musim ta upozornit na jednu dolezitu vec. Jazdna doba na L37 sa zachadzkou k tescu nenatiahla ani o minutu. A na pocudovanie sa aj stiha prist na konecnu na 0, max na -2 ?
Nechapem vsak jednu vec. Ked sa tu davnejsie riesila otazka, preco 37 nezachadza aspon jednosmerne ku Krematoriu, tak vsetci rozpravali, ze to sa neda, lebo to, lebo hento. A zrazu bum ho a 37 zachadza k Tescu, kde, ako si ja myslim, sa zdrzi dlhsie, ako by sa zdrzala pri Krematoriu.
Nehovorim, ze suhlasim s tou zachadzkou k TESCu, podla mna staci, ze tam zachadza 63, ale nieje to take tragicke, ako je to pri L61 a Avione.
Pekne, pekne... ale tie Windoze XP... to mohli rovno prevadzkovat na PlayStation, menej by to padalo... nepochopim, preco sa vzdy zvolia tie najdrahsie (licencne poplatky) a najhorsie mozne ((ne)stabilita) riesenia...hlavne ked existuje kopec lepsich alternativ zadarmo, co sa SW vybavy tyka...
Red-Hawko:
Ten návěs se nemohl vytočit, proto to asi vzal přes koleje.
Jinak v pražském metru se začal zkoušet nový informační systém. Jedná se o monitory LCD zavěšené pod stropem ve voze, na kterém se mají zobrazovat údaje jako jsou přestupy, výluky a dokonce fotografie míst u příslušných zastávek. Jedná se o rozšíření stávajícího systému transparentů BUSE.
Vypadá to takto: http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayimage.php?album=29&pos=0
Tento informační systém je spojen s kamerovým a pokud se osvědčí, měla by snad montáž následovat do všech nových tramvají a metra.
No kiežby sa to všade dalo. Mňa zas do zúfalstva privádzajú príliš krátke, prípadne vôbec žiadne odbočovacie či pripájacie pruhy. Napríklad pri výjazde na Staromestskú spod Nového mosta alebo na Most Lafranconi od Botanickej záhrady. Obzvlášť v tom druhom prípade sa asi za plnej rýchlosti pripája len samovrah, lebo dozadu tam nie je prakticky vôbec vidieť. Nepochopím, prečo tam nie je normálny pripájací pruh...
nemam ten crack lebo som ho hned po installe (ten zip ) a zabudol som to cracknut....
prosim ta posles mi ho v maili na tomassamko@pobox.sk alebo slovanista21@azet.sk ???? diky mooc ? ? ? ? ? ? ☺
K tej jazde v odbočovacích a pripájacích pruhoch: Do zúrivosti ma privádzajú debili,ktorí nie sú schopní zaradiť sa do odbočovacieho pruhu v plnej rýchlosti hneď na jeho začiatku a brzdiť až v ňom a to isté v opačnom slede v pripájacom pruhu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky
Nechapem vsak jednu vec. Ked sa tu davnejsie riesila otazka, preco 37 nezachadza aspon jednosmerne ku Krematoriu, tak vsetci rozpravali, ze to sa neda, lebo to, lebo hento. A zrazu bum ho a 37 zachadza k Tescu, kde, ako si ja myslim, sa zdrzi dlhsie, ako by sa zdrzala pri Krematoriu.
Nehovorim, ze suhlasim s tou zachadzkou k TESCu, podla mna staci, ze tam zachadza 63, ale nieje to take tragicke, ako je to pri L61 a Avione.