ALL:Od zitrejsiho dne jsou na lince C zarazeny nove vlaky metra v pravidelnem grafikonu, cestujici se s nimi bodou potkavat denne.NEJDE O ZKUSEBNI PROVOZ!!!Vice informaci najdete v denniku BLESK, dnesniho vydani.
Priatelia dopravy! Viete o tom, že firma Tam úspešne rozbehla výrobu minibusov TAM 192A85, so 6 stupňovou prevodovkou. Maximálna rýchlost vozidla je 120kmh. Pokračujú aj vo výrobe nám známych TAM 232A116 a TAM 272A180. Výrobca udáva aj hodnoty pre trojstupnovú prevodovku-1.stupen-30kmh, 2.stupen- 50kmh, 3.stupen-70kmh. Maximálna rýchlost vozidla s motorom Man D0826 LOH je 125kmh. Mnohí však vedia, že Tambusy dokážu jazdit aj rýchlejšie. Vedenie DP by sa malo zamysliet, či chce pokračovat v obnove vozového parku nákupom poruchových Ikarusov 435, 415, ktorých životnost nepresahuje 6 rokov. Nebolo by lepšie dat šancu firme Tam ? ? ?
Martin: Tie Renaulty čo ste nakupovali v Prahe doteraz nemajú u vodiča namontovanú klimatizáciu? Uvažuje sa aj o výrobe kĺbových autobusov tohto typu?
All: To diskúsné fórum BRATISLAVA NAHLAS sa koná kde? Niekde som sa dočítal, že v Primaciálnom paláci a vo včerajšom VEČERNÍKU (23.1.2000) písali, že to má byť v divadle ASTORKA. Poraďte mi.
To naše Renaulty v Praze mají také jen malá otevírací okénka dovnitř, ale mají odsávání
vzduchu z celého autobusy. Tím se okna v zimě
nepotí a výdýchaný vzduch se rychle dostane ven
z vozu. V letošní dodávce budou klimatizace
pro řidiče, kterých máte hodně.
ad "karosy s velkymi oknami", su to podla mna v lete jedine normalne autobusy, v ktorych sa da dychat, nove ikarusy i tambusy su v tomto dost o nicom, ved to malinke odklopne okienko nevyvetra nic ked je vonku 40 stupnov a plny autobus. zase raz prirovnam budapest, kde je na starych elektrickach opacny extrem, okno sa da tocenim kluky zasunut uplne dole ...
Zdravím všetkých priatelov dopravy! Tambus 3702, na ktorý sa uz dlhšiu dobu mnohí pýtajú, je v štádiu rekonštrukcie po tom čo vyhorel. Oneskorenie bolo sposobené odoberaním niektorých ND na prevádzkované stroje. GO Ikarusov 283 budú pokračovat. Len pre informáciu fanúšikov Ikarusov280. Ak ich chcete čo najviac nafotit, poponáhlajte sa, lebo ich jazdí iba 75. Fyzicky existuje ešte 17 kusov v roznom štádiu rozkladu. Ikarusov283 existuje 20, z čoho jeden po požiari stojí vo vozovni Jurajov Dvor. Odporúčam odviest sa K2S 7109, ktorá má gumené dvojkolia, ale nemá ploché kolá ako všetky ostatné - 7104, 7105, 7107, 7108, ktoré už z dialky počujete ako dunia. Grafiti na T3S je neuveritelná drzost. Naštastie lak po očistení by mal vyzerat lepšie ako vozidlo 7715. Prosím všetkých, aby nešírili informácie o tom, že K2-ky 7083 a 7070 sú v Šumperku. Ak ich chcete vidiet, stoja na 12.kolaji vo vozovni Krasňany. Rovnako budete mat možnost vidiet jednu z troch povodných T3-jok v Ba. Ide o snehový pluh 8435, ktorý je pripravený v prípade snehovej kalamity. A hlavne, aspoň časť roka stojí pod strechou, čo na Jurajovom Dvore nieje možné. Tých writerov by som zbil hlavne preto, že počarbali najkrajšiu K2-ku 7053! ! ! !
Vcera na linke 37 jazdila KarosaB732 - 1101 v novom laku ako I415. Nieco ako 1120, ale trochu lepsie s cervenou strechou. Pritom je to jedna z najstarsich Karos.
tr3mp> Ikarusy 412 este stale stoja vo vozovni ... minuly tyzden ten jeden, ktory je na Trnavke este nemal ani SPZ, takze asi sa este ich vyjazd nechysta
Ještě jedno řešení na sprejery. V Praze na zkušební provoz provozovatel Štěpánek v rámci integrované
dopravy nainstaloval kameru Sony, která sleduje
zadní prostor a on má televizy na stanovišti. Ale
tohle zavézt do 1500 pražských autobusů je dost
nereálné.
All: Prečo autobusom, ktoré sú po generálke a čiastočnej modernizácií hneď neprepisujú staré ŠPZ-tky za nové? Termín kedy končia platnosť starých sa rýchlo blíži (31.12.2002). Potom budú mať fofry prepísať 500 autobusov.
K tým grafitom. Martin má pravdu. Najúčinejšie je ich ihneď očistiť. Potom ich to naozaj omrzí. Tieto poznatky sú osvedčené zo zahraničia. Nie je to žiadna utópia.
mozno by toto mohlo viacerych zaujat, precitajte si clanok a pridte. Stretnutie bratislava nahlas venovane uzemnemu planu bratislavy, mozete podebatovat a popocuvat o (nielen) dopravnom rozvoji v bratislave. 24.1.01 o 19:00 v primacialnom palaci, miestnost c.5
Deko no Caff. ak ti blbnu html tagy tak ich jednoducho odfiltruj php ma na to funkciu. No k tomu tagovaniu , grafitti ako take mi nevadi, ale tagy ohromne. Keby ste sa dali dokopy a spravili nejaky pekny bomber tak jo ale tagovat dost o nicom. A stym , ze aby popisane vozy ostali cez den v depe a nehli sa cistit sak by nebolo cim jazdit kua fix.
Jediným řešením je rychlé odstranění "tagů" a posprejovanách vozů ihned jak se vůz odveze do vozovny. Oni si potom řeknou, že to nemá cenu.
Ale hlavně tyhle kréteny potrestat, že si tyto
malůvky na své náklady odstraní. U nás v Praze na
tramvajích problémy až tak velké nemáme, ale s
metrem je to horší. Jak začnou školní prázdniny je
každá třetí souprava komplatně posprejovaná fakt
celá. Nevim kde na to berou peníze. Metraři daji
na odstranění grafitti 12 milionů korun ročně.
A co na pámatky, které stojí v Praze třeba 900
roků. Ubožáci to jsou, když se podepisujou na MHD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cookies
K tým grafitom. Martin má pravdu. Najúčinejšie je ich ihneď očistiť. Potom ich to naozaj omrzí. Tieto poznatky sú osvedčené zo zahraničia. Nie je to žiadna utópia.