Už len napríklad také priecestie Ivánska cesta. Po vybudovaní koridoru sa väčšina vlakov presunie pod zem, a na tomto priecestí bude oveľa menšia frekvencia vlakov, a teda nebude dochádzať k toľkým nehodám.
Takisto autobusová stanica bude napojená priamo na koridor, či už v smere do Wien, alebo do Žiliny..
IC vlaky môžu jazdiť priamo cez mesto, nemusia ho obchádzať a nemusia sa prepriahať lokomotívy..
Bratislava nebude prekážkou pre osobnú a nákladnú dopravu, ktorá pôjde zo západu ďalej na Slovensko.
Ty si myslíš, že si najlepší z najlepších, že všetko vieš! Ja nikdy netvrdím, že mám vo všetkom pravdu, lenže pozri sa na ty na svoje príspevky. Pozri sa ako sa vyjadruješ! Môžeš ísť do Bieloruska, keď sa ti tu nepáči!
EÚ na tom zarobí, ale profitujeme z toho aj my, a to je podstatné!
Využie sa konečne Filiálka, ŽST Petržalka, rozvoj okolia, cestovný ruch.... atď. Ako si sám povedal, sme pre západ trh. Trh do ktorého zainvestujú aby sa im to neskôr vratilo.
A čo ma byť zlé na tom že Filiálka bude zväčša, či pripadne celá podzemou? Nerozumiem čo ti na tom vadi???
Dokonca v planoch "obnovy" podstaničneho namestia a hlavnej stanice sa zamyšlalo že by boli trate čiastočne zapustene, pripadne cele prekrite.
No ja v tom projekte vidím z hľadiska Pezinčana ten prínos, že ten vlak môžem potiahnuť do Petržalky, a dostane sa rovno do centra. Ďaľší prínos bude to, že konečne ŽST Petržalka nájde využitie.
máme šťastie, že sme zapojení ? A v čom ?
A ako si predstavuješ tie cesty Pezinčanov ? Že budú vystupovať na Filiálke ? Však už tá stanica bude musieť byť z veľkej časti pod zemou.
na východných bratov išli moc západne a nabili si držky. A po 8 miliardách Eur ešte východňare nadávajú. Viem, ale můžu si za to práve hrr-brr prístupom.
dobre, a kedy začneme uvažovať, že peniaze nedostávame ? Si myslíš, že to prispievatelia robia nezištne, z historických dôvodov alebo len tak ?
Sme pre nich trh. A to je celé.
vo všetkom máš pravdu, ale musíš si uvedomiť, že to nie je len o spájaní bodu A a B. Už len preto, lebo si musíš položiť minimálne otázku čo spojíš, ako spojíš a za koľko spojíš. To nie je elementárna matematika !
Tvrdil som niekde že je EÚ užasna, alebo skvela či inú blbosť??? Nie, vravím, že mame šťastie, že sme boli zapojený do toho KORIDORU, že pomôže to CELÉMU regiónu, dokonca som ani netvrdil že to je NDS, alebo iné, len som spomenul že to troška možno pomože MHD na Račianskej radiále lebo ju odbremení od ľudí idúcich od Pezinka atď.
uhm, uhm, no mne nepride ze moja rodina v nemecku place a trasie sa strxom, co bude dalej. ako kazda krajina a ako v kazdej hostorickej smycke, aj oni rozmyslaju co dalej, aka bude ekonomika, co treb zlepsit, co nexat ako je. ale hrat sa na maxrov, ktori vedia najlepsie co treba...to fakt dokazeme len my. anyway, toto ma byt o doprave. no v EU v doprave ide kopec veci dolu vodou co sa penazi tyka. premrhane zdroje, problemy s eurotunelom a pod. ale vyhnut sa problemom a kiksom moze len ten, kto sedi a krici, aki su ti okolo hlupaci.
Němce sem radši moc netahej, ono pozvedávat ekonomicky "východní bratry" je docela těžký úkol a je evidentní, že na to bývalé západní Německo nestačí. Ono kdyby vás anektovali Rakušáci s tím, že od nynějška budou Slováci platit v eurech (pokud možno v kurzu 10:1, abyste měli stejnou kupní sílu jak oni), budete mít jejich platy (průměr kolem 2000 EUR/měsíc) a ještě vám urychleně dobudují infrastrukturu, abyste se měli všichni jak tyrolský sedlák, tak to půjde s jejich blahobytem taky do kopru ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
Takisto autobusová stanica bude napojená priamo na koridor, či už v smere do Wien, alebo do Žiliny..
IC vlaky môžu jazdiť priamo cez mesto, nemusia ho obchádzať a nemusia sa prepriahať lokomotívy..
Bratislava nebude prekážkou pre osobnú a nákladnú dopravu, ktorá pôjde zo západu ďalej na Slovensko.