ciste teoreticky. V meste je to lae v ramci subeznej jazdy trochu inak. Mozes si akoze predstavit, ze pravy pruh je rychlejsi.
A to najma z toho dovodu, ze najma rano si vsetci myslia, ze lavy je rychlejsi, najma preto, lebo nevedia predbiehat pomalsie vozy v pravom (najma busy a spol) tak sa hrnu v lavo a vsetci 50 na cele s tym volom, ktory toto stado vedie. Preto je vhodne predbiehat v pravom, lebo sa jednak nikam nedostanes. Horsie je, ked ti tam nejaky tupec, ktory sa nepozrie do spatneho vlezie. Praaask.
Ze sa vsetky sadky zbytocne trepu na Nivy je fakt. Co s tym urobime, zacpavaju mesto. Mam rad debilnych sadkarov, ktori nielenze nepouzivaju BUS pruhy (nie som si isty, ci na to maju podla vyhlasky narok, ale myslim, ze by mohli mat), ale jazdia v lavom pruhu. To je totalna dementnost a ignoracia.
Re #54493 tomas1: Tomu neverim sak co som cital asi 4 dni dozadu knihu autokskoly nemozes predbiehat auto zprava, a teda ked niekto ide pomaly v lavom pruhu musis na neho zablikat a nie je to od toho blikajuceho vodica drzost, ale ze sa iba dozaduje zakona pretoze pomaly iduce vozidlo ma ist vpravo. Ale samozrejme ked niekto pojde vlavo 130 a bude na teba niekto zurivo blikat tak 'mu asi pravom mozes ukazat prostrednik' ak ne oprav ma este nerobim vodicak
No, podla jazdnych vlastnosti tych vozov sa mi to doteraz vobec nezdalo...:)
Pre vsetkych znalych: Ked uz sme pri tom, tak ja som jakziv schemy ani nic podobne nevidel, a 90% veci co o tych vozovh viem, som ziskal pozorovanim ich spravania pri ich obsluhe Takze tak treba brat aj moje tvrdenia, nenarokujem si na patent na pravdu, a mozem sa mylit ako ktokolvek iny
Quakeman: Ked sme vraveli o odbudzovani: Ako presne TV Progress odbudzuje? Je tam nejaky menic, ktory vyraba (spojite) nizsie napatie, ktorym su zivene motory, alebo je tam len pulzny regulator, a sietovych 600V je vhananych do motorov po impulzoch, s tym ze po zintegrovani to da samozrejme menej?
A keďže to odbudzovanie je u K2S plynulé a nie dvoma prískokmi ako u K2, tak to subjektívne tak necítiš. Ale meraj, chlapče, meraj, a zistíš, že Tvoje subjektívne pocity sú nepravdivé ? .
Ja som totiz do toho porovnavania vobec nezahrnal sposob regulacie pohonu, a od toho sa odvijajuce specifika. V tom, co pises, mas samozrejme pravdu, ale co sa tyka dynamickych vlastnosti (a nic ine som ani neporovnaval), stojim si za tym, ze je to najma zalezitostou nastavenia vyzbroje. Keby sa plna EDB v K2S nastavila na 360A tak ako u K2, tak to brzdi rovnako, alebo skor este horsie, ako K2, pretoze je to pulzna brzda, nie spojita. To, ze to nastavenie na vyssie prudy u K2S je mozne vdaka nizsiemu tepelnemu zatazeniu motorov, je z tohoto pohladu vedlajsie. A tiez su dynamicke vlastnosti zavisle od vydarenosti motorov. Vyskusaj si napr. taku 7105, a zistis, ze je horsia nez vacsina K2. Nevraviac o tom, ze stare K2 vedeli shuntovat, co K2S nevedia, a preto sa vo vyssich rychlostiach rozbiehaju uz len velmi neochotne. Je to sice trochu vyliecene tym odbudzovanim u TV Progress, ale stale to este nie je to, co to bolo u tych "lepsich" K2
Realne sa generalizovat rozdiely v dynamickych vlastnostiach tych vozov podla mna nedaju, ak si odmyslime fakt, ze prudove urovne su zalezitostou nastavenia vyzbroje. Ked si ho nazad primyslime, tak zistime, ze este stale mame K2 lepsie nez vela K2S, a stale mame K2S horsie nez vela K2, co troska nesedi s Tvojim vseobecnym porovnanim.
Počkaj, počkaj, súbežná jazda je to, k čomu dôjde, keď sa vytvoria kolóny idúcich vozidiel. V tom prípade, ak jedna kolóna ide rýchlejšie ako druhá, nepovažuje sa to za predbiehanie. To platí aj mimo obec. Tvoaj prvá formulácia bola správna. Len by som pokladal za logické (ale je to len môj názor), ak by na diaľnici v obci nebolo predbiehanie sprava dovolené. Inak neviem ako v SR (nemám pri sebe 361), ale v ČR je možné miestnou úpravou zvýšiť najvyššiu rýchlosť až o 30 km/h.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
A to najma z toho dovodu, ze najma rano si vsetci myslia, ze lavy je rychlejsi, najma preto, lebo nevedia predbiehat pomalsie vozy v pravom (najma busy a spol) tak sa hrnu v lavo a vsetci 50 na cele s tym volom, ktory toto stado vedie. Preto je vhodne predbiehat v pravom, lebo sa jednak nikam nedostanes. Horsie je, ked ti tam nejaky tupec, ktory sa nepozrie do spatneho vlezie. Praaask.
Ze sa vsetky sadky zbytocne trepu na Nivy je fakt. Co s tym urobime, zacpavaju mesto. Mam rad debilnych sadkarov, ktori nielenze nepouzivaju BUS pruhy (nie som si isty, ci na to maju podla vyhlasky narok, ale myslim, ze by mohli mat), ale jazdia v lavom pruhu. To je totalna dementnost a ignoracia.