Sturovej a urobit obratisko na Safarikovom nam. a tam ukoncit linky 11, 14, 12? Potom by okolo Reduty chodilo menej elektriciek...
preco len jedna kolaj? Ja osobne si myslim ze elektricka v pesej zone nie je az taka vyhra. Totiz ja osobne dost nerad chodim na Obchodnu, ked idem v strede ulice tak si stale musim davat pozor ci nejde elina, uz som sa parkrat zapozeral a vodic eliny ma skoro presiel - zastal cca 50 cm spriahadlom odo mna a stale len crngal. On v podstate robil len to co ma... A ked by na Mostovej bola len jedna kolaj, tak by tam ostalo viac miesta pre ludi!!! Opat zvyraznujem ze auta tam nemaju co hladat!
A napada ma este jeden variant. Co tak zdvojkolajit trat na Sturovej a urobit obratisko na Safarikovom nam. a tam ukoncit linky 11, 14, 12? Potom by okolo Reduty chodilo menej elektriciek...
J
Kolaje pri Poluse by sa mali opravovať tento rok, to mám z magistrátu.
Filharmónia potrbuje benefičné koncerty na vlastnú existenciu. Veď rekonštrukcia bude trvať 5 rokov. Toľko ako hradný palác. (do roku 2008)
Rekonštrukcia Mostovej v sume 25 mil je plánovaná na buduci rok s využitím technológií na odpruženie trate. Podobne ako na Kamennom ak sa nemýlim.
Pri vytvorení pešej zóny sa má vytvoriť SOCHORADIE kráľov a kráľovien korunovaných v BA čo vylučuje možnosť trate, ako na Obchodnej. A fakt je ten, že náštevníkov nedostaneme do BA na eliny, ale na kultúru. K tomu patria aj prvky uličnej architaktúry, kvalitná hudba, .... Už dnes je SND a SF plná rakušákov, lebo tieto inštitúcie sú na svetovej úrovni.
O Carltone som nič také nepočul. Odkiaľ to máš a kedy sa má začať s rekonštrukciou.
Trať na Hviezdoslavku je nemožná v prvom rade pre ambasády, ktoré to nikdy nedovolia. Príliš veľké riziko a možnošť teroristického útoku.
A stými zápchami. zabudli ste, že autá by mali isť v budúcnosti cez La Frankoni po Einsteinke a Košickej. Do konca sa predpokladá aj asanovanie Nového mosta alebo jeho skrátenie a vyustenie na nábrežie. Po Staromestkej sa nebude o 20 rokov jazdiť autami určite.