Prepáč, pred chvíľou som sa vrátil zo Solingenu, kde som v trolejbusoch Berkhof Premier AT 18 Traxis a Van Hool AG 300 T Kiepe, obidvoch vytvorených z autobusov, s JEDNOU hnacou nápravou, absovloval také jazdy serpentínami, na aké žiadna 15Tr len tak mať nebude.
Andy, Beus, Sommelier, skyline29: Strašné nezmysly o 22Tr a 25Tr, o tunelovaní a zániku ŠO, o záujme a nezáujme zákazníkov tu trepete všetci. Nechajte si to od niekoho vysvetliť.
davnejsie som sa dival na ortho mapu a na Petrzalskej strane by elektricka z noveho mosta nebola problem - napojit na koridor
V meste je to na rozhodnuti - ci ju napojit na karlovesku radialu, vytvorit prestup...
Od zochovej pokracuje normalne po planovanej trase na hlst...
Nemzslim si, ze by novy most nemohol zniest leketrickovu trat - ale mozem sa mylit. Odpoved nepoznam ani ja, ani ty.
Novy most je stale kapacitne podvyzivenym mostom. System by sa dal realizovat - elektrickovy pruh by mohli vyuzivat auta s tym, ze by ho bolo mozne elektronickymi tabulamiu uzatvorit len pre elektricku. Viem, ze by bolo idealnejsie mat ju v jednom uzatvorenom koridore. Neda sa svietit. (najradsej by som jej postavil uplne novy most)
Preco to tak chcem riesit...
Chcem obist mesto
Nechcem stavat trojite kolajove spojenie - pristavny most, stary most a tunel pod dunajom.
Konečne mi prišiel e-mail z DPB v ktorom som sa pýtal aké číslo bude mať trolejbusová linka na DD. No boužial zistil som len to ,že ešte není rozhodnuté.(To som si aj myslel)
Alebo keď napríklad ideš do mesta... a začne silno pršať tam... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023