Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #62053:
Nemas pravdu. Povedal som, ze keby sa nekupili Solarisy, kupil by som tie karosy... to mame par penazi za plyn, + par vozidiel ikarusy vyradene + 15 novych plynakov - nafta za nich... vyslo mi to rovnako...

ale urcite by som este kupil aspon 5ks tychto B961tiek, hovorim vam, nie je co stratit!
#62054: Kedysi chodili plynaky tankovat niekde pri mlynskych nivach (mam pocit ze na pumpe).
Reakcia na: E499.3056 #62052:
a kam by chodili tankovat - na Jurák ???
Reakcia na: E499.3056 #62040:

Tvoje zmaslanie je polutovaniahodné...

Ked uz kasles na ekologiu... A co o tretinu drahsie palivo ? Nafta plyn ? Tie tri miliony co by si usetril by si uz v prvy rok vrazil do paliva.
Vzhladom na Bratislavsku situaciu plati len nakup NP vozidiel, ktore su pre imobilnych ludi podmienkou prepravy (a vsetkeho co s tym suvisi). Proti nakupu inych by som bol schopny protestovat... V stane pred magistratom ?
A do NP vozidla sa cestujuca verejnost suka ovela rychlejsie - 30 sekund je kolkokrat na priemernej zastavke bezne statie... A to som si u NP vsimol, ze je to o dost kratsie, pretoze ked vidim uz aj mladych, mladsich, starsich (o starych nehovoriac), vsetci nastupuju rychlejsie.
Podla mna este by boli vlci spokojnejsi aj s vysokopodlaznymi, no klbovymi a pohodlnymi novymi autobusmi. Vzdy lepsie ako ikarus by petrzalka, ktoremu kazdy den zvaraju napravu aby dalsi den bol vypraveny... ale aj tak by som petrzalkacke B741tky podplynoval alebo zmodernizoval.

Inak, kedy sa petrzalka stahuje na nove zapadakovske mesto?
Reakcia na: Andy #62050:
Karosy B961E maju normu Euro3 alebo nieco take, mam pocit ze to robia uz aj so stvorkou. Istotne si myslim, ze je lepsie mat 36 autobusov ktore su spolahlive, ako 22 ktore su sice nizkopodlazne, ale je ich malo (a k tomu dopravny podnik vyradi niekolko srotov)... a par karos mohlo ist pod plyn.
Reakcia na: skyline29 #62048:
No neviem, tých 30 autobusov moc vzduch neznečistí, však teraz sú kadejaké prísne normy na tie motory.. Minule tu niekto písal, že tie plyňáky nie sú zas o moc šetrnejšie k životnému prostrediu.. A ekológiu pri terajšom stave MHD podľa mňa môžme dať na posledné miesto priorít..
Reakcia na: Mike #62033:
najlepsie je na GO poslat voz, ktory jazdil. Z roky odstavenych Karos zazraky nevykuzlis.
Reakcia na: Ike #62043:
,,a znecistovanie prostredia? co to je?"....no to je asi pre vas vsetkych nic....to je VSETKO!!!!!!zas mat 36 busov je sice radost,ale ne na ukor zivot. prostredia...a rychlo kupovat busy,kym sa vyrabaju je ubohost...to uz je fakt taky zebracky dpb,ze nemoze kupovaz fungovky??
?
Reakcia na: Andy #62045:
36 kusov 😉
Re #62043 Ajk: Neverim, ze invalidi cestuju len autobusmi. Alebo to beries z pohladu obyvatela DNV? Inak vlkom je jedno, ci je podlaha vysoka abo nizka, pokial nejsu na vozicku, vlkom ide o to, aby co najrychlejsie (resp. najpresnejsie) sa dostali na dany bod, pohodlne a bezpecne (v tom pohodlne neuznavam nastupovanie ale cestu). Nemyslim si, zeby im dajak schody prekazali, lebo minule nejaki starci bezali od lidlu na autobus, palicky cez pleco a vyskocili na schody... a ze im to prekaza. ?
Reakcia na: Andy #62044:
Z tohto hľadiska by som prijal skôr 15 metrové trolejbusy (prípadne aj s pomocným pohonom) - to sme tu zatiaľ naozaj nemali. ?
Reakcia na: Ike #62043:
No dobre, ale tak radšej 34 kĺbových ako 22 15-metrových hoci aj s nulovou výškou podlahy 🙂
Reakcia na: E499.3056 #62042:
Ale DPB má radosť z 15-metrových, oni 18-metrové nechcú, totiž 15-metrové hračky doteraz nemali, a ešte k tomu na plyn 🙂
Reakcia na: E499.3056 #62040:
sak v meste vobec nemame invalidov.... a znecistovanie prostredia? co to je?
? ?
Reakcia na: Andy #62041:
Ale naco 15M... oni vedeli ze plynove dlhsie ako 12M je len 15M... ale pisem ze keby nebola ta podmienka... tak 36 vozov mat, to je radost! ?
Reakcia na: E499.3056 #62040:
Však vieš, 15-metrovú hračku vysokopodlažnú nevyrábajú... 🙂
Reakcia na: E499.3056 #62039:
Cena B961E je okolo 6 200 000, cena 15M plynaku je okolo 10 200 000... ked som pocital, tak mi vyslo lepsie cislo 36 kusov, takze uvadzam este raz.

36 kusov NNP NCNG B961E - 223 000 000 cca
22 kusov NP CNG SU15III - 226 000 000 cca
NNP - nenizkopodlazne, NCNG - neCNG

takze to mame o 14 autobusov viac a sice to o kus znecisti zivotne prostredie, no ale tych 14 autobusov naviac... ? za tie 3 miliony este nieco zmodernizujem, aby jazdilo.
Keby nebola podmienka ze CNG a nizkopodlazny, kupil by som asi 35 kusov karos B961E, pokym sa este vyrabaju. Cena jednej je asi tak 6 melonov.
Reakcia na: Mike #62033:
Pred minulými voľbami snáď bola nejaká obnova vozového parku? Tuším vtedy nebola žiadna, teraz je aspoň tých 22+6 vozov.. Lebo nejak nechápem to slovo "napriek" 😃
Reakcia na: Ike #62030:
Že skončia Ikarusy 280 sa hovorilo už v 2004, potom v 2005, hovorí sa v 2006, a skutočnosť možno bude 2007. A to nám tu ešte zostanú 283ky, takže sa niet čo tešiť.. ?
No momentálne máme v Blave presne 120 cng vrakos. 60 kĺbových a 60 sólo. ?Pri dnešnom stave okamžitejprevádzkyschopných autobusov okolo 460 tvoria plyňáky cca štvrtinu.
Samozrejme, toto číslo sa zmení po zaradení solarisov a vyrdení ik 280 a po pribudnutí ďalších cng vrakov. ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.