Este k teme Renault/Karosa Citybus, urcite ho nemozno doporucit do Blavy. Kapacitne je na tom minimalne rovnako zle ako Ikarus 412. To je vseobecny problem nizkopodlazakov...(ma strasne maly priestor na sedenie, osoby nad 1,8 si skladaju nohy) Mne osobne sa javi kvalitativne na rovnakej urovni ako Ikarus 412, Rozmiestnenie sedadiel je skoro rovnako zle ako na Ikaruse! Okrem toho sa obavam zivotnosti, ktora by mohla byt v tomto pripade max 6 rokov. (tie v Prahe z r 1998 su uz poriadne opotrebene, vybyte tlmice, rozlicne vrzgave zvuky, ale aspon motoricky OK...)
Hlavny rozdiel tvori cena ktora sa pohybuje na urovni takmer 11 mil Sk. V tomto pripade je jasny vitaz Solaris Urbino 15, ktory sa kapacitne vyrovna minimalne beznym kratkym busom, ma najkvalitnejsie spracovanie int/ext. a najtichsi motor... no a nakoniec ta cena, ktora je podstatne vyhodnejsia!
Tolko k nizkopodlazakom vhodnym pre Bratislavske podmienky!!!
Hlavny rozdiel tvori cena ktora sa pohybuje na urovni takmer 11 mil Sk. V tomto pripade je jasny vitaz Solaris Urbino 15, ktory sa kapacitne vyrovna minimalne beznym kratkym busom, ma najkvalitnejsie spracovanie int/ext. a najtichsi motor... no a nakoniec ta cena, ktora je podstatne vyhodnejsia!
Tolko k nizkopodlazakom vhodnym pre Bratislavske podmienky!!!
d3k0