Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #60096:
a inac ver tomu ze nocaky by si na seba zarobili aj pri cenach ako su teraz, len by to chcelo aj kontrolovat zaplatenie cestovneho cestujucimi (revizora v nich nestretnes a okrem cestujucich ktori maju elektricenku v nich asi nenajdes nikoho kto by za to platil...)
Reakcia na: Ike #60096:
a ver tomu ze potom by sme sa este velmi rychlo dozili aj toho ze nocna prevadzka zacina o 21:00 (alebo nieco podobne)
Reakcia na: si #60095:
toto som nedomyslel, no inicioval si ma k myslienke zaviest kvazi doplatok k predplatnych listkov.

napr ako mas
- 1.pasmo
- 2.pasmo
- cela siet

tak by si mal
- denny
- denny + nocny (pricom tento by bol drahsi o 20 - 25% s denneho)
Reakcia na: Ike #60094:
vylucenie platnosti celosietovych predplatnych listkov z nocnej dopravy by som povazoval za blbost, a bol by som zvedavy ako by si sa v takej situacii zatvaril napriklad v pripade, ze ti pracovna doba konci tak, ze tu nocnu dopravu vyuzit musis (pravidelne)
na margo tej ankety...
osobne by som vklude uvital, ak by sa tarifa nocnej dopravy zvysila aj 2x (aj 2,5x) no sucasne by sa zmenil interval a autobusy (a trolejbus) by premavali o 23.45, 00.30, 1.15, 2.00, 2.45, 3.30

pricom by vo vozoch ND neplatili ziadne predplatne cestovne listky, a na kazdej zastavke by o tom bola informacia
podla mna to nie je az tak nemozne a dpb by nic nestratil, ba dokonca by nejake drobne ziskal + aku taku prestiz...
Reakcia na: BMko #60092:
A tie sa nedaju kupit ? Ked ich Brno ma, kde je problem ? Ano, ja viem, nie su prachy............... ? ? ?
Reakcia na: KLF #60085:
problemom nie je kanal, ale skor to, ze nemame technologicke zdvyhasky a priestory v dielnach UD, KP, narazov
Reakcia na: AAA #60072:
teraz ma napodlo... neviem, pokial to bolo uz v casoch, ked existovala spickova 122, tak potom ju na Patronke nahradzala 122ka...

k tym vlecniakom... fakt sa v tom vazne nevyznam, ale nemohli by sme, ked teda nemoze byt suprava T3/T6 + vlecniak, dat dokopy supravu T3/T6 - vlecniak - T3/T6?

viem ze sa tu kdesi spominalo ze kedysi jazdili T6ky skusobne v suprave po troch...

ved vlecniaky su lacnejsie jak samotna hybna jednotka? ci nie?
Reakcia na: Beus #60089:
Ano myslel som nieco na sposob K2G ? To je fakt vydareny nater (myslel som hlavne pouzite farby co su podobne jak u K2S) Noo a s tymi novymi svetlami by to vyzeralo este krajsie (ani nove cela netreba..)

Myslim ze zas tych par tisic za sedacky nie je tak vela na to o kolko sa zlepsi kvalita cestovania.. ..ale ten argument s papiermi sa mi zda rozumny aj ked by sa s tym urcite dalo nieco spravit.. ved par T3 ma preds sedadla 2+1 nie?
Reakcia na: KLF #60085:
Argumentom boli, ak si dobre spominam, vzdialenosti zdvihakov na kanaloch udrzby, ktore su nastavene na supravy 2xT, cize 6400+8704+6400 mm, resp. 6700+8960+6700 mm. Neviem ale, kde potom dvihaju K2, ktore maju vzdialenosti 6400+6400 mm... a to uz by potom fakt snad nemuselo byt tak narocne, aby zvladli aj K3 so 6400+6400+6400 mm...

Re $60086 Eury: Mas pravdu, ale dalsim problemom je, ze sa mi tak vidi, ze v Sumperku nakoniec ten trakcny podvozok pod klb pre 1000mm nedoriesili, a tym padom by to malo len 2 zo 4 podvozkov hnacie, a s 50% adheziou by sa to v BA daleko nedostalo 🙂

Co sa nateru tyka, Kotas nater sa na stare T3 absolutne nehodi, a vyzera na nich otrasne, vid 7304. Bol by som vsak za to, aby sa Reko vozy natierali tak, ako 7085, to je krasny vzor vydareneho noveho nateru na starom vozidle. A K2S-ky by v takom prevedeni nateru, aky maju brnenske K3R-ky (nie nepodobny nasej 7085), vyzerali tiez podla mna lepsie. Na nich uz aj v Parse pochopili, ako ma vyzerat elegantny nater.

Ale jedna rada sedadiel navyse je tiez par tisic navyse za tie sedadla, a tiez ich upevnenie 🙂 Navyse by sa to muselo prepisovat v papieroch, co neviem ci by si nevyzadovalo novy schvalovaci proces, kedze sa zmenila obsaditelnost vozidla.
Reakcia na: Eury #60087:
No mne to nevysvetluj, ja to chapem. 😉 Pochopit to musia inde.
Reakcia na: KLF #60085:
No chapem en pohlad ze prachov nikdy nie je dost.. Ale zas na druhej strane by sa tym zvysila prepravna kapacita a to je lacnejsie ako kupovat nove elektricky s adekvatnou kapacitou.. a aj prevadzka by asi bola lacnejsia ked su 2 trojclankove elektricky ako 3 dvojclankove nie? A myslim ze by to bol zas trosku posun v komforte cestovania najma pre starsich ludi a invalidov..

Inak preco sa tie T3P nenatieraju ako K2S? Nebolo by lepsie mat nejaky jednotny nater pre celu trakciu? lebo vlastne neni ani jednotny s povodnym takze ani na farbe sa neusetri.. Aj ked ta siva (alebo biela) sa mi viac lubi ako kremova.. ale moj osobny nazor je ze vo farebnom prevedeni ako K2S by vyzerali este krajsie aeste keby im vymenili svetla za take podobne by to vyzeralo dost modorne - pre vecsinu ludi jak novy voz.. Ale to je len moj osobny nazor a pre mna ako pasaziera je predsalen stale dolezitejsi interier a ten sa urcite zlepsil.. ☺ Aj ked by som tam dal radsej o jeden rad sedadiel viac..
Reakcia na: Eury #60084:
Dobre si pochopil 🙂 Ale rozoznas ich - jednak podla cerstveho novotou sa lesknuceho nateru v kombinacii cerveno-biela (ako 7783 a spol), nie cerveno-kremova 🙂 a jednak podla toho, ze cela su na zvysok skrine akoby "prilepene" ciernym zvislym gumovym pasom pred 1. a za 3. dverami, co je dane odlisnou technologiou spajania karoserie 🙂
Reakcia na: Eury #60082:
Podla mna dovodom je to, ze DPB ma len tak tak prachy na reko K2 na K2S. Kde by vzali na K3S. No a to s tym kanalom ... hmmm... Existuju stavebne firmy a tie postavia novy kanal. Ale zas by Ti v DPB povedali, ze nie su prachy. Kua kde len tie perachy mozu byt ?
Reakcia na: Beus #60083:
Dik za odpoved 🙂 Tak ak som spravne pochopil tak hlavne islo o to ze je treba nove skrine a to ze mozu mat vlecniaky je len + navyse.. ? Ale inak ich asi na pohlad nejako nerozoznam vsak?
Reakcia na: Eury #60082:
Samozrejme ze v BA sa s (nemotorovymi) vlecniakmi nepocita, pretoze taka suprava by mala prilis malu adheziu. Ide vsak o to, ze skrine povodnych vozidiel boli uz natolko skorodovane, ze bolo treba ich nahradit novymi, aby mohli vozidla dalej jazdit, a nemuseli sa vyradit. Vo vozovom parku by totiz chybali.

A co sa K3S tyka - niektori ludia su tu totiz troska premudreli, a maju pocit, ze ked sa nieco nepaci im, tak ze bude prinosom pre vsetkych, ak to tu nebude.
Reakcia na: Majo #60067:
A to sa rata s tym ze by v Bratislave jazdili aj vlecniaky? lebo inak v tom nevidim nejaky dovod to menit.. ..alebo nejaky je?

A tie T3S to je jediny dovod? to nemoze byt na kanaly po castiach? ? Alebo je s nimi aj nejaky iny problem (napr vyhybky obluky)? a preco niektori ludi hovoria ze dobre ze ich mat nebudeme? co je na nich zle?
Reakcia na: 3001 #60056:
Budeme mať Solaris Urbino15 (22 ks).
Reakcia na: fobust #60079:
T3D a B3D jsou jenom upraveny T4. S T3 to ma spolecnou akorat cast vzhledu. To znamena jinou konstrukci posilenou a urcenou na tahani vleku, proc asi ma i vyzbroj nekolik moznosti uzapojeni ? Solo Ridici rizeny , Motorovy+ vlek ..
Asi by se to chtelo trochu poucit a neposuzovat veci jenom podle vzhledu ....... ?
Reakcia na: Majo #60067:

Nezmysel. Staré T3D a B3D sú čo? ? VarCB3 má mierne odlišný rám, ale to iba preto, lebo sa nepočíta so zástavbou zrýchlovača. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement