?Re #54294 tomas1: Náhodou dobré, k Matúšovi bude chodiť MHD:-P. Mňa by skôr zaujímala iná vec - miínibusy sú dva. Linky tiež. Ak sa jeden z nich pokazí, alebo bude mať KP, alebo DN, alebo z akéhokoľvek iného dôvodu nebude môcť byť nasadený - čím bude hradený? SORom ?
NOVÉ MINIBUSY
Hm, ak som správne pochopil, kúpili sa len tie 2 minibusy, z toho jeden na 42-ku a jeden na 44-ku? Teda ak sa jeden z nich pokazí, tak ľudia budú mať proste smolu (normálne ZV tam totiž určite nepošlú)?
A koľko miestne vlastne sú? Cca 16-miest na sedenie tak ako Mercedes Vario premávajúci na zrýchlenej linke Bratislava - Senec?
A neviete náhodou, kedy budú k dispozícii ich cestovné poriadky?
Čo sa tej linky na Kalváriu týka, myslím si, že lepšia trasa by bola tá pôvodne plánovaná a neuskutočnená pre Sory - predĺžená 41-ka až na Šulekovu ako sa písalo v príspevkoch #6990 a #6988 . Tak by tá linka totiž podľa mňa premávala odniekiaľ niekam. Škoda však, že keby sa tam dal minibus tak pôvodný úsek trasy 41-ky by bol určite kapacitne nezvládnutý (ľudia by sa asi nepomestili)...
Kurník, jeden z vodičova na PPS (Plná Pxxa Sedmičiek) bol Maradona, ale ten je tam doteraz, ale kto bol druhý, si teraz za boha nespomeniem... Kam mi ten Nemec schoval ten zoznam:-/?
- "Okamžitý výsledok" - pre koho? Akurát možno u niekoho vo volebných preferenciách v tom obvode.
- Taký luxus čo sa týka obslužnosti nebol v HOPA ani za totáča.
Samozrejme, ak to bolo "vnútené" zhora a premáva okolo kostola, tak to je zasa iba politikárčenie. Ale ako sa politické rozhodnutia v oblasti dopravy prejavujú vieme. Preto, ako som už napísal, si počkajme ako sa nové linky overia alebo neoveria, že? ?
Samozrejme, všetko čo robí DPB je na hovno, že? Nehádam sa, že my tu máme iné problémy, ale vieš, ak by sa k tomuto DPB takto postavilo, teda k požiadavke dopravy v týchto lokalitách, tak potom by to fakt vyznelo ako výhovorka "my tu máme iné problémy". Lenže teraz sa nejedná o výhovorku, lebo tu naozaj iné problémy sú, a ešte aj aké, že? Rozidiel spočíva v tom, že tieto dva mikrobusy si vyžadujú OVEĽA menšie investície a ponúknu okmažitý výsledok, preto nechcem a ani nebudem kritizovať niečo, o čom ešte vôbec nevieme ako to bude alebo nebude fungovať. Ale hádam skôr bude... ALE! Niečo tu ostalo. Totiž, DPB sa na 8. medzinárodnej konferencii o verejnej osobnej doprave chválil (teda, chválil sa tam istý ekonomický pracovník) práve o týchto spomínaných linkách. Nenamietam, ak sa máme čím chváliť, tak potom bez problémov. ALE (teraz prišlo to ale) mal zároveň podotknúť že nepriek tomuto úspechu má DPB velikánske problémy s obnovou vozového parku v dôsledku nízkych dotácaií a zanedbanej údžby a že bol by oveľa spokojnejší, keby mohol tieto dve linky pre cestujúcich zaviesť s vedimím, že bude môcť zabezpečiť aj adekvátnu obnovu kapacitných vozidiel, ktorých stav je kritický. Keby tam bol povedal toto, tak sa postavím a zatlieskam mu. Je iba málo pracovníkov, ktorí toto priznajú. A myslím si, že vieme, ktorí to sú.... Stačí sledovať noviny.
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Abratislavao&c=bratislavao_1_8
"Dvadsať až 22 nových kĺbových vozidiel, ktoré zaplatia z nedávno schváleného dvestomiliónového balíka, by mal víťaz medzinárodného tendra dodať do pol roka" - ake klbaky? Sak sa vravi a pise ze to budu mini & midi busy a ze klbaky nebudu ani roku 2006
"Najviac vyťaženým a tým, ktorým kĺbové autobusy chýbajú. Nechceme ich rozhádzať po viacerých linkách, plánujeme nimi "posilniť" jednu, aby si ľudia všimli, že sa vozový park obnovuje. Ktorú, ešte nevieme, môže sa to týkať napríklad liniek č. 68 alebo 98" - "...aby si ľudia všimli, že sa vozový park obnovuje..." to ktory je*ko povedal?
"Myslím, že keby v súčasnosti prešli namiesto aktuálnych 43,2 až 56 miliónov kilometrov ročne, ako v roku 1992, dala by sa bratislavská doprava porovnať s viedenskou" - ale asi nie kvalitou
Re #54227 Matej Balog: Sak to som videl len som chcel vediet ak bola pociatocna tema... do sirky by sa to nastupiste dalo posunut maximalne 30 cm a pristresok to je lahke vymisliet aj ja mam navrh ale to uz je na JCD ci tam daco postavia, to iste mas aj ZST vinohrady zastavka L75 & 59 smerom do mesta, tam je to tiez uzke a daky prstresok by sa hodil.
Re #54261 v3s: Ale mozno sa niekto chcel opytat ci sa zmenila DOPRAVNA SITUACIA < podla mna nie, som isiel v utorok okolo 17tej 96kou po moste a bolo to stale rovnake ako pred otvorenim mosta A.
Re #54275 fobust: Asi tak podla mna sa nezmenila rasp zlepsila doprava. V ziadnom pripade shorsila... sak apollo co ja obcas vidim nieje skoro vobec vyuzivane, a jedina zmena po jeho otvoreni bola zmena linkovania mhd a preto su nespokojny...
Re #54281 si: A tu situaciu si zasil pred vystavbou, pocas vystavby (ked bola uzavreta Kosicka) alebo po spusteni mosta?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Hm, ak som správne pochopil, kúpili sa len tie 2 minibusy, z toho jeden na 42-ku a jeden na 44-ku? Teda ak sa jeden z nich pokazí, tak ľudia budú mať proste smolu (normálne ZV tam totiž určite nepošlú)?
A koľko miestne vlastne sú? Cca 16-miest na sedenie tak ako Mercedes Vario premávajúci na zrýchlenej linke Bratislava - Senec?
A neviete náhodou, kedy budú k dispozícii ich cestovné poriadky?
Čo sa tej linky na Kalváriu týka, myslím si, že lepšia trasa by bola tá pôvodne plánovaná a neuskutočnená pre Sory - predĺžená 41-ka až na Šulekovu ako sa písalo v príspevkoch #6990 a #6988 . Tak by tá linka totiž podľa mňa premávala odniekiaľ niekam. Škoda však, že keby sa tam dal minibus tak pôvodný úsek trasy 41-ky by bol určite kapacitne nezvládnutý (ľudia by sa asi nepomestili)...