Oproti náteru Solarisov pre Poznaň teraz pôsobia tie naše bratislavské solarisy ako keby ich natreli inverzným náterom pre potreby autoškoly DPB ? http://www.solaris-club.com/galeria/1904.jpg
Podla mňa má SPP preto farby v reklame žltú a zelenú preto lebo žltá simbolizuje plyn a zelená zdravú prírodu neznečistenú od exhalátov možno keby SPP si dalo vypracovať grafický návrh reklamy ktorá by bola aj pekná bola by to možno dobrá kombinácia.
no praveze to je ono...tam si na vlastne davaju pozor a staraju sa ,ale tu im na tom predsa az tak nezalezi....tak ako tam maju echt vchodnarov,tak tu by mali byt echt blavaci..teda aspon na tych veducich postaveniach..ale vravim-nic proti nim nemam...
Ale, ale. Predsa je kazdemu zname, ze DPMP je kvalitnejsi, ako DPB. A tam ti garantujem, ze kazdy jeden zamestnanec je echt vychodniar. Aj v podniku sa medzi sebou bavia po sarissky. To nebude tym
teda prepac,ze sa do toho miesam,ale neda mi to nezareagovat...presne tak som si predstavoval ten nater...ked uz spp.tak nech tam supnu nejakou neutralnou farbou(biela,cierna) to svoje logo SPP a je to....
A co napriklad Visit Wienna na Bratislavskych busoch ?
Nikto netvrdi, ze v Recare (dovolim si maly offtopic - a.s. Recar je zlozena z 3 clenov predstavenstva a 3 clenov dozornej rady - je to jeden z mnohych prikladov toho, ako sa da cista a ziskova cinnost presunut do sukromnych ruk od statnej akciovky, by the way, nemyslim, ze spp riesi recar), by mal fungovat niekto, kto bude urcovat co ano a co nie !
Reklama, jej ucinnost a podobne sa posudzuje za pomoci marketingovych nastrojov - prieskum efektivity a podobne - takze posudzovatelia su prijimatelia - resp. prieskumna vzorka.
+KLF:
V pripade spp by som nehovoril o reklame, je to moc siroky pojem.
V pripade spp sa vsak jedna o nieco uplne ine, mozno insight brain, toboz nie o cielenu reklamu.
Ta farba je na tom najdolezitejsia ! Zlta je dobra !
Raz (nach plynovi svati daju, nech coskoro) bude dodavatel plynu niekto iny a ten si da spravit modre, fialove, ci slonikove autobusy, faktury, plagaty.
ja som ani tu temu nechcel zacat..ved ja nevravim,ze vsetci z vychodu su blbci...aj ja mam kamaratov par vychodniarov a su v poho...ale islo o ten princip,ze na takych dolezitych miestach su a taki sa prisli len nabalit a perspektiva nasej mhd-cky im je ukradnuta....mne neslo o urazanie....ludia ako ludia,ne???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Kulowe !
A co napriklad Visit Wienna na Bratislavskych busoch ?
Nikto netvrdi, ze v Recare (dovolim si maly offtopic - a.s. Recar je zlozena z 3 clenov predstavenstva a 3 clenov dozornej rady - je to jeden z mnohych prikladov toho, ako sa da cista a ziskova cinnost presunut do sukromnych ruk od statnej akciovky, by the way, nemyslim, ze spp riesi recar), by mal fungovat niekto, kto bude urcovat co ano a co nie !
Reklama, jej ucinnost a podobne sa posudzuje za pomoci marketingovych nastrojov - prieskum efektivity a podobne - takze posudzovatelia su prijimatelia - resp. prieskumna vzorka.
+KLF:
V pripade spp by som nehovoril o reklame, je to moc siroky pojem.
V pripade spp sa vsak jedna o nieco uplne ine, mozno insight brain, toboz nie o cielenu reklamu.
Ta farba je na tom najdolezitejsia ! Zlta je dobra !
Raz (nach plynovi svati daju, nech coskoro) bude dodavatel plynu niekto iny a ten si da spravit modre, fialove, ci slonikove autobusy, faktury, plagaty.