Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tomas1 #63497:
Píšeš, že je výhodnejšie, keď sa verejná správa snaží zbaviť podnikania. Lenže MHD NIE JE podnikanie! Mimochodom, čím si vysvetľuješ, že celý rad veľkých miest sa snaží zabezpečovať MHD vo vlastnej réžii?
Reakcia na: Megac #63492:
Kto ti take nieco povedal? Rad si na neho posvietim 😃 Udaje tu a tam su totiz totozne.
Reakcia na: luky133 #63494:
Prsne preto mi to napdlo, lebo v suvislosti s bystickymi trolejbusmi sa o tom nieco popisalo.. ..viem ze nove by boli urcite lepsie ale aj reko 15Tr je urcite lepsia ako nic.. ?
Reakcia na: tomas1 #63497:
Prirodzene že môže aj 10 dopravcov. No ak chceš napr. u električiek zvýšiť kvalitu, musel by si nájsť niekoho kto ti dá tak 2 mld., keďže jedna električka stojí cca 80 mil. Sk. + vozovňa a koľaje v nej,.... U trolejbusov je to lacnejšie, no rovnako ako u električiek to považujem za nekoncepčné. Veď dokonca ešte aj v maršrutkovom Poblatí majú t-busy meské podniky...
Reakcia na: Vladimír #63477:
No ale keď by na Mesto prišiel niekto, kto by sa rozhodol improvovať MHD tak z dvoch možností
A. zadĺžiť sa ešte viac ako teraz a pokračovať s mestským DP
B. hodiť časť súkromníkom a rozložiť finančnú záťaž do budúcnosti

je výhodnejšie určite B. A skôr či neskôr niekto taký bude, ja v to dúfam. ?
______________________________
Ešte je možnosť že príde nejaký Rybníček a spraví ozdravný proces a presvedčí aj poslancov, že sa oplatí do DPB naliať niečo navyše. Ale aj tak je riziko, že sa to opäť zvrhne. Už je po voľbách, tak to môžem napísať - je výhodnejšie, keď sa verejná správa skôr snaží zbaviť podnikania.
______________________________
Re #63484 AAA: Na jednej električkovej abo trbusovej trati sa nemôže preháňať viac dopravcov?
A koľko % autobusov treba už dnes vymeniť? Miera zosúkromnenia môže byť rôzna viď Viedeň...
Reakcia na: luky133 #63494:
Tak toto som hladal, vidim, ze si to našiel ?
Reakcia na: Andy #63491:
No, už sa mi to dáko nepodarilo nájsť, ale v čase najväčšieho haló ohľadom trolejbusov v BB boli na sekcii bb imhd aj na bratislavskej sekcii zverejnené vyhlásenia, ktoré potvrdzovali za istých podmienok záujem DPB o kĺbové trolejbusy z BB, takže neviem čo si počul ty, ale toto tu bolo oficiálne zverejnené, i keď si uvedomujem ze tieto stránky niesu ani oficialnymi strankami dotknutých miest ani patričných dopravných podnikov.
Reakcia na: Andy #63491:
Tak tu je to čierne na bielom. Ale čítal som to aj inde. ?
Dnes som sa dozvedel zaujimavu informaciu, a to nieco takeho ze cestovne poriadky na imhd.sk su nepresne. Ze mam pouzivat tie co su na dpb.sk ? Ja si myslim ze je to blbost. Myslim si spravne ? ?
Reakcia na: luky133 #63490:
Ja som zas počul, že nemá.. 🙂
Reakcia na: Andy #63488:
No ja som čítal ,že DPB má veľký záujem o kúpu kĺbových trolejbusov z BB ak sa definitívne zrušia. ?
Reakcia na: Drobcek 7120 #63482:
nehovorim, ze NIKDY. Ale to bolo tak pred 10timi rokmi. A to doslova.
Reakcia na: Eury #63487:
DPB nechce kupovať staré vozy, ale vytváraním nedostatku vozidiel by chcel donútiť magistrát, aby dal na nové...
Cital som novinku ze v Presove idu zosrotovat 15Trku kedze nenasli ziadneho kupca.. Mi napadlo ze ci BA nemala zaujem ked mame stale malo klbovych tbusov.. ..viem ze uz je dost stary ale vsak keby sa zrekonstruoval.. ..stale by to bolo asi neporovnatelne lacnejsie ako novy voz ved urcite ho nepradavali nejak draho ked ho idu srotovat ved keby ho aj zababku predali stale by sa im to oplatilo.. Aj ked neviem v akom stave ten voz je - mozno by sa to fakt neoplatilo.. Ale fakt by to chcelo este zopar klbakov na taku 212 202 aby mohli behat plne klbove.. ..a vedel by som si aj 4 klbove linky v BA predstavit ?
Reakcia na: AAA #63484:
tazko povedat za akeho predpokladu (ci by DPB dalej existoval, alebo ne)...
Teoreticky by to slo, ze by drahy a vozovne patrili inej spolocnosti/mestu a sukromna spolocnost by si ich prenajimala
Reakcia na: aquila #63470:
Mylnu informaciu podavas ty. To nie je reakcia na ten clanok, ktory myslis, ale na informacie isteho radia a teletextu.
Reakcia na: tomas1 #63476:
No lenže ešte nezabudnime, že súkromný dopravca bude prevádzkovať iba autobusy, a to by akurát situáciu iba skomplikovalo. Alebo žeby niekto postavil vlastné vozovne a trate pre električky t-busy?
Reakcia na: kubo #63478:
To sa opýtaj vo vedení DPB, ktoré vyslovene chcelo CNG autobusy (18m Urbino je síce lacnejšie ako tieto vaše 15metrové, ale nie je na plyn; také by bolo drahšie). Solaris zatiaľ CNG klbák nevyrobil, ale je to len otázka záujmu zo strany zadávateľa verejnej súťaže..

A Karosa má tradične o málo vyššie ceny (minimálne naftových) autobusov ako Solaris (porovnateľných, tzn. 12m alebo 18m)
Reakcia na: dankosmile #63463:
"hod kamenom, kto si bez viny"

Prepac, neverim, ze si NIKDY nehodil ani len papierik na zem. ale tato debata je pre mna iba strata casu, takze to neries, prosim

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.