Mas 100% pravdu...Osobne som bol vcera pozorovat preferencie v Dubravke....Nefunguju zrejme v jednom smere...Na Segnerovej ci Jurigovom tak isto ako aj v celom meste...
Cize suhlasim s tebou a som proti preferencii...
Nieco z praxe. Mal som dnes linku 9 (10hodinovka) a zapli dnes semafory pri Druzbe (Botanicka). Preferencia elektriciek, hej ? Polovicku sluzby som presiel na volno a druhu som tam STAL ! A cakal, kym prejdu auticka na pumpu a z pumpy !
Sumasumarum: DALSIE ZASTAVENIE ELEKTRICKY !
Pytam sa - kto je za toto zodpovedny ? tentokrat by som to nezvaloval na DP, ale na MAGISTRAT a PRIMATORA Durkovskeho ! VSETKY tie semafory, ta PSEODOPREFERENCIA spomalila elektricky ! Bolo by zaujimave porovnat cas prejazdu elektriciek z Dubravky po tunel PRED zacatim budovania semaforov a PO vybudovani (obavam sa, ze este sa to neskoncilo).
Kto je za to zodpovedny ? Kolada ? Durkovsky ? Asi obaja, bo bez oboch podpisov by sa to nezaobislo. Treba ich odvolat.
Heh, dik za varovanie, budem si na neho davat pozor ? Inak, cital som, z chuti som sa zasmial
Re SZKV a Ikarusy 280: Asi najlepsie informacie o nich podal Galiyosha - najpravdepodobnejsie ich stretnes na petrzalskych linkach (hlavne 93/94 a 95, a po nich 68, 84, 88 a 92 (len v spicke!) ), lebo 4.DPA ich ma najviac
Co sa tyka Ikarusov 283, tych ma 4. zas najmenej, cize za nimi treba utekat na linky 1. a 2. DPA - menovite 21/25 (1.DPA), 31/39 (1.), 34/83 (2.), 50 (1.), 63 (1.), 70 (2.), 75 (2., spicka), 78 (2.) a 98 (1.). Linka 87 (1.) je jednak dost odruky, a dvak sa na nej zjavuju (z mojho pozorovania) najma Ik435; a na linky 61 a 74 (obe 2.DPA) su vypravovane (myslim) najma plynaky. Toz, prijemne odchytavanie a vozenie sa
fobust: Zdrziavam sa hlasovania...ehm komentara. Vulgarizmy pouzivam nerad, a nadavat tym uradnikom do idiotov by bola urazka pacientov trpiacich idiociou. A kedze su stupne 1. debil, 2. imbecil, 3. idiot, a tazsi stupen uz tusim nemame (Papyr, oprav a dopln ma, please), tak ich nenazvem radsej nijako
A jedna pozitivna: Na zastavke OD Slimak na nastupisti L50 nam presne pred 2.5 hodinami vyrastol pristresok JC-d3k0 Chvalim
Len si pomysli. Taký pantograf el. vláčik sa ti vznieti s plameňi do ôsmich metrov , čomu sa nevyhol ani susedný vozeň. Teraz si skús predstaviť požiar v Beuse čo by to bolo za škodu . Proste sme na ňom normálne závysli, či je to hrdzavé, či to trasie zhovadené, proste DPB a jeho Beus je nám nenahraditeľný. ?
Počúvaj, klamár, zmier sa s tým, že keď robíš niekde signalistu alebo výhybkára, tak to neznamená, že rozumieš všetkému, čo sa na železnici škrtne. Trať TN-TT NIE JE určená na 130, je tam NTR (najvyššia traťová rýchlosť) 120 a rušňovodič meškanie nedoháňal jazdou rýchlosťou 130 km/h. Takže: Tú trasu nepoznáš, pre predstih sa nestojí pred stanicou atď. atď.
Neveriacemu - Znova Ti potvrdzujem, že 18 minútove meškanie z Trenčína dohnal skutočne do Trnavy na nulte meškanie. Ak rušňovodič ide po trati určenej na 130 a podľa harmonogramu má ísť 110, môže sa zmeniť - upraviť čas dojazdu na každej inej stanici, čo je reálne všade na železniciach bežné. Zistíš aj pri hláseni Meškanie vlaku sa môže zmeniť...Takže poznám tú trasu a na tie kmity v zákrutách sa nedá len tak pozabudnúť. Proste, pre prehnanosť v predstihu sme potom 500 metrov pred BA hl. stanicou museli stáť + dobrých 6 minút pred vystupením. Proste si pridal a podobný prípad bol i po trase Kúty - Trnava a čakanie na zelenú bolo potom na každej stanici večnosťou. ?
"To vše jsem na vlastní oči viděl během 32 hodin pobytu v té zemi (...)" Tak to muselo vydať aspoň na trojzväzkovú správu o stave verejnej dopravy v danej zemi. ?
Re #54080 SZKV: Najpravdepodobnejšie na kĺbových petržalských linkách, najviac asi na 93 a 94 v špičke, prípadne na 68. Na rýchlu a dobrú jazdu treba ale vychytiť 294x na 59 alebo 83. Stačí sa odviezť zo stanice na SAV a počkať si na prvý šrot, čo pôjde okolo...
Re #54102 Yzerman22: Ee, a 4100 bola/je čo? (Okrem toho, že taký zbalkanizovaný autobus sa v Petržalke často nevidí. ?)
Re #54120 PittoInTheAss: Ty len hovoríš kraviny. Čo tu už dislektykov nie je dosť? ?
Re #54127 E499.3056: 7704/II mala, ak sa nemýlim, jazdiť v súprave so 7715, kým sa k nej snáď nespraví vaňa dopredu...
Co mate vsetci proti 280-kam ... Su to moje oblubene autobusy, o jeden sa staram ... Vazte si ich pokiaal tu su ... Podla mojich informacii v Juni ich budu vyradovat...
TAK .... VOZTE SA S NIMI S RADOSTOU
❤ ❤ ❤
no myslim ze pri takom pristupe magistratu a vedenia DPB si ich tu este uzijeme dost dlho ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
Re SZKV a Ikarusy 280: Asi najlepsie informacie o nich podal Galiyosha - najpravdepodobnejsie ich stretnes na petrzalskych linkach (hlavne 93/94 a 95, a po nich 68, 84, 88 a 92 (len v spicke!) ), lebo 4.DPA ich ma najviac
Co sa tyka Ikarusov 283, tych ma 4. zas najmenej, cize za nimi treba utekat na linky 1. a 2. DPA - menovite 21/25 (1.DPA), 31/39 (1.), 34/83 (2.), 50 (1.), 63 (1.), 70 (2.), 75 (2., spicka), 78 (2.) a 98 (1.). Linka 87 (1.) je jednak dost odruky, a dvak sa na nej zjavuju (z mojho pozorovania) najma Ik435; a na linky 61 a 74 (obe 2.DPA) su vypravovane (myslim) najma plynaky. Toz, prijemne odchytavanie a vozenie sa
fobust: Zdrziavam sa hlasovania...ehm komentara. Vulgarizmy pouzivam nerad, a nadavat tym uradnikom do idiotov by bola urazka pacientov trpiacich idiociou. A kedze su stupne 1. debil, 2. imbecil, 3. idiot, a tazsi stupen uz tusim nemame (Papyr, oprav a dopln ma, please), tak ich nenazvem radsej nijako
A jedna pozitivna: Na zastavke OD Slimak na nastupisti L50 nam presne pred 2.5 hodinami vyrastol pristresok JC-d3k0 Chvalim