Tak na oživenie debaty ? tu mám (tak ako v príspevku #64457 na ktorý mi zatiaľ žiaľ nikto neodpovedal) ďalšie zvedavé otázky na ktoré mi dúfam, že niekto z vás odpovie - buď tu verejne alebo e-mailom ak to tak bude lepšie. ☺
Verím, že tento príspevok aspoň niekoho z vás nezaujme iba svojich rozsahom, ale aj obsahom. ?
1; Akú brigádu/y (resp. prácu na dohodu či také niečo vedľajšie), napr. popri štúdiu na VŠ a po splnení akých podmienok je možné získať v DPB? Treba sa zúčastniť aj osobného pohovoru?
2; Napr. vylepovači cesťákov a zmien v doprave - ponúkal DPB takú prácu verejne alebo to sa dá získať len po známosti či má na to podnik dlhodobo dostatok pracovníkov z vlastných zdrojov?
3; Pokiaľ viem, každý vylepovač má v Bratislave svoj rajón. Dúbravka patrí pod jeden (príp. spolu s nejakým iným) alebo je rozdelená na viac rajónov?
4; Približne koľko sa dá za vylepovanie CP zarobiť (napr. za hodinu) alebo podľa čoho sa to počíta?
5; Vylepovači chodia medzi zastávkami obvykle pešo alebo MHD?
6; Kedy sa najčastejšie vylepuje - poobede, večer? Musí sa aj neskoro večer či nadránom?
7; Okrem tradičných termínov k zmenám (napr. začiatok septembra) asi musí byť vylepovač neustále k dispozícii na mobile predpokladám - ak treba vymeniť poškodené či chýbajúce CP, do koľkých napr. hodín od oznámenia to musí dať do poriadku?
8; Popíšte niekto bližšie technológiu vylepovania CP na "nechránené" zastávky (dávajú sa vlastne ešte tie priesvitné fólie na cesťáky)?
9; Asi trochu blbá otázka - nie je to zložité? (v tom zmysle, či sa dá niečo príliš ľahko "pokašlať" - nemyslím teraz nalepenie CP v zlom smere či z inej zastávky, ale myslím napr. nesprávne nalepenie a jeho prípadné nejaké dôsledky...)
10; A postup vylepovania do plexisklových vitrín? - Viem, že sa to sklo otvára nejakým kľúčom (všetky majú rovnaké kľúče - neotvára sa to nejak ťažko náhodou?) a v JCDecaux-och sa prichytávajú iba magnetkami, čo často spôsobí, že cesťák tam samovoľne spadne horizontálne, a tým sa stáva ťažko čitateľný, niekedy až nečitateľný...
----------
11; Ktorí zamestnanci DPB (napr. na ktorých pozíciách) majú cestovanie MHD zadarmo? Získavajú takýto benefit aj ich priami príbuzní?
----------
12; Umývanie sklenených prístreškov MHD (napr. tých JCDEcaux) zabezpečuje DPB či nejaká iná firma?
13; Vylepovači musia odstraňovať v JCDEcaux aj prípadné nalepené súkromné inzeráty, čo tam nemajú čo hľadať, príp. vymeniť začarbané plexisklo či to majú na starosť upratovači či iní ľudia (skôr tú druhú možnosť predpokladám).
Verím, že tento príspevok aspoň niekoho z vás nezaujme iba svojich rozsahom, ale aj obsahom. ?
1; Akú brigádu/y (resp. prácu na dohodu či také niečo vedľajšie), napr. popri štúdiu na VŠ a po splnení akých podmienok je možné získať v DPB? Treba sa zúčastniť aj osobného pohovoru?
2; Napr. vylepovači cesťákov a zmien v doprave - ponúkal DPB takú prácu verejne alebo to sa dá získať len po známosti či má na to podnik dlhodobo dostatok pracovníkov z vlastných zdrojov?
3; Pokiaľ viem, každý vylepovač má v Bratislave svoj rajón. Dúbravka patrí pod jeden (príp. spolu s nejakým iným) alebo je rozdelená na viac rajónov?
4; Približne koľko sa dá za vylepovanie CP zarobiť (napr. za hodinu) alebo podľa čoho sa to počíta?
5; Vylepovači chodia medzi zastávkami obvykle pešo alebo MHD?
6; Kedy sa najčastejšie vylepuje - poobede, večer? Musí sa aj neskoro večer či nadránom?
7; Okrem tradičných termínov k zmenám (napr. začiatok septembra) asi musí byť vylepovač neustále k dispozícii na mobile predpokladám - ak treba vymeniť poškodené či chýbajúce CP, do koľkých napr. hodín od oznámenia to musí dať do poriadku?
8; Popíšte niekto bližšie technológiu vylepovania CP na "nechránené" zastávky (dávajú sa vlastne ešte tie priesvitné fólie na cesťáky)?
9; Asi trochu blbá otázka - nie je to zložité? (v tom zmysle, či sa dá niečo príliš ľahko "pokašlať" - nemyslím teraz nalepenie CP v zlom smere či z inej zastávky, ale myslím napr. nesprávne nalepenie a jeho prípadné nejaké dôsledky...)
10; A postup vylepovania do plexisklových vitrín? - Viem, že sa to sklo otvára nejakým kľúčom (všetky majú rovnaké kľúče - neotvára sa to nejak ťažko náhodou?) a v JCDecaux-och sa prichytávajú iba magnetkami, čo často spôsobí, že cesťák tam samovoľne spadne horizontálne, a tým sa stáva ťažko čitateľný, niekedy až nečitateľný...
----------
11; Ktorí zamestnanci DPB (napr. na ktorých pozíciách) majú cestovanie MHD zadarmo? Získavajú takýto benefit aj ich priami príbuzní?
----------
12; Umývanie sklenených prístreškov MHD (napr. tých JCDEcaux) zabezpečuje DPB či nejaká iná firma?
13; Vylepovači musia odstraňovať v JCDEcaux aj prípadné nalepené súkromné inzeráty, čo tam nemajú čo hľadať, príp. vymeniť začarbané plexisklo či to majú na starosť upratovači či iní ľudia (skôr tú druhú možnosť predpokladám).
81-71
Ja by som si len dovolil zlahka typnut k 11. bodu/podla mna zadara to ma vrcholovy manazment ale ten to nevyuziva. A potom asi vedenie mesta.