Sorry tam malo byt jedno Nie. aquila napisal ze je jedno ci kopes jeden tunel alebo dva a ja som mu chcel oponovat, ze to nie je nejdo.
Re #55721 aquila: Most Kosicka bol v koho kompetencii? Mesta a staval sa za statne. Tak isto ako sa aj severna tangenta bude stavat za statne. Presne tak isto ako sa obchvaty miest stavaju za statne aj ked je to v kompetencii mesta.
Re #55726 tomas1: si mal zrejme namysli jedna linka z kazdej konecnej. Na co do Dubravky jazdia tri linky raz za 12 minut ked by mohla 1 linka raz za 4 minuty.
Mám pocit že to fakt nevydržím, ak ťa niekde na ulici chytím, tak ťa roztrhám ako handu, počuješ? Písali ste tu absolútne tuposti najväčšieho zrna, robíte zo seba odborníkov a HOVNO viete. Pálte niekam na www.mestskadoprava.sk, tam nemáte čo pokaziť! ☠
Všetkým ostatným:
Ináč sa mám super, mám skvelú náladu, len to tým hlúpym detiskám treba takto napásať, lebo ináč to asi nikdy nepochopia. Tupóni. ?
zacne od spodu => zisti si informacie ohladne predlzenie trasy metra A.
ohladom businessu, ach jaj, dalsie "decke" vyjadrenie
a tie tvoj "buabua" tiez o nieco svedcia
2 mike: to myslis, ze ten predkladany navrh na elektricku co je na tejto stranke je nejaka studia ? nenechaj sa vysmiat to je to najhorsie mozne riesenie (ak nepocitame sucasny stav
No reknu to takhle. Dotycnymu sem se smal uz na metrowebu. A kdyz se objevil tady, tak sem si k pocitacu vklidu otevrel lahvovy Aranyos fácán a prinesl misku s olivama. A pak sem se ja a par lidi genialne bavili nad prispevkama, to nema ani na silvestrovsky supersou.
Aj Tebe všetko dobré do nového roku 2006
Adminom: že keď už je tá registrácia, nech zakážu prístup neplnoletým detiskám, ktoré píšu mnoho rokov pred tým, než začnú prvý krát rozmýšľať (a sprostými blbosťami zaťažujú aj iné fóra, naprílad NR)
A zakomplexovaným židoboľševickým metrofilom: že imhd nepodsúva žiaden názor ako jediný správny, na tejto stránke sú iba štúdie podložené reálnymi číslami a podrobnými skúmaniami a meraniami; ľudia, čo tu píšu o električke do Petržlenky ich hlavne robili.
A všetkým prispievateľom: relatívne ľahko sa rozozná príspevok, ktorého napísaniu predchádzal myšlienkový proces od príspevku, ktorý bol napísaný, či skôr strelený len tak, bezhlavo, a teda jeho informačná a praktická hodnota nápadne konverguje k nule.
? ?
Ty tie kapacity z čoho cuciaš? Vlastný rozum by pri tom používať nešlo:-P?
Re #55294 Quakeman: Osobne si síce myslím, že *****asie čelo je nevídaná zvrátenosť, ale keď už je 22 novokáčerov *****asích, tak by som ešte tých pár dorazil, nech vyzerajú rovnako. A inak, čísla som už počul veľakrát a všelijaké, ale dúfajme... A dúfajme aj, že tie T3P budú aspoň sčasti Wane...
Re #55352 Max: Osobné čísla už veľa rokov nie sú trojmiestne, nie je žiadna linka, ktorá by nemala výdrže a ak by sa išiel na niečo takéto vodič sťažovať, tak by ho určite nevyrazili. Takže, zhrnuté, Tvoj príspevok je od začiatku do konca nezmysel:-P.
Re #55370 SZKV: Volá sa to rytmický zákon, čiže striedanie krátkych a dlhých slabík.
Re #55386 Presbourg: Samozrejme, že "my" Wiener Linien nič neplatíme. Kde si na to prišiel?
Re #55396 hoppusmark: Musím povedať, že tá SK električka je veľmi pekná a našiel som tam v tých slovenských prekladoch len jednu chybičku, skôr preklep (Artemedia).
Re #55398 Presbourg: Ty máš veľké komplexy a si prudko neomylný, čo?
Re #55418 81-71: Buď si ma s niekým mýliš alebo si ma zle pochopil. Ak na to nejaké mesto (napr. Praha) má, tak som všetkými dvadsiatimi za súbeh. Ale stavať v BA metro (ktoré aj tak ešte aspoň 30 rokov nebude) tam, kde už sú električky, nota bene na segregovanom telese, je hádzanie perál sviniam.
Re #55420 aquila: Čo to trepeš?
Re #55434 aquila: ČO TO TREPEŠ???
Re #55449 aquila: Buahuahuahuahuahuahua.....
Re #55459 Red-Hawko: A počul si niekedy o tom, že na svete existujú rôzne jazyky? A že v niektorých z nich sa Slovensko povie Slovakia a v iných zase Slowakei a ešte v iných napríklad Félvidék:-P?
Re #55460 Presbourg: Ešte väčší komplex, než som si myslel.
Re #55478 Presbourg: Ty si možno myslíš, že máš čím rozmýšľať. Ale nič nenaznačuje, že by tomu bolo tak.
Re #55483 Presbourg: Čím viac čítam, tým je mi to jasnejšie. Si chruňo.
Re #55508 Presbourg: Prečo webmaster tohto chumaja, čo raňajkoval rádio a každého tu bezmyšlienkovite uráže, hoci ten najväčší trkvas, ktorého otec sa sem len toť prisťahoval zo Žitného ostrova, je on, nevymaže?
Re #55510 aquila: Áno, všetci normálni brňáci sú nadšení z toho, že banda zakaždúcenumodernizačných momotov chce odťahovať stanicu na predmestie. Netrep o tom, o čom si lůen v televízore videl. Inak, takú otázku som miánule pár známym kládol - čím to bude, že čo zástanca metra v BAS, to rúra ropovodná? Ešte taký sommelier alebo yale, tí aspoň vedia ako-tak argumentovať a majú to v hlave v poriadku, metrovagón je na hranici, ale toto tu, to je des....
Re #55514 Presbourg: Hehe, vrana k vrane sadá, tupoň tupoňa si hľadá:-D.
Re #55515 Presbourg: Ty zakomplexovaný chudáčik...
Re #55517 Presbourg: No ty si tam musel spraviť Slovensku reklamu...
Re #55518 PvvS: Že se s těmi chudáčky impotentními bavíš...
Re #55531 Presbourg: Ty ŽEBRÁK!!! Zdochni! Ty chudák! Smrť by ti bola vykúpením!
Re #55535 Spectre: Tipneme si? 12? 13?
Re #55556 Ámos: Názor na žebráka Presbourga máme rovnaký.
Re #55579 yale: To sa ale zásadne mýliš. Nič takého sa na tomto webe ako jediný správny názor neprezentuje. Tu sa prezentuje, že metro by bola dobrá vec, ale NIE SÚ naň peniaze. Opakovalo sa to tu desiatky, možno stovky krát. Si schopný to pochopiť, alebo Ťa mám priradiť k Pofrancúzštelej Bratislave a Lacnej Minerálke Z Karlových Varov?
Re #55593 aquila: Ty máš pojem o "businesse":-D? Šuhajko môj maličký, tu diskutujú ľudia, čo sa obchodom živia a nie len pubertálne detičky ako ty....
Re #55651 Presbourg: Práve si napadol človeka, čo ti dobre chcel, čím si opätovne dokázal, aké NIČ si.
Re #55682 yale: Zaujímavým spôsobom odporuješ sám sebe. Rozostavanie diery je zárukou jej dokončenia, ale rozostavanie ľahkého koľajového systému je zárukou jeho nedokončenia?
Re #55684 aquila: O predĺžení trasy A na letisko ešte nebolo rozhodnuté, ale aquila už vie, kedy bude stáť aj koľko bude stáť.
Re #55708 petert: Zasa píšeš príspevky ožratý, modrogum?
1 linka na 1 radiálu je BLBOSŤ, pretože ako tuším laminátka pred časom písala, na konci radiál budeš mať neuveriteľne premrštenú kapacitu - a to si v BA nemôžme dovoliť. Jedine, že by mali niektoré spoje skrátenú trasu (napr. na račianskej radiále by každý druhý končil pri ŽST Vino)
Opäť sa tu diskutuje o tom, čo sa tu preberalo už miliónkrát..
Je jasné, že v súčasnej dobe je metro nerealizovateľné, resp. keby sa začalo realizovať, určite by sa nedokončil ani 1. úsek..
Druhá vec je, že načo bude Petržalčanom metro(kvôli ktorému budú musieť fárať do podzemia a aj tak ho budú mať ďaleko od domu), keď skončí na Kamennom... To bude musieť každý minimálne 3 krát prestupovať!!!! (ja som za prestupný systém, ale nie až tak prehnaný!!! ? )
Takže prosím, riešte radšej to, kedy sa už tá električka (ktorá sa zatiaľ zapojí na trať na Šafku) konečne začne stavať lebo tento stav je už neúnosný..
Diskutovať sa dá stále: napr. na tému, ktorý z troch variantov električky v Petržalke je najleší (podľa mňa úrovňový)...
Výhoda električky bude predovšetkým v tom, že to už bude naozaj aký-taký nosný systém a keď sa už v Petržalke bude musieť niekto dopraviť autobusom k električke a prestúpiť na ňu, tak ho tá električka už aspoň odvezie priamo do Karlovky/Rače/Ružinova/na Zlaté Piesky a neskončí na Šafku...
1. Lenže tu ide aj o bezpečnosť cestujúcich...
2. Keby sme takto rozmýšľali tak by sme vlastne ani nemuseli mať MHD lebo "aj tak ju niekto ničí" a vlastne nemuseli by sme ani chodiť do školy, lebo "v 80. roku života ti to bude aj tak naprd..."
No dobre, tak tu je výprava:
prac. dni/víkend/prázdniny
1: 10/6/8
2: 10/5/9
3: 6/4/6
4: 10/6/8
5: 13/8/11
6: 4/3/3
7: 4/0/0
8: 6/4/5
9: 15/5/8
11: 7/4/6
12: 6/4/5
14: 6/3/5
17: 6/0/0
Poznámky:
L2: cez prac. dni do cca 19. hod 6 poradí, poradia 7 - 10 obsluhované sólami, premávajú od 19.hod.
L2: v so - ne por. 2/5 robí iba 1 kolo ráno a poobede, okrem toho aj na linke 6 1 kolo ráno a poobede
L3: cez prac. dni škol. roku v úseku ŽST Vin. - Rača aj striedači
L5 v so - ne por. 5/5 robí kolá z Rače aj na 3/5 a 11/5
L6: cez prac. dni aj prázdniny aj striedač
L7: kachny ráno robia L17; mimoriadne premáva cez jarné prázdniny s 3 poradiami
L8: v so - ne 1 poradie (8/6) robí kolá aj na 14/6 a 9/6
L11: cez prac. dni ráno tam 1 kolo spravia dupláky z 9/12 a 9/13 (po sebe), popoludní sú tam striedači v úseku ŽST Vin. - Rača
L12: cez prac. dni aj šk. prázdniny sú striedači v úseku K. Ves - Pri Kríži
L17: jedno poradie pokračuje ako L14/10, pri L17 (17/5) som ho nezapočítal; 17/6 pokračuje ako vozovňový záložák v Kraksňanoch; vodič 17/7 robí potom striedača pre L3, por. 1 - 4 robia popoludní L7; linka sa vypravuje mimoriadne cez jarné prázdniny, a to so 6 poradiami.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PvvS