Presne tak ? No to vyvýšenie tam má byť práve kvôli tomu, aby spomalilo autá, a aj preto, aby ľudia nemuseli "skákať" do električiek z cesty, ale mali riadnu nástupnú hranu..
Inak keby existovala ex 23, resp. 82, tak by tá 13 v podstate nemala absolútne žiadne opodstatnenie. A inak je veľmi smutné, ak sa mení linkovanie kvôli jednému vozu.
Jesenského: chválili sa ňou v tom zmysle, že to je prvá zastávka "viedenského typu" v BA, pričom to je hlúposť, pretože takou zastavkou prechádzajú autá (ide vlastne o vyvýšenú vozovku, ktorá slúži ako spomaľovač pre autá), a zatiaľ som si nevšimol, že by na Jesenského cez tú zastávku viedla cesta..
K novému linkovému vedeniu električiek: nepáči sa mi na ňom jedno, totiž to, že po Jesenského z Karlovky pôjdu električky len ráno. Viac by sa mi pozdávalo ponechať 4-ku tak, ako je, a 17-ku viesť cez Šafko. Z karloveskej radiály je na Šafko spojenie linkou 12 a v rannej špičke by bola posilnená 17-kou.
Malá hypotéza k obnoveniu linky 13: z politických dôvodov je asi žiadúce, aby Little Big City 7102 premávala z Hl.st. do centra, a to by na 1-ke nemohla...
A ešte jedno rýpnutie: prečo sa kvôli výluke priecestia pri Šajbách ruší obsluha Potočnej? To tam nemôže 2x za deň ísť vozidlo z 52-ky?
lepsi napad - co takto v ramci setrenia nahodit kolaje tam, kde ich uz raz vytrhali - na sturovej, cestu zuzit na 1 pruh, pred mostom by odbocovali eliny dolava (ako bolo kedysi depo), potom cez pribinovu okolo snd (ved aj teraz chodia okolo divadla, tak aby nebolo hercom luto ? ), a dalej ich bud vytiahnut na apollo a tocili by sa v petrzalke alebo by pod apollom niekde pri rybe mali konecnu - nech maju vodici pravidelne cerstvu tresku ?
Vzhľadom k tomu, že keď som bol malý som miloval trasu Obchodná - Nám. Ľ. Štúra na L 6, resp. opačne na L 7, alebo výlukovú 11 v čase opravy Vajanského nábrežia, bral by som to všetkými desiatimi, no za súčasných okolností, to nepovažujem za to, čo by som zlepšoval prioritne.
Re #66885 miso1234: Hlavne že keď otvárali Mostovú sa zastávkou Jesenského smer Kamené nám. chválili, koľko do nej investovali a aká bude úžasná. Zase sa ukázalo, že DPB nemá koncepciu.
Re #66889 Peťo 1: L 15 v 80. rokoch: Hanulova - Vazovova, neskôr nahradená zlúčením s L 12 do L 12.
Re #66914 Peťo1: No a prečo nie? A z Vlčieho hrdla do Vrakune, no súčasný reálny stav ti to bez asanácí nedovolí.
Vlakova linka 155 ? ? A nemoze ist az na filialku, ked sa uz spravilo osvetlenie na Slovanoch a peron pri trznici? Od predmestia je to aj tak len posun (ziadny poplatok za DC).
no a čo, ty určite cestuješ na Jesenského z Devínskeho jazera a práve k SND a niekoľkokrát denne, keď nestačí 17? však, nie... v rannej špičke to pekne postačuje, poobede sa ľudia prejdú ? samozrejme aj ty ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023