ale ved ten sor tam moze premavat podla potreby a nie podla CP - skratka naplni sa a ide (najma rodiny s detmi a geriatriči) - pripadne sa ihned otoci pre dalsich - ostatni mozu ist peso... vsak preto tam na ten Kamzik isli.
Sme kulturny narod schopny kulturnej dopravy - mame niekolkorocny kruty dopravny vycvik. ?
inak, preco minibusy vypravuje 1.kolona? nebola by lepsia tretia? sak je to blizsie, maju volne ciselne rady a bolo by to pochopitelne, lebo ved 3.kolona vypravuje take "menej_plnohodnotne" linky
p.s. vidno, ako "dopredu" v DPB rozmýšľajú. Vedeli, že na DD treba 2 hnacie nápravy, ale vykašľali sa na to, napísať to do tendra. Takisto vedeli, že solarisy budú prestriekavať, ale nikoho nenapadlo, aby sa to spravilo už vo výrobe.
Tiež vedeli, že prídu Solarisy, ale hlavne, že obsadili číselnú radu 19** dvoma minibusmi.
V lete vytiahne, ale je dost pravdepodobne, ze akonahle zacne byt v zime troska smyklavejsie, tak sa to tam bude krutit a krizit a robit vsetko mozne, len nie tahat smerom hore...uz sa tesim
to je uplna blbost z prevadzkoveho a envinromentalneho hladiska...
ved elektrika je ekologicky cistejsia (najcistejsia forma energie) a relativne lacna... ked su droty, treba ich vyuzit... a este mi povedz, kto by z Hlavnej stanice isiel na kolibu a kde by tvoje Sorky odbocovali na Kolibu.... pokial viem, na sancovej je prikazany smer rovno (na Racko), a ist cez Jeleniu - tak to chce odvahu.... pochybujem ze by to MČ Stare mesto dovolilo...
myslim si ze klbovy plynovy autobus medzi Kolibou a Kamzikom je najlepsie riesenie...
Sorka by nestacila, ver mi, par krat som na kolibe cez vikend v lete bol a bol problem sa narvat do klbaku.... a to bolo na Kolibe, nie na Kamziku
Tu ide aj počet vozov. Čím dlhšia trasa, tým viac vozov. Si zober, pri peknom počasí v zime alebo v lete by sa všetci napchali do SORky, ktorá by tým pádom nestačila a trolejbus by šiel poloprázdny. SORke by sa musel zhustiť interval s potrebou viacerých vozov, alebo nasadiť klasický krátky autobus, ktorý by nacpaný musel šľapať do kolibského kopca a tiež by nestačil jeden. Trasa Koliba - Kamzík by sa dala vyriešiť s jedným vozidlom resp. pri väčšej potrebe dvoma vozidlami.
Ja tam bývam a viem ,že cestovanie je hrôza no neviem čo ten strarosta hovorí ,že ráno to zlepší dopravu. Ako to môže zlepšiť dopravu? Však tie kolóny potom kôli "duobusom" ako zmiznú? Nechápem ako môže niekto dovoliť rozkopať hlavný ťah na DD a dole z DD až na 3 miestach zároveň. Potom tá doprava aj tak vizerá. Ráno musím ísť o pól hodinu skôr aby som normále stíhal do školy. Také sú Dlhé diely volakedy prezívané Longital a Karlova Ves prezívaná Karldorf. ?
Keby som takto uvazoval, polovica autobusovych liniek nejazdi tak, ako jazdi. Vsak naco? Chapes, ono v podstate posilni 203-ku v useku Sancova-Koliba... ale trasa 4 minutova je tiez nanic... a 25TRku tam predsa nedaju.
Postranne informacne kanaly ti nieco hovoria? A prisposobovanie svojej ponuky tak, aby vyhovela viac nez ta od konkurencie...
Re #61665 ufo: Samozrejme, ze tym, ze do podmienok tendra DPB nezaradil to, ze vozy maju mat 2 hnacie napravy, si sam nakakal do vlastnych ust...ale to je uz ich problem... ja som len zvedavy, dokedy im Dlhodielcania tie medove motuzy budu jest...
No nech 25Tr vyzerá akokoľvek, tá jedna hnaná náprava mi akosi nejde dohromady s argumentami DPB, pre ktoré nemohli jazdiť na Langteil kĺbové autobusy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo