Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes udajne marsrutky vozia aj zadarmo!
Reakcia na: KLF #57765:
Ak si chcú tu za takú cenu nejakých zákazníkov udržať, tak to bude musieť vyzerať minimálne tak dobre ako teraz 😃
Reakcia na: Z #57762:
A ten bezpecnostny pas aj niekto pouzil ... a musi sa vobec pouzit? ?
Reakcia na: Z #57762:
Uvidime, ako to bude vyzerat po roku...........................................................................................................
Reakcia na: tomas1 #57752:
Technická chyba je napríklad zlyhanie bŕzd alebo rôzne iné mimoriadne neočakávané technické podmienky.
Reakcia na: Nal Sehel #57759:
1 mld.
Takze minuly a tento rok.
Solarisy - 203 mil.
SORy - 28 mil.
MB Sprinter - 7mil.
Citelisy - 105 mil.
reko Obchodná - 204 mil.
reko Kapucinska - 125 mil.
reko Radlinského - cca 40 mil.
trať DD - 50 mil.
2 x T6 - 20 mil.
Reko 2 x K2 - 24mil.
Reko trolejbusy (15 k. tento rok) - cena este nie je známa.

Ale tie ynáme ceny už teray robia sumu viac ako 780 mil.
Takze 1. miliarda jednoducho nestačí.
Ad: Nezávislé hodnotenie rannej cesty "maršrutkou" ?

Ako jedna z prvých cestujúcich som sa ráno mala česť odviezť novým druhom dopravy. Tu je osobné hodnotenie nezávislého pozorovateľa:


Maršrutka pribrzdila na zastávke. Stačilo zvihnutie ruky-okamžitá reakcia vodiča, úsmev, milé privítanie "na palube". Vystavil mi cestovný doklad, po zaplatení som sa pohodlne usadila a vyrazili sme. Mikrobus je značky Opel, má 14 miest na sedenie, vnútorné vybavenie je s vysokým bezpečnostným štandardom. Protišmyková podlaha, každé sedadlo má bezpečnostný pás. Jazda pohodová, pri každej zastávke (smer stanica) pribrzdenie a záujem. Jazda na stanicu od Holíčskej do 8 minút, poďakovanie, na každú otázku vysvetlenie o fungovaní novej dopravy. Vozidlo čistučké, voňajúce novotou, komfortné odvezenie sa.

Iba toľko.

?
Reakcia na: hroch #57760:
"a ja vravim, ze kazdemu co jeho jest a proti gustu ziaden disputat. na jednej strane mozem ist dodavkou za 25 korun, na druhej strane mozem mat celosietovu elektricenku a vyuzivat vsetky druhy mhd v meste, s cestovnym poriadkom, bez cakania a mavania na dolmus, neplanovanych obchadzok a zachadzok a bez klaustrofobie. "

A pre nás kancelárske krysy aj bez nutnosti sedieť aj v dopravnom prostriedku po presedenej pracovnej dobe v kancelárii ?
Reakcia na: elll #57758:
a ja vravim, ze kazdemu co jeho jest a proti gustu ziaden disputat. na jednej strane mozem ist dodavkou za 25 korun, na druhej strane mozem mat celosietovu elektricenku a vyuzivat vsetky druhy mhd v meste, s cestovnym poriadkom, bez cakania a mavania na dolmus, neplanovanych obchadzok a zachadzok a bez klaustrofobie.

Re: #57756 Kami a ktokolvek, kto nie je zavrety v kancli 🙂 : ake dodavky to vlastne nasadili na tie dolmusaky?
Diskutujeme o ludskom faktore, ten ale zapricinuje aj pohoda vodica za volantom a hlavne tech. stav vozidiel. S akymi vozidlami premavaju / voz. park DPB je katastrofalny. /netraba vysvetlovat. DPB dava male karosy prerabat na plyn a hoci by stacilo priplatit par tisic Sk na montaz automatickej prevodovky dava sa mechanicka. Stlacit spojku pocas sluzby 1500 krat a niekedy aj viac vie o com to je. Stare Ikarusy + Karosy s mech. prevodovkov by v tomto meste uz davno nemali byt, kde to je este v EU. Zliner Zlin ponuka pri GO na plyn klimu za asi 35000 Sk ale vedeniu DPB za to javi ako luxus - ake by to bolo fajn v lete, ked je v kabine 60 stupnova teplota. Zly techniky stav vozidiel, chybajuce hyg. zariadenia na konecnych, neustale sa vyhrazanie veducich pracovnikov, ze kazdy omyl vodica je hrube porusenie prac. disciplyny s naslednym prerusenim prac, pomeru a v podstate, ze za vsetko je v DPB vinny vodic sa podpisuje na psychyke vodicov ktori potom pod tymto tlakom nie su schopni vykonavat pracu vodica 100% a nastavaju zlihania oznacene ako ludsky faktor. Pokial kompetentni tohto mesta nedaju na zlepsenie MHD minimalne JEDNU miliardu SK, vsetko bude len a len latnie ktore nic neriesi. ❓
Reakcia na: Kami #57756:
Ak nevieš rátať tak sa vráť do školy, alebo sa poriadne pozri na tie marsrutky, určite niesu 8-miestne.
A keď už ide o to tak ja som velmi rada takejto novej dopravy, už mám po krk Bratislavskú MHD. Prerátala som si cestovné v marsrutkach a porovnala s električenkou a bude ma to stáť rovnako! A to budem cestovať v peknom, čistom, pohodlnom bez smradu a tlačenice. Tak nemusím dlho rozmýšlať.
Reakcia na: Martin Fundárek #57738:
No hlavne ,ze uz bola na Nobelovej vylepena na zastavkach info o predlzeni do vozovne Krasnany.

Trasa Nobelova -Vozovna Krasnany trva 2 min. no skor sa asi ohradili vodici ,ktory uz teraz chodia na Nobelovu z meskanim 2-10 min. aj mimo spicky. Okrem 2+2 prestavky kde maju nahradu 51/3 sa tocia s 5 min.pauzami medzi kolami.
Tak a uz nam premavaju marsrutky. Su uplne klasicke 8-miestne a stoja (marne) na zastavkach. Klasika.
V Dúbravke narazili do seba električky, nikto sa nezranil
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2591672
Reakcia na: tomas1 #57753:
Uvidíme čo budú robiť z ikarusmi v budúcnosti.
Reakcia na: tomas1 #57751:
Pardon 300 plynofikovaných autobusov, teda sa tam nerátajú len Karosy. Ale zrejme to budú väčšinou len prestavby. ? ☠
Reakcia na: Andy #57748:
A čo by to bolo technická chyba? Iste že je to "ľudský faktor". Aj keď za infarkt ho asi nezavrú, ale je to tiež "ľudský faktor"..
#57725 Valec: "ale nie je to predsa len Ikarus?"
- Ale prečo sa to teda nevolá Ikarus? V moskve by malo byť 367ks Ik435 a 30ks Московит-6222 z rokom výroby 2002 - 2004 (!).

Re #57728 SZKV: Tfuj, ten Moskovit má fakt hnusné sedadlá prihliadnuc na rok výroby ?.
_____________________
#57723 SZKV: "Ale kolik Karos už je plynofikovaných jsem v Bratislavě nikdy moc nesledoval"
- V súčastnosti 120ks, podľa plánu by ich malo byť 300... ?
Reakcia na: Andy #57748:
ani to podla mna neni, pretoze priamo zato vodic nemoze
Keď tak každú chvíľu strhávajú nákladné autá vedenie na tej Rožňavskej, nebolo by dobré dať tam také tie visiace kolíky, ktoré si vodič skôr všimne ako samotné nenápadné vedenie s nenápadnou dopravnou značkou? (tie kolíky sú použité napríklad v Žiline kúsok od OC Dubeň)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.