http://www.mojmartin.sk/popup.php?zobraz=spravodajstvo&id=618&dtype=1
Ďalšou "srandou" bolo, keď si šoféri zavreli na jednom autobuse dvere z vonku a dnu sa nevedeli dostať. Práve pre to sa začala celá slávnostná jazda po Martine až o hodinu neskôr.
..tak trochu to pripomina situaciu, ked tu bol klbovy citybus a na konecnej pod mostom sa donho nevedeli soferi dostat ?
Ďalšou "srandou" bolo, keď si šoféri zavreli na jednom autobuse dvere z vonku a dnu sa nevedeli dostať. Práve pre to sa začala celá slávnostná jazda po Martine až o hodinu neskôr.
..tak trochu to pripomina situaciu, ked tu bol klbovy citybus a na konecnej pod mostom sa donho nevedeli soferi dostat ?
Sommelier
cenu bokom
T 14 je moderna salina, kvalitu overi cas. Je to priama podpora novych studii, vysledky prace vyskumu a badania. Da sa to povedat aj o vsetkych generalnych aj totalnych rekonstrukciach, alenovy voz je novy voz a pri generalke nikdy natolko nevyuzijes rozvojovy potencial noveho produktu.
obsaditelnost - ako sa to vezme a ako to pocitas. T 3 ma kapacitu rozdielnu. Od T 3 MOD - 110 obcanov (pri 24 sediacich) az po single T 3 - 163 (pri 23 sediacich) obcanov.
Jednoznacne to svedci o tom, ze normy co do obsaditelnosti vozidla sa museli zmenit alebo sa jedna o preklep.
T 14 uvadza 279 (pri 69 sediacich).
Cisla kontroverzne, ale podme dalej.
Pri zohladneni dalsieho faktu -
dlzka T 3 je 14 m.
T 14 - 32 m
4 metre rozdiel v prospech Ferdinanda Porsche.
Nizkopodlaznost voza - opat dalsie miesta plus oproti 2 x T 3 (nehovorim o polonizkopodlaznej moznosti wane).
Este stale si toho isteho nazoru ?