Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
mz: no ako idea to ma svoje +/-. Akurat najhorsie ze ja vobec neviem po holandsky.... a tak co i len trochu pochopit z toho textu je neuskutocnitelne....
Zaujimavy je aj clanok Vyjadrite sa k budúcej tvári nábrežia Dunaja - http://www.pravda.sk/dennik/2002/04/03/bratislava/50/article.37914.html
Aha, co zase Gandl trepol do Pravdy: "Bez Starého mosta nie je most Košická riešením dopravy" - no vyborne, ale na to ste chlapci mali mysliet skor, ako zacnete robit pripravne prace na moste Kosicka. Co tak mysliet aj trochu dopredu - myslite si, ze nas Stary most o niekolko rokov spasi, ked tu bude 2x tolko aut?
pre tych, ktori sa zaujimaju o alternativne riesenia MHD odporucam pozriet si stranku http://www.zuidtangent.nl - ide o holandsky projekt prepojenia lokalit v okoli amsterdamskeho letiska, ktory bol uvedeny do prevadzky v januari. Je to takmer bezkolizny (tam, kde nie je mozne zabezpecit bezkoliznost ma Zuidtangent (Juzna tangenta - vo vztahu k Amsterdamu)prednost pred inou dopravou) dopravny system s vyhradenou trasou (na zaciatku 25 km), na ktorej premava 33 nizkopodlaznych klbovych autobusov v typicky 7,5 az 10-minutovych intervaloch, do ktorych sa nastupuje zo zvysenych nastupist (v rovine podlahy). Trasa je planovana tak, aby ju bolo mozne v pripade nutnosti zvysenia prepravnej kapacity osadit kolajovou dopravou. Nieco podobne by mohlo pomoct vyriesit problem dopravy v Petrzalke aj bez metra, ci dokonca aj bez elektricky - za predpokladu dobudovania Jantarovej cesty v useku medzi Technopolom a Vlasteneckym namestim a jej vyhradenia len pre tento typ prepravy, s vyuzitim stareho mosta resp. mosta Kosicka. V kazdom pripade to ako alternativa stoji za zvazenie.
Aspon budete "opaleni", ani slnko svietit nemusi 🙂
hrox> a len si predstav tu kvapkajucu naftu z toho mosta 🙂 juj, to bude pekny sen 🙂 🙂
Sak aj ten raz spadne. Najma ak sa prehodnoti deblokovanie a nakoniec nam Rusi postavia dalsi most 🙂
tbc: hulvat 🙂 som urazeny a idem spat. bude sa mi snivat o kupani pod mostom kosicka 🙂
hrox> bodaj by vam ten stary most padol do dunaja uz dnes vecer 🙂 🙂 🙂
tbc:
AAAAAAANO PRESNE TAK!!!!!!!!!!!! HAHA (aj ked to moc na smiech nie je)
chachaaaaa, nie je to perfektne? nielen ze dostaneme od rusov 20 milionov dolacov na metre metra a budeme mat krasny novy most, ale budeme mat este aj krasne nove kupalisko! 🙂 my petrzalcania sa ale budeme mat, hihi 🙂
prinajlepsom niekto spravi jeden "tunel" a dolariky budu v tahu 🙂
Pridana bola nova mapa s obchadzkovymi trasami. Je tam mala chybicka - linka 50 chodi cez Viedensku iba jednosmerne. Coskoro opravime... 🙂
vy naozaj verite tomu clanku? Je to iba politicky tah a nas Rudko sa chce ukazat, co pre nas vybavuje a... nakoniec on je stary komunista, preto ide do Ruska a nico vybavuje (metro), aj ked iba ako ze. Ja tomu nverim a som presvedceny, ze to nebude tak.
d3ko: no odkial asi? spadnu z neba! 🙂

hehe, ale som zvedavy, ci sa este dozijem NEJAKEHO riesenia dopravy v bratislave. nejako neverim, ze o 8 rokov pocestujem do malaciek bratislavskym metrom... 🙂
Ujo Rudolf by si mal uvedomit, kolko ideme deblokovat (20 mil. USD) a kolko stoji metro (20x20 mil. USD). Som zvedavy, kde naberieme zvysnych 19 dvadsatin...
mimochodom, koho este zaujima metro, odporucam si pozriet aktualny clanok zo sme online (http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=online_ekon&cl=502632), ktory dispecer este nestihol zaradit do zoznamu dnesnych clankov v novinach. aj ked si nie som isty, ci sa v nom pise nieco nove... 🙂

aha, a este jeden som nasiel, clanok na adrese http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=online_ekon&cl=502526 je o moste kosicka...
V palubaku su standardne udaje v tvare zastavka - odchod a tieto udaje generuje dost komplikovany SW. Vodic vsak moze z rezimu automatickeho zobrazovania zastavok vyskocit a navolit tam hociaky definovany ciel. Menit odchody nie je taka sranda, musia sa spracovat podklady, nahadzat to do toho komplikovaneho SW, ktory vypluje udaje pre palubaky (a aj pre internetove CP).
d3ko: ved prave... 🙂 ja sa sice do toho nerozumiem, ale je to taky problem, zmenit udaje na transparentoch vo vozidlach? na to by predsa mali byt nejake nudzove zrychlene postupy. uprimne povedane, nechcel by som v sucasnosti byt navstevnikom bratislavy. napriklad v sobotu som cestoval 95 do mesta a iba pocas jazdy po novom moste sa stihla konecna zastavka zmenit 3krat!

zaroven ale skladam klobuk pred soferom, ktory sa na to nevykaslal, ale babral sa za jazdy s palubnym pocitacom, aby na tom transparente bolo aspon NIECO zmysluplne.
Hroch: Na nete su presne tie udaje, ktore su v palubnych pocitacoch vozidiel. A kedze v palubakoch vyluka nie je, tak to nemoze byt ani na nete... Aj tak si tie vozy jazdia ako sa im zachce, takze cestovny poriadok by ti bol na nic 🙂

13sk: Ja sam niektorym zmenam nerozumiem, pretoze som porovnaval stare udaje s novymi a osmicka bola jednou z dvoch elektrickovych liniek, kde som nenasiel zmenu. Ale vonku su vycapene nove cestaky. Prazdninove odchody pri zmenenych linkach este nie su, preto ich ani nehladajte.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.