Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Všimo #60038:
jj, to vyzváňanie, to veru nie je sranda... ?

Re #60011 Rusovcan: celkom sa mi tá myšlienka páči, len neviem kde by na MN prestávkoval. Už dnes je tam riadne tesno...

Re #59998 Z: Ďakujem za pobavenie, dávno som sa tak nezasmial... len škoda, že je to tvrdá realita...

Re #59955 intony.sk: nevzdávaj to a šír to ďalej... ?
Reakcia na: Darro #60022:
"ZÍRÁM" - ŽASNEM - GRATULUJEM ?
rusovčan, a zároveň bratislavsky cítiaci občan! Že prečo? Zastávka JASOVSKÁ (predtým LÚKY), za čias bývalej 101-ky bola pre obyvateľov Lúk 8, 7, 5 - slušný okruh, však??! - nebezpečnou témou. Ak!!! SA ROZHODLI KRITIZOVAť INTERVALY, alebo nebodaj KAPACITU, dostali odpoveď, že to nie je autobus PRE NICH !!!!!, že im musí stačiť "poznávací" okružný zberný spoj č. 43. Najviac opovržlivých poznámok sme utŕžili pri nástupe a výstupe hlavne od rusovčanov...čunovčanov. To ešte nespomínam NEZMYSELNÉ !!! označenie "NA ZNAMENIE"... Obdivujem vodičov, ako trpezlivo znášajú SÚSTAVNÉ vyzvánanie na tejto zastávke, kde v porovnaní na iných trasách je určite ojedinelé, ak niekto nevystupuje alebo nečaká na nástup. Snáď už nehrozí, že ju MANAGEMENT nezruší ako za "totáča". Lebo pri tých masívnych zmenách 5.9. sa všeličo dalo, ale zmeniť charakter zastávky aby nebola na znamenie, tak TO SA NEDÁ!!! - tvrdia niektorí vodiči. Hlasy sústavne mávajúcich a zvoniacich cestujúcich ako aj vyzváňaním znervózňovaných vodičov je VRAJ málo. Ešte raz vďaka, že aspoň niektorí rusovčania nás "berú" ako rovnocenných.
Reakcia na: Mego #60034:
OT: tie tvoje hrubky sa jednoducho nedaju prehliadnut ?
Reakcia na: Mego #60034:
4802 dlho stál pre poruchu v vozovni, ale pred časom ho spojazdnili.
Reakcia na: S499.1023 #60033:
No ved hej - myslel som ARES. priznavam, ze v tomto ja niesom moc doma... 😉 Len viem, ze je to relativne dlhe. A klbak z toho by mozno mohol byt pekne dlhy. 😉 Ale tak to su hypoteticke predstavy a asi ani nerealizovatelne, nakolko klbak nemoze zas mat extremne dlhe casti kvoli manevrovatelnosti.
Reakcia na: KLF #60030:
Nemýĺ si ARES s AXERom. AXER je bežný 12 m autobus, v podstate taký nástupca LC 955. A ani 15 m ARES v klobásovom prevedení by asi nemal viac ako 22 m.
Reakcia na: enge2 #60031:
ehm, len ako by to vyzeralo cez vikend a v sedle si neviem predstavit 😃
Reakcia na: Darro #60026:
Ja by som to vyriesil tak, ze L88 NOVY MOST - OVSISTE, 191 RUSOVCE - AS Mlynske Nivy (Cez Ovsistske nam.)
Reakcia na: Beus #60029:
:))) Si predstav tu husenicu, ake by to muselo byt dlhe... 25m ;))
Reakcia na: eric #60028:
Ked uvidis klbovy Axer, daj prosim vediet vyrobcovi, mozno sa necha inspirovat a zacne to vyrabat 🙂
Reakcia na: Valec #60027:

boli klbove ?
Do areálu SADky na Rožňavskej práve smeruje ďalšia várka nových červených Axerov v počte min. 5 ks.
Reakcia na: AAA #60025:
To je pravda ale potom by museli asi dajako upravit aj linku c.88 lebo od Ekonomickej by sa prekryvali. Ja som uz toto dsvno spominal ale v tej dobe to nikto nepovazoval za podstatne... ? snad by to uz teraz mohlo byt aktualnejsie a hlavne realnejsie. ? fuj... tolko odbornych cudzich slov... ?
Reakcia na: Darro #60022:
Myslím, že je lepšie ak sa 191 dá do východnej časti mesta ako na Hodžovo. Lebo na Hodžovo/stanicu 1 prestup, do východnej časti mesta aspoň 2, ak nerátame prestup na 98 na Jasovskej, čo ale nepovažujem za výhru.
Re #60024 Mike: Lenže ak by sa ich trasy od Jasovskej rozdelili do odlišných smerov, potom si myslím, že preklad by nebol až tak dôležitý.
Reakcia na: Darro #60023:
Jansé, to by bol celkom nový smer a nové dopravné spojenie; ak by to malo stáť aj na Žehrianskej, tak odtiaľ by to bola celkom fasa alternatíva k 98. ? Ale treba si uvedomiť, že nový systém linkovania v Petržalke nie je o mnohých smeroch, ale o minime trasách s hustým intervalom. Najmä od 5. 9. linky 91 a 191 slúžia okrem Jar, Rus, Ču dosť aj Petržalčanom, ktorí pôvodne využívali linky 80 (Markova a Prokofievova, ŽST Petržlaka obslúži oblasť z 2. strany) a 90 (prakticky celý čas paralelne.) Lebo 15minútová 91tka, ak by ostala po Panónskej "osamotená" by určite nestíhala. Čiže by musela dostať do špičky interval napr. 10 min., ale to by potom nebol preklad so 191, ktorá by mala 15 min. Alebo skôr by som to riešil, že ak teda tú 191 po Dolnozemskej, tak potom zaviesť špičkovú 291 (alebo označiť 90) Nový Most - Panónska - Jasovská. (Obrat cez Dolnozemskú) ☺
Reakcia na: AAA #60021:
moje slova... ?
Reakcia na: Rusovcan #60020:
Osobne si myslim ze by skor linku c.191 mali potiahnut az na Hlavnu stanicu pripadne Vazovovu, aspon by sa vam tam lepsie cestovalo a nemuseli by ste stale prestupovat jak stado hore na Dvoroch... ?

papuca: No to mne sa este nestalo ale clovek nikdy nevie... tie vreckarske smecky sa vsade potuluju... ? na drzku by potreboval on ale treba akceptovat rozmyslanie malych deti... takze jeho kompexi jednym uchom dnu a druhym von... ?
Reakcia na: Majo #60013:
Podľa mňa je to celkom rozumné, takto umožniť tým ľuďom možnosť cestovať do dvoch lokalít bez prestupu.
Reakcia na: Majo #60012:
Kolko by ich cestovalo okrem mna, to neviem, to by presne ukázala skúsobna prevadzka - prestup na Apollo moste a na Dolnozemskej, jedna zástavocka pri Peugeote na Jasovskej... ale ako to ide s MHD dalej tak si asi kupim auto.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement