Teda tá ekonomická rozvaha, v ktorej si sa dopočítal k návratnosti 7 rokov by ma FAKT zaujímala. Ja som myslel, že takto trieskať čísla z brucha dokáže náš protimaďarský bojovník bez výťahu pri moci.
Som naozaj veľmo rád, že niekedy s tebou môžem aj súhlasiť. Fakt mi pripadá úchylné v situácii, keď sa dlhodobo neobnovuje vozový park ani v rámci jednoduchej reprodukcie, sa zaoberať takýmito tarifnými vyfikundáciami.
To je ďalší od základu mylný a nepodložený názor vyplývajúci z podvedomej nenávisti k majiteľom veľkých áut. Cvične si naštuduj emisné normy a nejaké základy z fyziky o mernom tlaku. Okrem toho teraz ty nejako nechápeš podstatu a slovíčkaríš.:)
Ale ty len jednoducho hlúpo klameš. Sommelier chcel okamžite zaseknúť SAD-ky na hranici mesta a nahnať cestujúcich do súčasných tramvají. A ja som mu napísal, že NAJPRV treba mať doriešený nosný systém a POTOM jeho riešenie uvítam. Treba celú diskusiu čítať.
Mnohí postihnutí a starí sa vozia zdarma. Lístky by si musel nechať aj tak. A inak pochybujem o efektivite tohto celého komplikovaného systému. Lebo by si mal električenky, ČK a ešte ja lístky.
Re #63283 81-71: Takže keďže nemáme CSP ako SAD, majme aspoň tarifu, ktorej nikto nerozumie, že? Hlavne, že budeme svetoví. ?
Re #63282 luky133: A čo ak je tu niekto na návšteve, na výlete, nebude môcť cesotvať? Alebo bude predajňa cest. lístkov na každej 5. zastávke??
Suhlasim, uzavrite tu debatu, lebo fakt uz je to flood a nic sa neriesi, akurat sa vymysla system s nulovou navratnostou, a to este v situacii, ked treba akutne investovat do existencie MHD ako takej, nie do nejakych hraciek...
Doplnil by som ta - chce vymysliet teplu vodu, ktoru bude tazit z geotermalneho pramena, nasledne jej ochladzovanim ziskavat energiu, vodu naplnit do cisterien, a na mieste urcenia ziskanou energiou vodu spatne ohrievat Efektivita pohybujuca sa v zapornych cislach
No ani ja tu nechcem to fórum zamoriť mojími myšlienkami s ktroých sú zrealizovateľných len 20% a možno aj menej. No necestujem lebo podla mňa načo budem sa tlačiť v malom autobuse v tomto horku keď domou prídem o 2 minúty skorej než peši. Podla mňa by MHD mali používať tý ktorý to majú ďaleko alebo cez zimu keď je zima... ?
No áno ale aj tieto lístky sa dajú lahko sfalšovať stačí získať reflexnú oranžovú farbu a je to. Nikdy sa revízor nepozerá či je tam tá vodotlač či čo je to tam v tom papiery. Aspoň vždy keď ma kontroluje. Ale ja si kupujem lístky.
je rozdiel medzi ziskom lanovych drah a medzi ziskom dpb
"A systém by vedel aké kódy použil a aké boli čiarové kódy vytlačené. NAPR niekto urobi kód 36735476437s474d ale taký systém nepozná takže ho nezaregistruje. ALe bola by tam i päťová vrstva farby ktorá sa používa na kartách na vlek a lanovku..."
cize de facto cestovne listky, akurat ze tie su lacnejsie na vyrobu...
Teraz jedan zásielková služba testu čiarový kód z ochranou ktorý sa nedá tak lahko sfalšovať a uý ho vlastne aj používa. A prečo len raz by sa dal využiť jeden čiarový kód. A systém by vedel aké kódy použil a aké boli čiarové kódy vytlačené. NAPR niekto urobi kód 36735476437s474d ale taký systém nepozná takže ho nezaregistruje. ALe bola by tam i päťová vrstva farby ktorá sa používa na kartách na vlek a lanovku...
Nehovorim ,že je nevládny ale starší už je....
Karty by sa dali dobiť len kde sa vydávajú električenky ale jednorázová 190 minútová čipová karta sa dá kúpiť v stánkoch v hypermarketoch a tak ďalej. Ale bola by papierová len z čiarovým kódom ktorý sa musí ručne ozačiť ale aj potom deaktivovať. A takže by nevyužívala automatiku. Karta by bola z tvrdého papiera.....
Plastové by boli len nekonečné to znamená ,že sa dajú dobiť.
co ti ja viem.. raz sa vezies 280 a raz Solarisom... zavisi od stastia...
to mas jak v pecivarni.. obcas si za 1,20sk kupis pripaleny minirozok a obcas velky chrumkavy... neda sa vsetko diferencovat
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133