A zatiaľ to nevyzerá, že by sa plánovalo postaviť viac trolejbusových tratí, kvôli ktorým by prečíslovanie liniek do trolejbusového radu porušilo oblastné označovanie..
Ak už bude toľko trolejbusových liniek, že sa tým "rozbije" autobusové oblastné označovanie, až potom by som pristúpil k jednotnému číslovaniu trolejbusov a autobusov.
Tak ale keď to už bude trolejbus tak by sa to malo prečíslovať do dvojstovkového radu! Keď už hovoríme o zachovaní systému, ktorý tu už existuje, tak platí, že trolejbusy budú mať čísla 200, autobusy 20-199.
Práve neprečíslovaním linky 33 by si porušil toto pravidlo..
Nie, nie, nie, nie, nie a ešte raz nie. Každé, opakujem, každé prečíslovanie linky je zbytočnosť a hlúposť.
Stačí, že už máme úplne zbytočný polooblastný systém.
Je potrebné to zastaviť čo najskôr.
Je ÚPLNE jedno, či je 98,7% trolejbusových liniek očíslovaných v dvojstovkovom rade a 1,3% v desiatkovom.
Čísla liniek zaujímajú LEN šotoušov. ŽIADNY normálny občan si nehľadá spoj podľa oblastného číslovania alebo podľa "trolejbusového radu".
Samozrejme, že by bolo lepšie, keby boli trolejbusy očíslované v jednom číselnom rade s autobusmi, ale keď už sú raz očíslované nejako, tak pokladám za menšie zlo zbytočne to neprečíslovávať.
Ja sa cudujem, ze vobec neikomu napadlo navrhnut take vnutorne vybavenie. Asi nikdy nesiel MHD. Ja si na Zitavskej sadnem a pozorujem ludi, ako v tom trolejbuse cestuju - jednej zvyslej tyce sa vedia chytit tak traja, ked niekto nastupuje a iny sa mu vyhyba, tak musi prebiehat k dalsej tyci, v prednej casti pred klbom sa neda drzat nicoho ineho, len drzadiel na sedadlach, priestor v klbe je prilis maly a vobec, cely ten trolejbus je nejaky stiesneny.
Máš pravdu, že je skutečně jedno, jestli existuje ve městě jedna společná číselná řada pro všechno nebo má každá trakce svoje číslování, nebo se třeba číslují linky v každé trakci nezávisle a vznikají pak duplicity v označení (města v ex- SSSR nebo třeba Budapest). V závislosti na místních poměrech funguje všechno a když v tom je nějaký systém, tak do toho nemají šotouši co vrtat!
Ale tady jde o něco jiného- u těch Dlhých Dielov totiž žádný systém NENÍ!! Buď se může pokračovat v dosavadním trendu a přeznačit tu linku na 233, nebo se může číslování trolejbusů a autobusů sloučit a tedy se přečíslují stávající linky řady 200 na dvouciferná čísla k autobusům, ale tohle je skutečně odporné! Mě je skutečně jedno, jak se v Bratislavě číslují linky, pokud by někoho popadl rapl a přečísloval autobusy a trolejbusy ve zvláštních řadách od jedničky, neřeknu proti tomu křivého slova, co ale bytostně nesnáším je bezkoncepční myšlení (a konání...)!
Ale nie, pochopili sme sa dobre. Proste mám nejako, je jedno ako, očíslované linky. Keď nejakú linku prevediem z autobusu do trolejbusu, NEEXISTUJE ŽIADNY DÔVOD na jej prečíslovanie.
to je vecou pohladu, ja osobne som radsej ked sa doplizi hoc aj hrdzava 15Tr (201 a 202 chodia dlhe), predsalen v tom lepsie prudi vzduch a aj viac ludi sa tam zmesti (teda tam je mensi natresk)
Za takéto očíslovanie tej linky, ako vymysleli by si kompetentní zaslúžili vyhadzov.
Re #66210 si: No vždy je to lepšie ako hrdzavé 14 Tr.
Re #66242 matthew: Ak je to teplický voz, nie je na tom nič zvláštne.
Re S499.1023: No v podstate máš pravdu, za stavu, žeby toto bola 1. t-busová linka v meste, súhlasil by som s tebou, alebo keby sme prečíslovali všetky t-busy do ,,oblastného označovania". No keď máme 12 t-busových liniek značených ako 2xx, prečo nie tú 13.?
No ano, ale ja sa bojim toho, ze spravis jednu vynimku a stane sa z toho precedens...potom sa niekde inde spravi daco podobne a dalsie a dalsie a bude v tom bordel, bud by bolo dobre to co pise Engerau alebo to co pisala laminátka, zlucit cislovanie busov a trolikov dokopy, aspon by s tym bol raz navzdy pokoj
Len ide o to, že prečíslovanie linky má väčší dopad na cestujúcich ako keď sa poruší ten pseudosystém niekedyoblastného označovania.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
1; Platia si ich niektoré ZŠ a SŠ, teda vlastne rodičia detí či na to niekto iný prispieva?
2; Koľko to asi finančne vychádza na jedno dieťa na jeden deň / mesiac tam a späť?
3; V sekcii "História" na iMHD je pri viacerých uvedené, že jazdia po jednosmernej trase (L372, 373). To znamená, že decká odvezú iba do školy?
3; Platí sa to DPB (vopred alebo dodatočne) napr. za mesiac cez školu?
4; V ktorom roku asi vznikli v Bratislave školské spoje?