Tak preco potom sa nepouzije ten variant eliny? (ale nemyslim ten vas kompromisny, ale radikalnejsie - dve eliny pomalo a rychlo v centre pod zemou a tak)
to potom suhlasim, ze eliny by mohli byt ako-tak rovnocenne metru
Este inak ma napada ja si neviem predstavit, ze by v petrzalke po tych klukatych cestach mali jazdit eliny - hlavne rychlo... - zase by museli chodit inakade ...
to potom suhlasim, ze eliny by mohli byt ako-tak rovnocenne metru
Este inak ma napada ja si neviem predstavit, ze by v petrzalke po tych klukatych cestach mali jazdit eliny - hlavne rychlo... - zase by museli chodit inakade ...
d3k0
Metro: 1. zrusi sa elektricka, zavedie sa nahradna autobusova doprava. 2. na mieste elektrickovej trate sa vykope jama, 3. postavi sa metro, 4. zakope sa jama, 5. opat sa postavi elektricka.
Elektricka: 1. terajsia trat sa zrekonstruuje na rychlodraznu a prestavaju sa zastavky.
Myslim, ze je jasne, co je lacnejsie, aj ked sa asi o5 zacnes pytat, preco nie je "rychla" trat a "pomala" trat. Ja si myslim, ze postaci kompromis medzi oboma typmi.