jo este sa vratim- hnit cestou do prace v aute, alebo bude - to je podla mna jedno
to Majkl - no ja som cital v dnesnom SME, ze pre SAD bratislava sa s najvacsou pravdepodobsotu crta ako privatizer 49% rakusky Blaguss, je tam dost obsirny clanok o nom, aj o ich sucasnej spolupraci so SAD BA (a ze je celkom dobra atd..) a o tom, ako by to vyzeralo, keby kupili ich podiel a tak.
Napr. teraz je priemerny vek vozidile SAD BA 10,5+ rokov, a Blaguss 2,5roku - pricom v toto v Blagusse dosiahli od nejakeho 91-96, ci tak nejak. A spominali nieco v tom zmysle, ze v priebehu par rokov by mohol byt potom priemerny vek SAD busov tak 4-5 rokov.
No uvidime ako to dopadne.
to Majkl - no ja som cital v dnesnom SME, ze pre SAD bratislava sa s najvacsou pravdepodobsotu crta ako privatizer 49% rakusky Blaguss, je tam dost obsirny clanok o nom, aj o ich sucasnej spolupraci so SAD BA (a ze je celkom dobra atd..) a o tom, ako by to vyzeralo, keby kupili ich podiel a tak.
Napr. teraz je priemerny vek vozidile SAD BA 10,5+ rokov, a Blaguss 2,5roku - pricom v toto v Blagusse dosiahli od nejakeho 91-96, ci tak nejak. A spominali nieco v tom zmysle, ze v priebehu par rokov by mohol byt potom priemerny vek SAD busov tak 4-5 rokov.
No uvidime ako to dopadne.
tbc
"Je možné mnohými dopravnoinžinierskymi štúdiami a posudkami exaktne preukázať, že riešenie električkou nie je schopné plnohodnotne sa vysporiadať s výhľadovými (už r. 2020) prepravnými nárokmi na hromadnú dopravu predovšetkým z kapacitného hľadiska."
...asi by ste mu mali ukazat vase projekty