Vhodné by to bolo, ibaže nie sú peniaze a nie som si istý, či by nebol potrebný ďaľší minibus na linku č. 44 (brutálnym riešením by bolo zrušenie linky č. 42, ktorá nie je moc využívaná, no ľudia, čo za ňu bojovali by asi skolabovali ? a médiá by DPB totálne zmietli ? ).
Re #55325 Peon: Skúšala si ho kontaktovať e-mailom (viď sekcia v menu "kontakt na imhd.sk", či tak nejak sa to volá. ☺
OTÁZKA: Vedeli by ste mi povedať, aká je minimálna doba státia na konečnej zastávke? ?
Vo vestniku som nasiel verejnu sutaz DPB na rozšírenú veľkú prehliadku trolejbusov 14 Tr a 15 Tr v rámci opravy a to v pocte 14 Tr - 10 ks/rok, trolejbus 15 Tr - 5 ks/rok. Zmluva by mala trvat do 31.12.2008.
Kriteriami su cena a dodacia lehota. Vysledok v.s. by mal byt na konci januara.
Cele to najdete na uvo.gov.sk vo vestniku cislo 237 z 12.12.2005.
To už by som ju predĺžil až po parkovisko dole pod reštauráciou "VEŽA", kde dnes absentuje pokrytie MHD. Ide však o to, kde zobrat peniaze na dalšie vozokilometre.
LINKA č. 44
Nebolo by vhodné 44-ku z Revína predĺžiť na Kolibu na obratisko 203-ky? Alebo by hrozilo, že tam by sa do nej natrepalo toľko ľudí, že by už na Kramároch kapacitne nestačila?
Vidíš, to som si ani nevšimol. V citovanom texte však bolo napísané "výnimkY" v plurále. Ten odchod je skutočne iba z prvých dvoch zastávok a veľmi by ma zaujímalo, že PREČO
Nevie z vás niekto na ukážku trasy niektorých (alebo rovno všetkých) služobákov liniek 401 a vyššie (koľko ich je vlastne) a kedy približne premávajú? Slúžia len vodičom do/zo služby alebo aj iným pracovníkom DPB?
Viem, že nie všetci vodiči chodia do práce služobákmi, menšina alebo väčšina z nich chodí nočákmi? Maju možnosť ísť do práce aj vlastným autom a nechať si ho vo vozovni?
A vyzná sa niekto v školských linkách? Ja viem len, že L370 vozí vozíčkarov z Petržalky na Mokrohájsku.
Dobrý postreh. Ja som našiel len 61-ku z Letiska s odchodom 23:45 h, ako tu však raz niekto písal, tá ide len keď sú cestujúci. Zaujímavé je, že na Hlavnú stanicu prichádza až po odchode nočákov a v CP je zaznačený jej odchod iba zo zastávok "Letisko" a "Letisko - terminál"...
Sorry, ale príspevok som omylom odoslal, takže pokračovanie ? :
Re #55167 slovanista21: Páčia sa mi návrhy zredukovať počet električkových liniek, no v Tvojom návrhu sa mi nepozdávali dve vecičky a to tieto:
- Chýbajúce spojenie Dúbravky so Šafkom aj keď systémom 1 linka na radiálne by to asi nešlo.
- Úsek trasy linky č. 3 cez "Vazovova - Americké nám. - Mariánska", čo je dosť veľká časová okluka i keď je asi myslená na zabezpečenie prestupu na Vazovovej (ak sa mýlim, prosím oprav ma).
PS: Prajem príjemné sviatky a splnené predsavzatia v novom roku 2006!
ja som siel 3.kolo, to uz tam nastastie bol druhy vodic (vozu vlastny), na Vianoce sa vzdy striedaju po 2. kole vodici vsetkych nocakov, pretoze nieje dovolene robit viac ako 12h sluzby. Ti vodici, ktori robia prve 2 kola prichadzaju na nocaky z dennych liniek. Napr. NV/509 robi vodic, ktory mal predtym 57/1., atd. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Nebolo by vhodné 44-ku z Revína predĺžiť na Kolibu na obratisko 203-ky? Alebo by hrozilo, že tam by sa do nej natrepalo toľko ľudí, že by už na Kramároch kapacitne nestačila?