I280 sa musia za každú cenu vyradiť. Sú predsa maďarské!!!!!!! ? ? ?
A vôbec nevadí, že Karosy B732 a B741 sú rovnako staré alebo staršie... A najsmutnejšie je preradenie 4400. Neviem ako ju chcú na 2.DPA udržať v prevádzke, keď v Petržalke mala "svoj" tím mechanikov, ktorí ju poznali naspamäť. A jazdiť s bublifukom si vyžaduje istý fortieľ. Nie iba plný kotol a brzda...
A kapacitnejšie najvyťaženejšie linky má Petržalka, nie 2.DPA. Nech teda vozia vzduch a 4.DPA by som navrhoval do B741 namontovať sedadlá v usporiadaní 2+2. ?
A vôbec nevadí, že Karosy B732 a B741 sú rovnako staré alebo staršie... A najsmutnejšie je preradenie 4400. Neviem ako ju chcú na 2.DPA udržať v prevádzke, keď v Petržalke mala "svoj" tím mechanikov, ktorí ju poznali naspamäť. A jazdiť s bublifukom si vyžaduje istý fortieľ. Nie iba plný kotol a brzda...
A kapacitnejšie najvyťaženejšie linky má Petržalka, nie 2.DPA. Nech teda vozia vzduch a 4.DPA by som navrhoval do B741 namontovať sedadlá v usporiadaní 2+2. ?
eripmav
Vies co je to index tepelnej pohody? Efektivna ekvivalentna teplota? Refrigeracna hodnota? Cislo pohody?...
Len tak pre laikov: napriklad vzduch o teploty 20 stupnov s vlhkostou 50% a PRUDENIM VZDUCHU (to co nie je v Solarixoch, lebo su BEZPRIEVANOVE) 2m/s vyvola u vacsiny ludi pocit ako vzduch s teplotou 13,3 stupna za bezvetria, nasyteny na 100%. Analogicky ked v solarise je stojaci vzduch s teplotou 35 stupnov, tak to vyvola pocit ako 35 stupnov ☠ . Ked v Ikaruse je prudiaci vzduch (a casto aj na urovni silneho vetra - 10m/s) tak to vyvola pocit daleko nizsej teploty - rad poskytnem vzorce a tabulky...