No neviem či je vhodné organizovať linky podľa diskusie na tejto stránke. Napríklad ja tu často prezentujem svoje subjektívne názory, a pre cestujúcich by nemuseli mať kladné účinky...
Aby mohli prestavkovat? A nie je možné spraviť niečo také, že po príchode na konečnú by vodič odišiel prestávkovať do búdy a z búdy by vyšiel nejaký iný vodič a hneď by šiel na linku s tým vozom čo prišiel. Neušetrila by sa tým kopa vozov?
Uvidíme ako dopadne medzinárodný tender. Ak výrobca splní požiadavky a vyhrá, tak tu môže byť aj Cobra. Ono každá konštrukcia má svoje výhody aj nevýhody. Na tej Cobre je škoda že nemá plnú adhéziu (10 z 12-tich kolies), aj nápravové tlaky budú pri plne nalopženom voze značné. Ale tie sú dnes pri všetkých NP konštrukticách vyššie ako pri T3. Btw. prázdna Cobra má cca 6,5 tony na nápravu. Plne naložená substrátom by kľudne mala aj 10 ton na nápravu, to by sa súdruh Trabantík zbláznil. ?
...keby keby keby... Lenze treba si uvedomit, ze vyprava klesla aj po pridavackach v oktobri celkovo o 10 vozov, ktore DP nema. A ty by si este pridaval... Na ukor coho ineho? Inak, v 82 bol kapacitny problem, ze by bolo treba pridavat?
Pisal som o smere Rajska - ASMN. Ten je problematicky... Iste, 15-minutova jazda autom je lepsia ako 45-minutova vyhliadkova jazda s ex trasami 78 a 97 (pred 5.9.) alebo 38-50-minutova jazda 202+68 vratane casu na prestup (od 5.9.). Takze sa mi nezda, ze by bol stary system pre teba osobne ovela (a ci vobec) lepsi ako novy...
Re #58986 untrop: Tie zastavky by som dal na znamenie. Akurat Kremnicka, Zaporozska, Einsteinova by asi niekomu chybali A aj s tymi obojsmernymi troflami na Dunajskej suhlas - myslim, ze by mali prist minimalne k elektricke...
Keď už bola reč o Rajskej, napadla ma linka 202 a autobusy na nej. Na Čiližskej stoja bežne aj tri autobusy s označením 202 a dnes som videl ísť z Rajskej Ikarus na 202 ešte o 9:00. To už je viacmenej po špičke - to ešte vtedy jazdia na 202 normálne autobusy? A koľko autobusov je nasadzovaných na túto linku?
Takže plne nízkopodlažná sériový Cobra na metrový rozchod so šírkou skrine 2,4 mertra dlhá 36 metrov stojí v prepočte 81,6 mil. Sk. To ani nie je tak veľa, čakal som aj viacej, aspoň 90 miliónov. Chcelo by to z Zürichu jednu zapožičať a otestovať si ju v BA. ?
Ono keď sa to tak vezme, tak ja by som videl 88 ako trolejbusovu v budúcnosti, takže až proti logike to nie je. A využil by som to, aj keď by som sa chytal za hlavu, že miesto 8 minút starou 88 cez starý most, pocestujem do centra cez Apollo 15 minút a viac, vzhľadom na priepustnosť pri ASMN a 29.augusta (a aj vďaka zastávkam Prístavná a Landererova, ktoré asi pri najbližšej príležitosti rozbijem, na znamenie doboha)
Re #58976 Puki: Hlavne by som s nimi jazdil čo najviac.
Re #58974 d3k0: Pravdupovediac skôr by som privítal zrušenie obshluhy zastávok Kremnická Záporožská Einsteinova (a už vyššie spomínané na znamenie na Landererovej a Prístavnej)
Re #58982 d3k0: chýba tam vydrbanie IAD z Ul. 29. Augusta a vôbec zo Špitálskej a spojky od Mickiewiczovej na Špitálsku. Obmedzenie Dunajskej na úroven Jakubovho námestia. Tiež by si to pýtalo možno obojsmernú Dunajskú pre trolejbusy a mohli by končiť priamo pred manderlákom (parkovisko tam je) a to by už fakt nebol problém. Ak by sa vydrbal IAD aj z SNP môže sa na Kamennom nám. spraaviť zastávka elín v každom smere a máme prestupný uzol. Len ešte potiahnuť petržalskú električku pod zem aspoň po Kamenné nám:-)
Mala poznamka k novinke o signale na Safku - nie je to celkom pravda - signal bol a je predlzeny tak, aby presli 2 vozy, ale je predlzeny uz odvtedy, co pribudol preferencny BUS pruh pre autobusy na Stary most, a mierne sa vtedy menil signalny plan. Hned po tejto uprave som si vsimol, ze na elektrickovy signal sa zmestia 2 vozy Takze to nie je az tak nedavno, ako je to pisane
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF