Sa aj ja pripojim k tejto otazke, ze ako je to aj v pripade naftoveho pohonu ze ako dlho vydrzia jazdit. A je (v dojazde) neaky rozdiel medzi klbovym a kratkym autobusom?
...a keď majú malú kapacitu - nie je to dôvod na zvýšenie ich počtu? Hmm, ale už asi na to nie je miesto, že? Teda predsalen to je fušersky navrhnuté... Ozaj, koľko km má taký bus dojazd s plnou kapacitou pohonného plynu?
hmm no to neviem kde presne pojdu, ale aj tak elektricky niesu ako busy, tj raz za 15 rokov poslu elektricku do ceska na GO ako tomu je napr. u kosickych KT8 - tie co su teraz modernizovane su tie uplne prve dodane do Kosic a tak sa zda ze to bude nasledovat aj T6tky a T3ky ?
Tie CNG vraky .. to má také malé kapacity na pohonné hmoty preto, lebo to nejaký fušer naplánoval alebo to je až také poruchové a nedá sa to aspoň tak naplniť, aby to zvládlo jeden celý deň a nemuselo potom robiť takéto výpadkovité problémy?
V DPB sa to tresta. Myslim, ze ak vozidlo slo na poruchu, malo byt hradene pokial je to mozne. 19 ta hodina, to je cas tankovania CNG vrakov, zalozne vozidlo evidentne nebolo k dispozicii, takze spoj vynecha
povedz im nech radsej miesto toho kupia 10xT6A5 a bude to ?
Re #57168 81-71: vinu davas hlavne kolajniciam mas pravdu ze vraj s tym budu robit nieco uz tento rok ale tomu neverim ?
PO je na tom jednoznačne lepšie. U nich priemerný vek busov 9 rokov, u nás 12. U t-busov na tom tiež nie sú zle, skôr lepšie jak my.
Re #57165 Martin Fundárek: A ja už som videl aj taký leták, kde bolo dočasné predĺženie nejakej linky len tak pomimo v odporúčaných spojeniach. No v jadre tej info ani zmienka.
Re #57174 LUK: Tá kapacita sa mi zdá velice divná.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák