Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
No precital som si dalsi projekt (projekt sa mi zda silne slovicky, nazval by som to framework) na vystavbu nosneho hromadneho dopravneho systemu a mam z neho zmiesane pocity. V podstate sa mi dost paci, ale su veci, ktore sa mi az tak nepacia:

Najma sa mi zda ze trate maju na periferii (mimo centra) privela zastavok. Konkretne v Petrzalke by som uskutocnil asi len 2/3 planovanych zastavok. Nechal by som len tieto: Vysehradska (konecna), DK Luky, Znievska (ako je BILLA), Technopol (Kutlikova), Romanova (ako je Bingo Alfa), Vlastenecke nam., Farskeho. Kazda zastavka podla mna spomaluje prepravu a zvysuje naklady na stavbu.

Podobne by som pristupoval aj na Ruzinovskej (Dolno Honskej) radiale. Myslim ze s trojice zastavok Pri Jazere, Herlianska, Tomasikova, Sumracna, Astronomicka by bohate stacili tri (Nemocnica, Tomasikova, Astronomicka). Takisto by sa dali zrusit aj dajake zastavky na Dolnych Honoch.

A co sa mi zda byt este dost velkou rezervou, ze navrhovana koncepcia ako tak pokryva Luky a cast Dvorov. Ale v podstate cele Haje a najma Ovsiste su uplne mimo dosahu trate. Mozno by stalo za uvahu urobit tam dajaku odbocku, alebo realizovat prepojenie D.Hony Slovnaft Haje s pripojenim na trat popri Ch.ramene. Ale uz aj trat popri Ch.ramene bude obrovskym prinosom a ludi z Hajov k nej mozu kludne zvladat autobusy.

Taktiez si myslim ze v dalekej buducnosti by mala byt moznost prejst elektrickou z Dubravky do Race v centre uplne pod zemou. Lebo doba tunel Rac.Myto 12 minut sa mi nezda az daka skvela. Myslim si ze podzemna draha by to so zastavkami Novy Most, Kamenne nam./Nam. SNP, Am.Namestie, Rac.Myto zvladala aj za polovicny cas. Ale suhlasim ze budovanie podzemky je velmi velmi draha zalezitost a nema v sucasnosti velku prioritu.
Taktiez by ale elektricky nemali zmiznut uplne z povrchu centra, lebo predsa len je to sucast mestkeho koloritu.

Na zaver: Navrhovana koncepcia si IMHO za najdolezitejsi ciel kladla minimalizaciu nakladov, a to sa jej aj podarilo, pricom by asi dosiahla akceptovatelny prinos. Ja s nou v podstate suhlasim, ale vyssie uvedene pripomienky by mozno stali za zvazenie. Ak mi niekto na ne zareaguje sem / na mail, vcelku sa potesim.

sorry za taky dlhocizny prispevok....
Spectre zavri uz tu tvoju sprostu klapacku ! Su tu aj ludia z inych statov, teraz napriklad z Polska, tak ked nevie slovensky, tak bude hovorit anglicky a my mu BUDEME odpovedat kolko budeme chciet ! Nie je to predsa stranka len pre tupych slovakov, ale snad aj pre zahranicnych navstevnikov. Navyse sa od nich mozme dozvediet vela zaujimaveho. Cudujem sa, ze Martina z ciech si tiez neupozornoval, ze preco pise cesky ! Si trapny Spectre a navyse tvoja anglistina je DOST uboha.
A neryp uz do zahranicnych !
AD: Poistka je fuse alebo safety fuse

280 by chcelo nahradit I435 - su dobre, celkom rychle, pekne vyzeraju a celkovo sa mi pacia. Tie nove karosy uz nie su to, co to bolo /mimo. ten predaj - co si kupi Francuz skor - znamy Renault alebo nejaky YKASUR?/ 😉
Sorry to all, but I don't really know, that i am in Slovak or English page?
Martin: I dont know what did you mean as a spilcua, but the others are: pojistka pocitace (how is pojistka in English? 🙂 )
Do paze, to o com toci ten projekt...???
SAD busy tiez nie su zelene, a co ked v KE zacnu plynovat? Tam budu mat cervene? Ale hlavne ze je co fotit a svet je pestrejsi. Inak mi to je 4
Oh, when I was a little boy, there were a lot of 9Tr trolleybuses in schrottplace(kua ako sa povie srotovisko) near the Bridge of Duklaheroes.
In my city-Gdynia is small club "Fans of public transport" and we would know that in Czech or Slovakia is any trolley Skoda 9Tr for sale?
I know that club from Lublin bought that's type Skoda (9Tr20) from Opava (nr 36) in 2001.
tbc, Juro: ta zelena farba je scestna - to by sme mohli pokojne premalovat vsetky trolejbusy a eliny na zeleno. teraz to vyzera tak, ze plynobus je to najekologickejsie, co v blave jazdi 😢
I think that t-bus Solaris Trollino 12T is better than Skoda 21Tr because in may 2000 this czech's low-floor trolley was tested in our city. When our local politics and president of Gdynia were going this trolley, Skoda brokedown. Ingeener from Skoda said (sorry, but I don't know czech's language-I don't rememer it very good) "Spilcua pofistka pocitace".
juro> zelena znamena ekologickost 🙂 aj ked to s nou az take dobre nie je...
Zase zelena? Preco? Ta co sme v Kosicoch? Nic proti, tie busy su pekne, ale bratislavsky nater je iny.
xen> a co myslis, ze kto im ich urobil? 🙂 si pozri (C) pod tymi CP 🙂
Neviem, či to viete, ale už aj DPB má cestovné poriadky zo zastávok !
d3k0> klbova Karosa? tipujem ze povodna 2204 🙂

hmm, ale vezmi si, ze kedy sa zacali vyrabat 741tky a kedy 280tky 🙂
Juro: Nie je to nahodou ten bus, co sa to kedysi davno vykotil na Hlavnej stanici?

TBC: Ja neviem, nielen Ik28x by mali odist do historie, ale aj Karosy 7xx (samozrejme, okrem serie z roku 1996) 🙂

Aby som nezabudol: Mame prvy klbovy plynak! Ma este len testovaciu SPZ a ani neviem, ci uz je prestavany, alebo sa len bude prestavovat. V kazdom pripade je zeleny a nema ev. c. :-)))
280tky boli dobre a mali svoje miesto v bratislavskej doprave, ale svoje si uz odsluzili a mali by byt nahradene niecim modernejsim a prijemnejsim 🙂
Este k tym Ikarusom 28x: Tie autobusy su uz fakt stare a ten vek sa na nich podpisal. Vid najma nerekonstruovane 283ky. (Myslim, ze vsetci viete o com, vravim.)
biom #5479: 283 ma tiez blby vlek, tzv. kostitras^tm^, pretoze to na kazdom hrbole naozaj velmi nadhadzuje...
COLOR - SGS => Str. Geo. Sk. 🙂 Tao je ta budova na rohu Vazky a Blumnetalskej...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.