KLF: dik za odpovede. Sa neboj vcera ked ten chuj zacal mlatit do dveri, tak som sa velmi musel ovladat aby som ho nenapadol. Najlepsie bolo ze hned ako vodic vypustil vsetkych nedockavcov z eliny prednymi dverami, tak sa elina rozbehla... ;-)) takze som mal elektricku len a len pre seba...
a este jedna vec ma zaujima. Vsimol som si ze ked vcera vypadol prud, tak v elektricke zhasli vsetky osvetlovacie telesa priestore pre cestujucich. Nekonalo sa ziadne nudzove osvetlenie. Ma vobec elektricka (k2/t3/t6) moznost aspon dajakeho orientacneho osvetlenia interieru napajaneho z palubneho akumulatora nezavisleho na napati v trakcnom troleji? Je to totiz dost podstatne ak xeme aby elektricky premavali aj pod zemou. Predstava ze budem cakat co i len niekolko minut na obnovenie prevadzky v uplnej tme v plnej elektricke sa mi velmi nepaci...
a este jedna vec ma zaujima. Vsimol som si ze ked vcera vypadol prud, tak v elektricke zhasli vsetky osvetlovacie telesa priestore pre cestujucich. Nekonalo sa ziadne nudzove osvetlenie. Ma vobec elektricka (k2/t3/t6) moznost aspon dajakeho orientacneho osvetlenia interieru napajaneho z palubneho akumulatora nezavisleho na napati v trakcnom troleji? Je to totiz dost podstatne ak xeme aby elektricky premavali aj pod zemou. Predstava ze budem cakat co i len niekolko minut na obnovenie prevadzky v uplnej tme v plnej elektricke sa mi velmi nepaci...
d3k0
tulenique: Ad. blinkre - keby eliny blikali lavym, neboli by az tak dobre viditelne ako ked blikaju pravym. Ale aj pri autach je to tak - ked odbocujes napr. zo Staromestskej na nabreze smerom k PKO, tak tiez neblikas doprava, ale dolava, hoci je to pravotociva zakruta
(Aha, vidim, ze to o tom blinkri uz stihol tbc