Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Samozrejme nie 7081/2 ale 7781/2 🙂
Doktor: TIe ik28x maju relativne dobre meno preto, lebo to su typove prastare vozidla na ktorych sa nema velmi co pokazit... Druha vec je ze cestujuca verejnost tento nazor az tak velmi nezdiela, skuste zajst na zastavku a popytat sa cestujucich, ti vam tie vozy ofrflu ze je v nich zima (a faktom je, ze vykureny ik280 som davno nevidel, v 283 som to uz zazil:-))
Prezeral som si najrozlicnejsie autobusy ktore jazdia/li alebo sa skusali v Bratislave a hned ma napadla jedna vec:byt tak riaditelom DPB rozhodol by som sa uz v roku 1995 vyhradne pre nakup autobusov Ikarus.ved to posudte sami:
1.99,9% z vas si pochvaluje Ikarus 280 cize by sa vlastne naviazalo na historicke korene a zautocilo na vase srdcia prijemnym designom vozidiel.
2.Namiesto SOR-u by ste mohli mat Ikarusy Midibusy
3.Keby sa ponakupovali 412 a 417 mali by ste z vacsej casti nizkopodlazny autobusovy park.
4.Kedze by ste mali autobusy len jednej znacky neboli by problemi s rekvalifikaciou pracovnikou dielni na najroznejsie znacky a druhy autobusov.Prestali by existovat problemi s nahradnymi dielmi pretoze tie by boli pravdaze zhodne.
5.Nehovoriac o tom ze podla mna Ikarus 415/435/412/417/midibus ovela lepsie zapadnu do mestskeho prostredia Bratislavy ako SOR-y alebo Karosy alebo aj Solarisy i ked ich sa rozhodne nemusite obavat.
bon-cu> ty chodis na Vazku?
7074 na 14
kockac: Mne sa v diksuii v lynxe zobrazuje alt. text odjakziva...
Hmm mne smiliky skor prekazaju aby som pravdu povedal, kedze ja to pouzivam zaroven niekedy aj ako ukoncenie zatvorky a potom to vyzera divne...
Ad supravy: Nie je nahodou suprava troch vozov dlhsia ako najdlhsia vec, co sa smie objavit na ceste? Alebo sa mylim? (Mozno, moja pamat je v tomto bode zahmlena...) Ale taka 2xT3+B3 by sa podla mna aj dala, ved to nemusi mat jazdne vlastnosti ako formula 1.
Ad vandali: Myslim, ze naozaj je to obraz nasej kultury... I ked ak by nejaky grafitak spravil pekny whole-car na nejakej elektricke (ako to bolo kedysi v sci-fi), nemuselo by to byt skarede. 🙂
Ad nove smajliky: Navrhujem pouzivat ALT tag, pretoze ked idem cez lynx alebo iny textovy browser (ako teraz), tak mi to napise [smile11.gif] a teraz hadaj, co to je za smajlik... [smile03.gif]
Ale existuje aj T3+T3+B3 - 2xT3 a vlecniak - jazdne vlastnosti ako K2...
West> ak mas na mysli dvojsupravu ako "dvojicky" T3 alebo T6, tak tam tahaju setky motory (kazdy podvozok ma 2 motory, cize spolu 😎 🙂
Turbo> nevadi...ten som chytil este v piatok ja 🙂
West:
s vlenakmi by tie elektrickove vlaky boli ale strasne lenive, horsie ako najlenivejsia kachna.
Ozaj, ked uz pisem o kachne, tak dnes som pofotil tu nehodovanu 7080. Ten serbel, ktory jej nedal prednost som ale nenasiel.
Oproti vam som uplna nula tak sa necudujte mojej otazke. Preco sa prestali pouzivat v minulosti vlecne vozne. Ved by to bola velka uspora nie? A pri dvojsuprave tahaju obidva motori, ci len jeden?
bon-eurou> nemas ju pchat do dveri 🙂
Jeezis som zabudol - no nieco mozno sposobilo aj to
ze mi na mail nedosli spravy 5421,2,3. Moja mi prave dosla...tada mam tam dierku 😉
deko - ehm...ja by som postupoval mozno troska inak, ved ked tak radi maliju - natieraju - sprejuju...kto im brani? Mozeme mat perfektne nalakovane vozne aj BUSy. Samozrejme, material, teda fatbu si budu miusiet uhradit sami 😉

Inakos...dneska mi vodic na 6 /7081-2/ privrel v poslednych dverach tasku...aspon sa po trase Vazka-STU dobre vyvetrala...:)
Podla mna by bolo najlepsie, keby pri chyteni nejakeho sprayera si skodu pekne musel odpracovat - mohol by ocistit cely vozen. Hehe, to by bolo prenho dost ponizujuce. A ostatni vandali - ti nech zaplatia mastnu pokutu (t.j. 10000 a vyssie). Ale problem je v tom, ze az na vynimky nikto takychto cvokov nechyti a spolocnost to ticho toleruje.
Niekto tu hovoril ze ja sa mozem hambit za udrzbu v Kosiciach.Ale vzivote som nepovedal ze DPMK je prave to co v Bratislave potrebujete.Ja nie som Kosicky lokal patriot i ked sa mi to tu uz mnohy snazili nahovorit.Mal som na mysli skor ako d3k0 spravne poukazal ze rekonstrukcia Ik.280 pozostava prakticky iba zo znovunatretia a ani to nie je kvalitne.To ze autobusy poskodzuju vandali vsetci dobre vieme.Chyba legislativa a tak prichyteny vandal je prakticky hned prepusteny.Lenze ci je to obraz?Urcite nie len obraz nejakej pofidernej chasky ulicnikov ale je to v podstate verny obraz nasej kultury a to ze to tolerujeme...
Teeeda, dnes sme mali tolko pristupov, ze sa z toho zblbol jeden skript 🙂 Preto to chvilu vobec neslo...
FDS:
V prvním případě, tě upozorním na to, že se žádný autobus nejmenuje Karosa Irisbus. Irisbus je společnost, která je spojená z firem: Renault, Heuliez, Pegaso, Iveco, Karosa a Ikarus. Něco obdobného jako je Volkswagen group.

To co tě zmátlo je nápis na zádi vozu. Ano společnost Irisbus si podmínila, že na všech jejích výrobcích musí být nápis Irisbus.

Oficiální název pro nízkopodlažní vozy z Karosy je Citybus a nic víc. Dělí se na krátký a kloubový.

Ale jinak ten vůz, co jsi viděl v Praze se liší od
starých Karos Citybus, kterých je v Praze 172:
novým víkem motoru, motorem Iveco Cursor F2B EURO III, bezpečnostní-celouzavřenou kabinou řidiče, elektronickým teploměrem uvnitř vozu na kterém je vypsána celá trasa linky a po průjezdu zastávkou se název umaže až na konečnou stanici (viz. http://www.buse.cz/vyr-bs170.html), nízkou podlahou i u třetích dveří a jiným sezením v zadní části vozu. Těchto vozů není v Praze 1, ale 50 dvanáctimetrových + 1 kloubový. Tudíž nízkopodlažních Citybusů je v Praze 223.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.