#53104 d3k0: "Parkovisko v obytnej stvrti na Bayern-Gasse. Ak prave netuzim vyuzit bus 4A (...)"
- 4A mi ide v int. 10min od Montagu do Sontagu, je na rozdiel od BA nízkopodlažná, a väčšinou aj skutočne príde, môžem z nej prestúpiť v luxusnom prestupnom termináli, tak prečo by som ju nevyužil a šlapal 10 min.? ?
________________
Chválim novýkatalóg vozidiel ?
________________
#53149 Beus: "IAD je ako burina, a jednoducho rastie a podporuje sa sama, az kym nezaplni posledne volne miesto, ci na cestach, ci na miestach mimo nich, kde postava,..." ? ? ? ? ?
- 4A mi ide v int. 10min od Montagu do Sontagu, je na rozdiel od BA nízkopodlažná, a väčšinou aj skutočne príde, môžem z nej prestúpiť v luxusnom prestupnom termináli, tak prečo by som ju nevyužil a šlapal 10 min.? ?
________________
Chválim novýkatalóg vozidiel ?
________________
#53149 Beus: "IAD je ako burina, a jednoducho rastie a podporuje sa sama, az kym nezaplni posledne volne miesto, ci na cestach, ci na miestach mimo nich, kde postava,..." ? ? ? ? ?
galiyosha
Re #53195 kri: 1 idúca cez Obchodnú neobslúži aj Hodžovo námestie? Terajšia 13 má nebodaj lepší interval než 12 minút? Jesenského - Šafárikovo námestie síce je trochu ďaleko, ale rovnako ďaleko je to aj zo zástavky Hodžovo námestie (napríklad v smere do Petržalky) na zástavku Poštová. Kým sa linka 13 otočí cez Jesenského a Námestie Ľudovíta Štúra, utečie Ti aspoň jeden spoj 95, ktorý by si pri pešom presune stihol. Navyše osobne nepoznám vôbec nikoho, kto by bol ochotný z Hodžovho námestia cestovať do Petržalky kombináciou pešibus + električka + 95. A kto sa už len nutne potrebuje z Hodžovho dostať na linku 95, má k dispozícii napríklad linky 83 a 84.
Obhajuješ neobhájiteľné.
Okrem toho dúfam, že celý tento električkový bordel aj s 12minútovými intervalmi (a ešte odpornejšími 20 minútami cez víkend) po reorganizácii nenávratne zmizne...