57 by sa dala nahradit predlzenim 67ky...
42 ide cestou taxibusov
a co sa tyka vychodneho, mas pravdu...
ja by som to zmenil tak, ze 56 k ZST a 54 do Studenej
No 57 si myslím treba nechať, lebo Žabí majer by stratil obsluhu. 49 súhlas, no neviem ako by to priali pacienti, ktorí by museli ísť pešo k Suchému mlynu. 54 možno zrušiť, no potom treba dať 65 zachádzať k ŽST Vajnory. A inak čo sa týka Východného, Vajnor a Rače tak pôvodný systém (L 32, 35, 36) sa mi zdal o dosť logickejší ako to, čo tam je teraz. 42 a 38 by som aj ja okamžite zrušil.
To že sa následný interval predĺžil nemôžeš priposovať chybe systému. Navyše nie všade tomu tak bolo. Negatívne zmeny by boli tak či tak, však vozový park sa neobnovuje, niet s čím jazdiť. Samozrejme že sa sa celá zmena robila kvôli šetrenu, nie kvôli systematizácii ako takej. V MHD v Bratislave majú všetky zmeny spoločný menovateľ - šetrenie. Dokiaľ nebude menovateľom systematizácia - t.j. budeme robiť zmeny práve kvôli tomu aby sme tu nastolili nejaký systém a poriadok - tak to bude vždy iba horšie a horšie.
Veľmi stručne: Záhorská Bystrica je administratívne mestská časť mesta BA, je teda jeho administratívnou SÚČASŤOU, preto do nej mesto zabezpečuje MHD. Marianka je SAMOSTATNÁ obec, preto sa sem MHD nezabezpečuje. Pokiaľ si OcÚ Marianka zaplatí predĺženie liniek a DPB bude súhlasiť, potom môže do Marianky chodiť MHD.
Re #60518 NN: Chorvátsky Grob si to platí.
Re #60522 pj: Čo sa týka vodičov 203 a 207 musíš napísať čas a dátum a ev. č. vozidla a ideálne by bolo keby si napísal aj poradie, no pochybujem, no ja tadiaľ tiež jazdím často a tí vodiči jazida v pohode. A kĺbových t-busov je nedostatok takže s tou 208 pochybujem.
Re #60534 fobust: Systém vtedy síce lepší nebol, no následné intervaly boli všade, alebo skoro všade lepšie ako po roku 2000. Totiž prechod na prestupnú tarifu, sa okrem iného využil k tichému rušeniu liniek a predlžovaniu následných intervalov.
Re #60535 Ike: A ktoré? Bo mňa okrem 38 nenapadá žiadna, no možno by sa mohli na niektroých predĺžiť intervali (77, a pod.)
L56 obyvatelom Rendezu vazne nezavidim..takmer vzdy meska..vacsinou okolo 10 minut co je pri dlzke jej trasy az nepochopitelne..nasledne títo ludia nestihaju elektrickove pripoje v Raci..Jej vecerny interval je priam hrozny a v zime az neludský pretoze nuti ludi cakat na zastavke aj 40 minut alebo mozu ist peso po dost nebezpecnej ceste - najma vecer..Myslim ze by nezaskodilo tuto linku aspon vecer posilnit o jeden voz a interval znizit namiesto 40 na 20 minut..
a navyse, na tych "kvazi" dopravnych uzloch sa mi casto stava, ze vodici necakaju...
napr, idem do karlovky cez vikend... idem 20, pricom z tohto pohladu je prestupny uhol Pri Krizi...
lenze L20 dojde sucasne ako L5, a kym vylezem z autobusu, tak L5 uz knedlikuje prec... skoro prazdna... a ludia z L20 mozu zase cakat...
ako, uznavam ze pred 2000 bolo kopec zbytocnych liniek.
Alebo spomeniem priklad Vychodne>
pred rokom 2000 tu jazdila L36/46 z race do Vajnor a L114 z Vychodneho na Trnavske. Bolo to super, lebo cele vychodne sa mohlo dostat do 2 liniek.
Teraz maju L56, ktora ide z Race do Studenej a L54 ktora ide z Race do Vajnor.
Obyvatelia su teda odkazany len na L56 (L52) a L54 jazdi prazdna..
Ono po r2000 sa rusili linky ktore zdielali trasu s elektrickovymi radialami (je to v celku pochopitelne) s tym, ze su stratove a zbytocne... avsak aj teraz je kopec liniek, ktore su absolutne stratene a vzkm ktore prejdu by sa v klude mohlu preniest na ine linky, ktorym by sa mohol zhustit interval, popripade usetrit vzkm = usetrit $$$ a potom ich investovat do niecoho insieho - modernizacie, nateru etc
Nefungoval lepšie. Možno sa ti subjektívne zdá že fungoval lepšie. Systém "odvšadial všade" je pre Bratislavu nevhodný a nekoncepčný. Vždy je lepší prestupný systém s nosnými a doplnkovými linkami. Musím však uznať že stále máme absenciu prestupných terminálov, charakteristických pre takýto systém.
V tomto prípade by boli asi najviac proti policajti. Pri zmenách podobného charakteru úpravy schvaľuje tušim aj patričný OR PZ, a tam že bývajú policajti vždy zásadne proti zlepšeniam v prospech MHD. ?
K tomu by som mal jeden napad pre stavebnu lobby: uzavriet teleso elektrickovej trate od Lafranconi po Chatama a spravit tam az po Novy most BUS/TRAM pruh - prestup na hrane, autobusy by od Lafranconi po Novy most nemuseli stat v zapche...
Podla mna by to mohlo byt vcelku zaujimave riesenie, len by asi bolo treba tento pruh aj s nastupistami zastavok trochu rozsirit, ale myslim, ze by to stalo za to.
Keď menej liniek s hustejšími intervalmi tak prestupná tarifa. Neprestupná je tak vhodná do liniek od všadiak všade.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1
?