Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
hmm: Preco sa pytas na 207? Ved tam bude vypravovane to co doteraz 🙂
Narcisakov bolo az moc!
Ved treba podporit dobru vec. Len ma mrzi, ze pocasie nevyslo - urcite by sa vyzbieralo viac. Ale kto chcel, ten si svojho narcisaka nasiel 🙂
d3k0> heh, ja som cele doobedie bol v meste a zbieral narcisy 🙂
Turbo: Len skoda, ze teraz nechodi 29 na Devin cez Slovanske nabrezie tak ako pred piatimi rokmi, ked boli podobne povodne. Vtedy ju museli skratit po zaciatok Devina, pretoze sa bus cez tu vodu nemohol dostat na konecnu...
Ferro: Sakris, co si nenapisal, ze dnes budes pomahat LPR? Cely den som sa tulal po meste a hladal narcisakov a nakoniec som ich nasiel v mekaci na Obchodnej. Skoda, bol by som dobehol za tebou 🙂 Mimochodom, chodili dobrovolnici aj po MHD?
#6357> len nech sa vyleje a uz konecne vezme so sebou aj tu hnusnu e-trat na nabrezi...hehe
mal odchod o minutu... ale spytat som sa mohol
ferro> sak si sa mal spytat ked uz si tam bol 😉
dnes som rozdaval narcisy... no a nezaprel som sa a na hlavnej stanici som predal jeden narcis vodicovi eliny 7301... som cumel co to tam ma za lcd displej na palubnej doske...
chcel som aj autobusarom, no ti mi naznacovali, ze uz musia ist ...
btw, co vravite na toto. Dunaj nam teda pekne supol, ved v pondelok mal 3,5 metra a dnes som ho videl pri hodnote 7,5 metra! A z nemecka sa to este iba dovali! V Passau maju brutalne povodne uz dnes.
cafte!
Dnes som bol o5 pozriet v UD JD SK. Vedla Bigmacovho tryskaca 7783 stal Misakov 7911. Aj ked som nevidel ako je poskodeny som si myslel ze ho spravia v Krasnanoch, ale vsimol som si na nom vicere plechove "zaplaty", najma prvy lavy medziokenny stlpik (inac cela lava strana je bez okien, ale preco to neveim asi ich vymenia). Historicka T2 215 je v procese opravy, robi sa jej interier. Historicak 38 je uz nalakovany a tiez sa pracuje na jeho interieri. SGP vlecak vraj najprv dokoncia zvnutra, az potom pojde do lakovne. To je asi vsetko.

o inych vozidlach a dnesnej nehode 12/8 s BMW pisem v Dispecerskom fore

Po dlhsom case som sa viezol Karosou B741 s motorom Liasch (zvycajne chytim taku s MANom). A podla mna je Liaz lepsi ako ten MAN. Dovody:
1. tichsi
2. autobuis ma s nim lepsie jazdne vlastnosti
3. motor ide aj do vyssich otacok
Je sice pravda ze to dost zalezi od nastavenia prevodovky ZF. Mna nezaujima kolko vykonu pisu tomu ktoremu motoru, ale ako ten voz v konecnom vysledu jazdi. A mam taky dojem, ze som dosiel preco v Karose zacali montovat tie MANacke 5-valcove motory namiesto Liazov (6-valcov).
Ako ste si urcite vsetci vsimli, tak Karosa ma taku debilnu konstrukciu, ze pri rozjazde vytvara vlek extremne velky klopny moment. Netvrdim ze ine klbaky (s vynimkou Ik28x) to nerobia, ale vzhladom na umiestnenie hnacej napravy voci klbu je to na Karose najhorsie. Takze to je dovod cislo jeden. Druhy dovod je ten, ze hmotnost motoru ma prave pri Karose B741 vyrazny vplyv na tento klopny moment. A podla mna je ten motor od MANu oproti Liazu lahsi a preto ho zacali montovat do novsich serii B741. Nemam to overene, ale je to taka hypoteza. Lebo ako som si vsimol, tak prave 741-tky s Liazom si pri rozjazde idu oskriet rit o asfalt (nama ked maju dobre nastavenu prevodovku a cerpadlo). Takze nech mi pise ktokolvek neviem ake vykony, urcite su pri rozjazde obmedzene na dajaku hodnotu, vyssi vykon sluzi tak akurat na dosiahnutie vyssej rychlosti, resp. lepsej stupavosti. Pre porovnanie: Viezol som sa Karosou B741 s motorom MAN hore Prazskou (linka 21) a podradili sme az na 1. (!) prevodovy stupen. Sice iba kratko (prevodovka nam zblbla), ale ist do toho kopca na dvoje je tiez sila, ked stare Ik280 s prehladom frcia na sestke, niekedy na patke. Potom som siel Karosou s Liazom a ta slapala podstatne lepsie (aj ked to nebolo nic moc, ale na Karosu dobre). Tak co vy na to? Moze to tak podla vas byt alebo nie? Nechapte to teraz tak, ze zacynam rozrypavat temu KAROSA/IKARUS, o tej sme tu uz debatovali a toto sa tyka iba samotnej Karosy!

pedale v tolejbude:
Vravo jazda (plyn), v strede je EDB na lavej strane je tlakuvzdusna brzda. Urcite je to takto

21Tr asi vypravovane nebudu, lebo este namame ani jednu a asi tak skoro nebudu (na cash).
jeej, nemyslim ked dokoncia 207, ale Mudronovu. Sekol som sa
co bude vypravovat DPB na 207, ked ju dokoncia, taka tupa otazka, len chcem vedet, ci budu nejake 21Tr-ky... Thanks
Vladimir: Uvidime od 1.4., co vymyslia. Ale nejak tie prehnane podmienky s nadcasmi vyriesili, takze mozno vela zmien nebude.
Andrej(Anndy008): Nie som si 100%ne isty, ale ak si dobre pamatam tak z lava doprava je elektromotoricka brzda, mechanicka brzda a plyn.
dikes

to si: no pisal si to v poradi od plynu(zprava do lava)?
Andrej (Anndy008): Plynovy pedal, elektromotoricka brzda a mechanicka brzda. Elektromotoricka brzda by mala byt v polovici zdvihu spriahnuta s mechanickou brzdou.
to Andrej:
samozrejme vpravo je plyn
a zvysne dva su brzdy, jedna je elektro a druha
Vladimir: Hehe, cakal som, kedy sa to niekto spyta... Tu anketu navrhoval ktosi v diskusii uz v januari a nepamatam, ze by vtedy niekto protestoval, tak som to tam dal v povodnom zneni. S Urbinom 15 je problem v tom, ze nie je dlhy ako U18, ani kratky ako U12...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.