Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #59880:
Najväčším problémom pri trati T-busov cez Mlynskú dolinu sa stal budúci podjazd pod dialnicou, ktorý sa naprojektoval nižšie (=lacnejšie) a teda projekt nepočítal s T-busmi. Som zvedavý ako to raz vyriešia. ?
Reakcia na: Mike #59885:
Nadmerny hluk? Z trolejbusov? Akoze...no comment. Tym asi nepomoze ani internacia v Pezinku...najhorsie je, ze aj takito ...nepoviem co... s IQ dnesneho datumu maju volebne pravo, a vobec pravo sa k niecomu vyjadrovat... na toto by sa zislo ustanovit komisiu pre posudzovanie nezmyselnosti staznosti (a podobnych choromyselnych vyplodov), a kazdu jednu prehnat najprv touto komisiou...verim ze s 90% by sa uz nikto dalsi zaoberat nemusel. Ale skoda sa rozculovat...takymto vykrikom do tmy sa aj tak asi nic nezmeni...a zdravi a rozumne mysliaci ludia budu cim dalej tym viac sikanovani prekvitajucou demenciou ostatnych...
Reakcia na: pepino23 #59849:
Máš 100% pravdu, ale o rok môžu byť tiež rozkopávky. ?
Reakcia na: Ike #59869:
Ja som to pochopil zase tak, že na 33 budú duobusy a 32 ostane naftovo - plynová. ?
Reakcia na: Malic #59881:
Je to maximálne choré; ale napr. aj na lampárni bratislava.sk sa vlky sťažujú na mrakodrapy v centre, či protestujú proti výrubu stromov v rôznych parkoch a nepomôžu si NIČ. Ale v prípade potenciálnej trolejbusovej otočky pri riviére sa vlky sťažovali, že TROLEJBUS BY ROBIL NADMERNÝ HLUK ❗ ❗ ❗ ? , a táto ich sťažnosť MUSELA BYŤ BRANÁ DO ÚVAHY, lebo by sa odvolali na vyššie inštancie a výstavba celkej trae by sa predĺžila a oddialila na neurčito. Preto cez priestor obratiska Riviéra budú shitelisy premávať práve na pomocný dieselový pohon; ...si vlky najivne myslia, že keď to tam pôjde ako autobus to bude tichšie ? ?
- Ale to je aj tak nič v porovnaní s tým, keď 25trka pôjde na pomocný dieselový pohon (už viackrát tu bolo ujasňované že to nie je plnohodnotný duobus, ale iba trolejbus s pomocným pohonom) s cestujúcimi v rannej špičke pravidelne pod Nový most. (dostane na to povolenie? ako bude ťahať?; ...) ? ? ? ?
Reakcia na: Papyr #59787:
Hmm, netuším síce, nakoľko by narástli náklady, ale máš pravdu, nestojí to za to. Ani ten tunel ako taký z hľadiska úspory času oproti jazde cez ÚNS (5-6 minút) nestojí za tie prachy.
Reakcia na: Malic #59881:
To je nejaký výmysel, ide o to, že sa niekto sťažoval na jednu absurdnosť a tak sa výstavba otočky predĺži, lebo sa musia vybaviť nejaké dlhodobejšie formality.
Reakcia na: Jan Vartas #59865:
No, aj mna by to dost zaujimalo, hlavne ta rekonstrukcia v UD na kabrio, kto vie co to ma byt za ulet ? ?
AK by otom vedel niekto viac, prosim povedzte ? ?
Reakcia na: Andy #59880:
A to su ake problemy? sak pokial viem, tak jediny problem bol s tym, ze chceli rozsirit Karlovesku, ale tusim tam bude stat LIDL, or daco take je v plane.
Malic, Ike, intony.sk a spol.: S tou otočky sa vyskytli isté problémy netechnického charakteru, ktoré spôsobili, že buď sa celá trať aj s otočkou postaví o dosť neskôr, alebo sa postaví trať hneď a otočka neskôr. To je celá veda. Pri Mlynskej doline sa vyskytli tiež problémy, ktoré spôsobili, že buď sa nepostaví vôbec ani tunel, alebo sa postaví tunel a na mlynskej nebudú trolejbusy.. Ale viaceré zdroje sa líšia a niektoré zdroje tvrdia, že trať na Mlynskej v budúcnosti byť môže aj tak, čo by bolo len dobré. A Patrónka už mohla byť rekonštruovaná tiež, ale pre podobné problémy sa to neuskutočnilo.
Reakcia na: Ike #59877:
Nemôžu stačiť, to by potom museli v celej BA zhošiť intervaly
Reakcia na: intony.sk #59874:
Zmier sa s tym, realita je hold kruta 🙂

Ad DD trat: Osobne som cakal, ze sa zatrolejuje cela, sak urobit jednu pototo krizovatku pri Riviere aj s trolejmi urcite neni nic narocne a zvladlo by sa to. Ale (ne)kompetentni to asi vidia inak.

Nechapem, preco by sme mali tlacit troliky okolo intrakov, sak to nema ani hlavu ani patu, metro je nonsens, tak zmenme konecne nezmyselne uzemne plany a zacnime stavat realne projekty.
Reakcia na: intony.sk #59876:
ja si myslim ze NOVE sa snad ani nekupia... natiahnu tam trat, zistia ze T3 stacia a tadá: mame alternativu metru ? ? ?
Reakcia na: Ike #59875:
Jasne, že budú AJ normal T3, ale všetky nové čo sa kúpia pôjdu na linky, ktoré budú mať jednu z konečných v Petržke
Reakcia na: intony.sk #59874:
uz vidim tie eliny v petrzalke...
ak budu, tak tam podla mna budu chodit aj klasiky ako 2xT3 a pod....

to hej... zvolebnieva sa, tak sa aj motuze medove tahaju (i ked tieto dopravne sa tahaju uz odpradavna)
Reakcia na: Ike #59873:
Tomu málo kto chápe... Tu keď sa niečo plánuje vyzera to zo začiatku dobre, potom to je na figu...
- trolejbus na DD, všetci si mysleli, že to bude kompletná trať, ale nebude kompletná, bo niekto nemá kopletnú hlavu.
- idú sa kupovať busy, všetci sa tešia, že klbáky a zrazu sú z toho 15m solparisy.
- električka do Petržaky, každý je v tom, že menej zastávok, mimoúrovňové križovania a zrazu Bosákova úrovňová, + zast. Einsteinova.
- preferencia, človek má pocit, že končne sa zrýchlia električky, ale v reále je efekt opačný...
?
je nechapem...

- vybudovanie trolejoveho obratiska by bolo lacnejsie ako vybudovanie obratiska a potom trolejoveho

- vybudovanie krizovatky Mlynska Dolina by bolo lacnejsie spolu s trolejbusovou tratou (alebo aspon predpripravou na nu) ako zvlast...

ale ne...

predpokladam ze ani SSC nerata s trolikmi na krizovatke M.Dolina...?
Reakcia na: tr3mp #59868:
To je presne to, drzanie sa silou mocou uzemneho planu... ?
No ved prave.Najskor to mali byt "duobusy" len preto,aby sa mali ako dostat z Hrobonovej na DDtrat.Teraz sa im zda pridrahe,zatrolejovat konecnu Molecova,lebo ved nafta je asi lacnejsia.......?Takisto stale zapinat a vypinat dieselagregat a manipulovat hore dole s palicami je zrejme sposob,ako sprijemnit vodicom sichtu a zvysit standard ich zamestnania...Ale myslim,ze na tuto temu ste tu toho uz povedali dost...Takisto aj L32 bude musiet zrejme ostat zachovana,lebo tych sest 25 tr je pre cele DD zalostne malo. Ale ak zrusia aj 32-ku,tak potom sa uz nebude dat hovorit o zlepseni dopravy na DD.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.