Mesto nepovie NIE, už dlhodobo vraví ÁNO a je to správne. Ten železničný tunel pomôže riešiť regionálnu dopravu, a keď EÚ zaplati 80% z neho, tak to treba využiť. Vôbec nie je paralelný s tramvajou, smerovanie tunelu zodpovedá možno 18% prepravných vzťahov medzi brehmni Dunaja. To je väčšina? NDS sa buduje pre väčšinu v mestskom rozsahu. Ten tunel NIE JE náhradou za nosný systém, kto to kde videl? Možno Pacherová z denníka Krivda popísala nejaké haluze, ale pravda je niekde inde. Určite nie je v denníku, ktorý dehonestuje to samotné slovo.
"tymto minutim 17 miliard sa zastavia akekolvek nadeje na funkcny kolajovi system v Bratislave, lebo ta trat bude mozno dobra pre zeleznice, pre dochadzajucich z Pezinka, Trnavy, Galanty... ale urcite ju vobec nevyuziju Bratislavcania."
A to kde si prosím Ťa zobral? Už v súčastnosti viacero ľudí použáva BID na území Bratislavy, takže si myslím, že niečo podobné uvítajú. Ľudia, ktorých poznám a cestujú na hlavnú stanicu tiež radšej použijú zo žst Vinohrady vlak, ako by sa mali trepať MHD.
Presne tak tu ZSR (ci ZSSK???) + EU pridu s niecim ako s hotovou vecou a obyvatelia sa maju len prizerat a samozrejme platit (lebo peniaze EU sa daju pouzit aj na nieco zmysluplnejsie, a dalsie ocakavat asi nemozno, plus plati to zcasti i vlada)??? Pokial viem mesto nesuhlasi ani len s novou stanicou na Filialke (co by zase nebolo podla mna naskodu, ale ako terminalnu stanicu).
Vyuzitie pre BA - naozaj si neviem predstavit kto by vyuzil trasu trnavske myto - parickova - pribinova - zst petrzalka. Interval pol hodiny ci hodina☠ ? Len dostat sa na tie stanice a nastupit a kupit si listok ☠ bude trval viac nez cesta autobusom na danej trase, neviem si predstavit, ze by niekto z okolia isiel autobusom na tranvske myto, potom prestupil a cakal (pri intervale pol hodina) na vlak, potom vystupil z vlaku na zst petrzalka, ci na pribinovej a este samozrejme, ak nejde prave tam, prestupil na dalsi autobus...
Vyuzitie primestske BA - to si viem predstavit, ze by niekto z Pezinka nevystupil na Hlavnej stanici, ale keby isiel do centra, tak vystupi na Pribinovej, ci Parickovek, to podla mna prinesie uzitok.
Ale 17 miliard je trochu prilis moc, najma ak to obyvatelom BA neprinesie vobec nic. Za to moze byt cela Petrzalka, a vsetky radialy elektriciek prebudovane na rychlodrahy s mimourovnovymi krizovaniami, ci elektricka v centre zakopana aspon na najziaducejsich miestach...
Sú to vyhodené prachy.
Je to robené hurá systémom (nieže by som považoval územný plán za záväznú genialitu, ale ako môže niekto prísť a postaviť niečo tak ohromné len tak ??? A je jedno či je to sám veľký Eurobolševik. Kde je diskusia ?)
Na využitie pre BA, aj prímestskú BA môžme zabudnúť.
Ten tunel je zlý, zlý a zlý.
17 miliárd, 17 miliárd, prostoto !
To by bolo jazvečíkov, karos, škodovek a ja neviem čoho všetkého ! So zväzom Európskych socialistických republík na večné časy !
Komu a načo je železničný tunel pod BA ? Na čo ???
uz len cisto technicky - problem moze nastat pri krizovani tunelu tejto zeleznice a tunelu pre rychlodrahu v petrzalke, ktory sa planuje a stary most je len docasne riesenie. To vobec nie je trivialny problem vyriesti tieto dva tunely, a zrejme sa budu musiet krizovat! podla ich trasovanie je to nevyhnutne. Ak sa bude stavat elektrickovy tunel po tom zeleznicnom, bude musiet ist znacne hlbsie a to o dost ☠ , dufam ze to bude jeden z argumentov preco mesto povie NIE, alebo ANO, ak nam pomozete s elektrickovym tunelom - to by bolo priam idealne riesenie.
Hmmm, vies si predstavit, ze ak sa postavi zeleznicny tunel Petrzalka - pribinova - asmn - trnavske myto. Tak o par rokov sa postavi v priblizne rovnakej trase elektrickova trat, tiez ciastocne podzemou??? Ja si to vobec neviem predstavit, a uz vonkoncom na to neda vlada peniaze, a uz vidim tie titulky a reakcie ludi z mimo Bratislavy - dva tunely vedla seba za desiatky miliard v bratislave ?
Otazka je, ci si Bratislava, ako mesto s priblizne pol milionom obyvatelov + niekolko stotisi dochadzajucich z okolia moze dovolit DVA KOLAJOVE SYSTEMY V MESTE subezne, teda elektricky a tento vlak. Podla mna nie, a tymto minutim 17 miliard sa zastavia akekolvek nadeje na funkcny kolajovi system v Bratislave, lebo ta trat bude mozno dobra pre zeleznice, pre dochadzajucich z Pezinka, Trnavy, Galanty... ale urcite ju vobec nevyuziju Bratislavcania. Takyto system, ze vlakove trate pre dochadzajucich z okolia a subezne elektrickove trate pre miestnych si mozu dovolit podla mna len mesta s milionmi obyvatelov, Bratislava to financne neutiahne, aj ten tunel bude len vdaka miliardam z EU, a bude dobra zamienka, preco nema vlada dat Bratislave uz ani korunu na nejake metro, rychlodrahu, elektricku - radsej nech mesto zastavi tu stavbu, ako dokaze, lebo to bude mat destrukcny vplyv, prave pre zavist inych miest, a uzitok Bratislave bude minimalny.
PS aj ked je to blbost mozno, ale minimalne jedno plus to ma: budu to mozno vyuzivat aj normalne vlaky iduce od Pezinka cez Racu a tak sa mozno troska odbremeni Racianska radiala a ludia sa v pohode dostanu do centra ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eripmav