to TBC: he no mozno elina bude rychlejsia (v spicke), ale ma to (podla mna) min. dve nevyhody, co tu rychlost anuluju:
1. vacsinou musim prestupovat, a cakat na dalsi spoj
2. elina mi nestoji v mieste destinacie skoro nikdy (tak isto aj prist na zastavku eliny z domu je to par minut z domu a par minut na miesto destinacie) takze min v spicke je to vyrovnane.
A to nehovorim, ze chodia kazdych 15min - takze sucasnu MHD nema zmysel porovnavat s autom , ci skor
1. vacsinou musim prestupovat, a cakat na dalsi spoj
2. elina mi nestoji v mieste destinacie skoro nikdy (tak isto aj prist na zastavku eliny z domu je to par minut z domu a par minut na miesto destinacie) takze min v spicke je to vyrovnane.
A to nehovorim, ze chodia kazdych 15min - takze sucasnu MHD nema zmysel porovnavat s autom , ci skor
Vladimir
Si: Co sa tyka prerozdelovania HDP, treba sa na to divat z viacerych stran. Napriklad co sa tyka zahranicnych investicii, tie su casto podmienene kvalitnou dopravnou dostupnostou. Skus sa vybrat autom z BA do PO (Certovica, Branisko, na kazdom kroku dedina s max. rychlostou 40 km/h...). Lenze ak na zaciatku stat pri vystavbe infrastruktury nepomoze, nikdy sa nepodari odstranit ekonomicke rozdiely - Presovsky kraj si predsa dialnicu nepostavi.
Tak ci onak, ako Bratislavcanom nikomu neodporucam viest debaty o rozdelovani HPD na vychode, lebo sa to nemusi zle skoncit. Napriklad taky Presov uz cele roky zije s tym, ze Bratislava stavia piaty most cez Dunaj a sucasne sa Slovenska sprava ciest BA snazi donutit presovsku radnicu k odstupeniu od povodneho tuneloveho variantu dialnicneho obchvatu PO a vyviest ho napovrch, prakticky nedaleho centra mesta. (Pre Vasu orientaciu, predstate si, ze v BA nepostavite tunel z Mlynskej doliny do Lamaca, ale kvoli ceste zrusite ZOO).