Reakcia na: m@rtin #55835:
Ale my všetci sme pacifisti... ? Ja nebudem po nikom strieľať, ani verbálne, al eje to také divné, keď niekto napíše tvrdenie v duchu, "že keď už sa postaví 1. trasa metra z Peržalky tesne za ľavý breh Dunaja (nech by aj na Kamenné nám.), tak asi by to neskončilo v tom jednom bode, a pokračovalo by sa s výstavbou ďalej" - tak to je také divné rozmýšľanie, že odkiaľ berie autor výroku takú istotu. Že preto, lebo je to tak v Prahe, či Varšave? A čo všteko je tam a u nás nie, ha?
Zato, keď sa postaví električka do Petržalky a napojí sa na Šafku na existujúcu sieť, tak tá istota, že cestujúci budú pokračovať v svojom spoji ďalej do mesta tu je, lebo radiály do ostatných obvodov už dnes stoja a nie je jediný dôvod ich rušiť.
Btw. ja mám pocit, že toto je úplne slobodná diskusia a v tejto neživej forme je každý príspevok rovnocenný, žiaden názor nemôže byť dopredu nadradený inému, dokonca aj vzájomné osočovania a nadávky vyznejú rovnako povedzme od 13 a 40 ročného, akurát pri konštruktívnych príspevkoch sa verbálny prejav v závislosti na veku dá rozoznať. ? ?
AAA
Re 55763 aquila: A ako vieš, že pri mestre to neskončí rovnako?
Re #55786 81-71:3. Dá sa problém kapacity riešiť kapacitnejšími súpravami.
Re #55790 81-71: Podľa mňa práve metro ľavý breh vo svojej prvej a na dlhé roky poslednej etape nerieši.
Re #55791 aquila: A v diskusí Nového času písali tiež zaujímavé veci, že?
Re #55800 S499.1023: Tá predstava onanovania nad električkou ? ?.
Re #55802 aquila: Na plne segregovanú e-trať môžeš dať ZZ, že. zároveň môžeš na konečnej v Petržalke počítať s tým, že spoje tam sa zdržia a tak v smere z Petržalky ten interval dodržíš.
Inak dosť ma mrzí mizerný stav CNG vrakov, za ktorý môžu len páni z údržby. Zničená koženka na sedačkách, pravdepodobne vytrhnuté madlá, alebo madlá, z ktorých je totálne odlúpnutá farba. Steny ako zaplaty. To už nemajú ani na farbu, koženku a umakart? ?