Reakcia na: Sommelier #61132:
Aha, v tom množstve príspevkov nestíham čítať všetky. A naviac mi uniklo, že hovoríš o železničnej a nie električkovej trati (aj keď je to tam výslovne napísané - mea culpa). V tom prípade je samozrejme najkratšie pripojenie ako Ty vravíš (aj keď podľa mňa nie ideálne).
Papyr
Auto JE konkurenciou MHD. V socializme i v kapitalizme. Dokonca v kapitalizme viac, lebo v kapitalizme time is money, a ked je jazda niekam autom 4x rychlejsia ako MHD, tak neni o com. Neviem, ci take relacie v Bratislave mate, tu v Prahe by som ich vedel vysypat desiatky (takych, kde jazda autom trva 15 min a jazda MHD hodinu a este s prestupmi).
Zachytne parkoviska na konci kolajovej rychlodrahy a ukoncenie primestskych liniek tamtiez je sice dobra vec, ktora funguje v mnohych mestach (oi. aj tu v Prahe), ale Bratislava zatial kolajovu rychlodrahu nema, pretoze tamojsie elektricky su skor pomalodraha. Takisto Bratislava (ako aj cele Slovensko) nema integrovanu dopravu, BID je integrovana len podla nazvu. To je dalsi limitujuci faktor. Treti je linkove vedenie elektriciek, ktore je na BA pomery predimenzovane. Az budu tieto tri veci, tj. integrovana doprava, kvalitna, husta a rychla (aspon tak rychla ako SAD) ponuka kolajovej dopravy po meste a zjednodusenie linkoveho vedenia elektriciek, tak suhlasim, POTOM mozno ukoncovat primestske linky na konecnych elektriciek. Len ci mate dost elektriciek na to, aby ste pokryli zvysene naroky na ich vypravu. Uz vidim DPB, jak radostne nakupuje nove elektricky, aby SADka mohla usetrit na svojej vyprave.