Ani prestupná tarifa nie je žiadna výhra pokiaľ je tých prestupov neúmerne veľa. To je potom o pomalom vyháňaní ľudí z MHD (vykašlú sa na to, že musia niekoľkokrát prestupovať aby sa dostali do cieľa svojej cesty). Ani jeden ani druhý systém nie je 100% najlepší, dá sa však nájsť rozumný kompromis.
Sak ja nevravim ze sa neda menej ako 7. Osobne si viem dost dobre predstavit aj menej, sak konecne su Dubravka(Karlovka), Raca, Piesky, Ruzinov, hl.st a v buducnosti Petrzka. Sam si mozes rozmysliet kolko linek treba ?
Vseobecne radsej malo liniek a husty interval a prestupovat ako vela liniek a velky interval ale priamo ?
Podľa mňa by sa dalo električkové linkové vedenie v BA spraviť aj na menej ako 7 liniek, netreba však situáciu riešiť prostým systémom "čo najmenej liniek" - treba zohľadniť aj iné potreby.
Ja som nikdy netvrdil, ze som odbornik na intervaly a na linkove vedenie v BA, ci KE. Ja len tvrdim, ze to kolko ma elektrickovych liniek BA a aj KE je nonsens. Tu v Ba v pohode staci tak 7 liniek, aj to mozno prehanam, a u vas v KE bohate staci 5-6 liniek + vsetky Rky.
aj sorry chcel som poveda 182 kilometrov stvrcovych ?
Re #59255 E499.3056: to sa da povedat o uplne kazdom meste ze he vytvorene z okolitych dedin a narodnosti, ved blava nie tiez ziadna vynimka ?
docela zaujimava situacia dnes cestou z prace na Zochovej smer Petrzka, 6 busov snaziacich sa vylozit svojich cestujucich na 1 zastavke z toho 5 klbakov a len 1 kratky bus, pripadal som si pomaly ako na hranicnom prechode, toto este v obmedzenej miere pokracovalo aj na zastavke Aupark pred ktorou nezabudol vodic uprostred mosta dupnut na brzdu cim malom popadali vsetci stojaci ludia, snad to nie je vizia dobreho pocasia kedy jazdia busy nacas v spravnych intervaloch a sposobuju si na zastavkach sami sebe zapchy ktorymi blokuju polovicu ulice z Hodzovho namestia
V porovnaní s Prahou je intenzita BA spojov tiež rovnako neporovnateľná (atď. môžeme porovnávať neporovnávateľné). Majte sa tam pekne.
Re #59236 Malic: ? (a do linkového vedenia toho ktorého mesta sa nemontuj pokiaľ nechápeš dopravné vzťahy, ktoré sa vyvíjali desaťročia. Takých ľudí čo sú na imhd a majú právo sa k tomu vyjadriť, lebo ich považujem ja a nie len ja osobne za odborníkov je tu málo, ale dajú sa vymenovať - to je dobre mienená rada. Tak ako ja sa nemám právo čo montovať do Vášho linkového vedenia, lebo ho detailne nepoznám.)
Re #59241 SZKV: 2) na městské síti by se daly zrušit linky 2 a 3, protože zabezpečují pouze spojení ŽST a oblasti Štadión lokomotívy resp. Sídliska nad Jazerom, což lze realizovat (rychleji) autobusem. - Som OSTRO proti.
Re #59255 E499.3056: Ani ty to nevieš úplne presne (ale to nechcem preberať tu).
Nevies to presne. Aj ked si kosican. Kosice mali pred USS (ex VSŽ) okolo 70-90 tis. obyvatelov, ked nebolo USS tak dopravny podnik si musel pozicat vozidla od SAD... polovica kosic teda je nekosicka, z prilahlych dedin, miest... krajin... ?
Uvedene cisla zrejme nie su presne, lebo mi vyslo, ze USS ma cca 109,89 zamestnanca na meter stvorcovy, co je slusne. Musi rast do strasnej vysky, ked na tak malu plochu dokazu postavit aj pece a podobne zariadenia. Keby som to bol vedel, postavil by som USS v mojej zahrade, lebo ta ma vacsiu rozlohu ako "182 metrov stvorcovych". ?
Bola ZV4...A dovod preco nejazdila: #7723+7724 so zltou reklamou Polus
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Suprava elektriciek T3SU #7723+7724 obdrzala novu reklamu Polus City
Center v zltom prevedeni.
Zabudol som si slovnicek...A neskoro som si uvedomil po dvoch hodinach hladania ze nema 4/5 ale 4/1...KUA...No a TeTri´s sme mozli tiez pospravit...
Tak pre zmenu vy co nepoznate USS, este vtedajsi VSZ bol zalozeny v roku 1964 a dnes ma cely komplex rozhlohu 182 metrov stvorcovych o 2 roky neskor sa uz dokoncovala 15 km dlha rychlodraha, kde od vtedy premavali linky R, ma okolo 20 000 zamestnancov a v dobe jeho postavenia mali kosice asi 120 000 obyvatelov.V byvalom rezime nemal VSZ na mesto ziadny vplyv az po pade rezimu a odkupeni z USS v roku 2002 zacal vsetko sponzorovat on lebo uz sa zistilo ze statne prostriedky su vycerpatelne a potom "honem honem hybaj hovada".
Okrem toho USS plati DPMK zato ze tam elektricky aj autobusy chodia a ku tomu aj SADky.
btw: uvedene cisla nemusia byt presne iba orientacne pretoze toto mam tiez z druhej ruky nakolko s USS nemam nic spolocne a nemam zadneho znameho co tam pracuje.Avsak si nemyslim ze v Kosiciach sa zvysil pocet obyvatelov koli VSZ lebo az po odkupeni USSom zacal sponzorovat mesto a odvtedy sa pocet obyvatelov zvysil len o nieco malo nakolko su to len kratke 4 roky. ?
Ach, jaj ?
Oddelenie tarifných služieb. V iných mestách, povedzme ČR, je hlavne ono výkladnou skriňou celého DP. (Lebo tu robia dojem na zákazníka zamestananci DP priamo). V Bratislave práve naopak.
Niektorí revízori = najväčšia hanba DPB. ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq