V pravom hornom rohu su 3 tlacitka -
Map Satellite Hybrid
www.maps.google.com
Vzadu na Vysehradskej parkuju nejake 3 busy. Elektricky je hrozne slabo vidiet koli sedym strecham - hrozne splyvaju. Na racianskej stoji jedna pred zvaracakom a dalsie 4 na obratisku...
interval by bol aj na výchosných radiálach 12min. cez víkend. (variant s 2-3 linkami na radiále)
napr. pri Poluse je teraz celkový interval 6,6min., potom by bol 6min.
Na Zlatých pieskoch je teraz cez víkend interval 10min., potom by bol cez víkend 12min. Pri Poluse je skôr potrebné zvýšenie kapcity, na Zlatých naopak zníženie kapacity.
Nie. Optimálny je variant s dva linkami. Jedna po Karlovu Ves a druhá po Dúbravku, jedna pojde po nábreží, druhá cez tunel. Muselo by to byť tak aby bola zachovaná kapcita. Spravil som nejaký koncept kde je 6 liniek, z toho 1 špičková.
1 Hlavná stanica - Šafko
2 Hlavná stanica - Nové Mesto
3 Rača - Šafko
4 Karlovka - Zlaté piesky
5 Dúbravka - Ružinov
7 Vinohrady - Ružinov (špička)
Spravil som k tomu aj amatérske CP, tak aby boli v preklade, napájali na seba so zachovaním až zvýšením kapacity.
Stiahni si rovno Google earth http://dl.google.com/earth/GoogleEarthSetup.exe ma to 11Mb a je to dost dobre, ja si tam napriklad v Blave hladam cyklotrasy na Kolibe.... ale stiahni si to, stoji to za to
Ja viem, že by to mali od zastávky Sad Janka Kráľa bližšie, lenže ako vravíš, tie panicky ani nevedia, že tam nejaká zastávka je. Proste sa vezú zo Šafka a vystúpia vtedy, keď autobus zastávi a keď už videli Divadlo Aréna (že ho už prešli). No preto som to povedal tak, že nejaký kolektív paničiek ochkal, že musia na vysokých podpädkoch chodiť za tmy (na večerné predstavenie v zime resp. z neho aj v lete) cez Sad Janka Kráľa z/do Auparku.
Chaaapeeem... len ty si asi neporiadne cital, pretoze keby ano, tak by si si vsimol, ze som tam napisal "...pri spravnej obsluhe..." Co bohuzial nie vzdy je zachovane, a preto si obcas mal moznost vidiet to, co si videl. A nikde som nepopieral, ze si to videl. Rozumieme si?
Aj ja dúfam, že našporené pôjde na to, na čo sa šporilo. Takýmito minimálnimi záplatami na doterajšej situácií sa nič nedosiahne, treba čo najrýchlejšie vybudovať tú električku. Samozrejme, ani to nebude úplné riešenie, no myslím si, že to nevyjde navnimoč.
Re #52951 Technopol: Podľa mňa, by ten variant s jednou električkou na radiále bol lepší. Táto nová trať totiž snáď bude kvalitná a tak by na nej mali premávať nové električky, ktoré sú možno lepšie a trať pokazia za dlhší čas (neviem, či je to tak, no myslím si, že hej). Petržalkčania bývajúcej pri tej dráhe sa nebudú sťažovať na hluk (snáď).
Re #52952 Red-Hawko: No, tých 90 miliónov sa mi nezdá takých nereálnych, aj keď neviem, či to bude tak veľa.
No, ak bude vobec nejaka trat v 5trzke tak ak som dobre pocul tak sa ma kupit 20 elektriciek kazda za (famfary.... tam da da daaaa) 90 milionov
(samemu mi to znie divne tak dufam ze si to dobre pamatam)
NO maju premávať aj nové ale aj stare eliny do Petržalky a vidíš že predsa len jednu novu konečnu treba
Re: inTony a AAA a nebol by najlepší ten variant čo tu už predtým niekto spomínal iba s jednou linkou na radiale ?
To by aj mna zaujimalo, co a ci tu bude jazdit. Bo peniaze co zhanal magistrat (5 mld) vychadzali tusim len na stavebnu cast. Ak sa pletiem tak sa ospravedlnujem.
p.s.: A dufam ze uz nebudu dalej ukrajovat aspon z tej trochy penazi co maju, ale zacnu aj cosi robit.
Aj ja som čítal, ale ten počet nízkopodlažných vozidiel čo chcú kúpiť by na to nestačil. A čo by šlo do Petržky? Hrdzavá T3? Aj to je riešenie, no čítal som aj to (a viac krát) že do petržalky budú premávať NOVÉ NÍZKOPODLAŽNÉ električky.
Podla mňa by potom možno bolo lepšie zaviesť 12 aj cez víkend v čase cca 07:00-20:00 s 15 min. intervalom. Lebo pri tvojom návrhu by sa nedal robiť prekald na východných radiálach, pokiaľ by si na linkách 2 a 3 neskrátil interval na 12 minút.
Re #52946 matej: Linky z Petržalky by mali premávať aj na iné radiály podľa všetkých návrhov čo som čítal.
No vieš, ale nad tým by som uvažoval až keď bude isté, že električka bude postavená.
Podľa výrokov ľudí z DPB by sa mail terajšie trasy MHD upraviť iba kozmeticky. Podľa môjho názoru by sa zriedil interval 95, ktorá zostane naďalej potrebná pre zastávky, kde električka nebude zastavovať. Zrejme príde aj k mneším zmená v trasách a na niektorých linkách k miernemu zriedeniu intervelu, nakoľko by električka mala mať hustejší interval ako linka č. 95 teraz (deklarovaných 90 sekúnd).
Čo sa týka možného obratiska pri Tupolevovej, s tým by som súhlasil, aby linky prichádzajúce od Bradáčovej nemuseli ísť až na Holíčsku. Táto konečná je bez tak len pre 2 linky (pre 3 by to bol menší problém, no niak by sa to dalo, že nejaké vozidlo by stálo na ceste).
Podľa mňa totiž linka z Petržalky pôjde len na Šafko a nebude pokračovať na niektorú z ostatných radiál. Preto by nebolo vhodné obmedzovať Petržalské linky, ktoré do týchto oblastí premávajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
matej
Re #52951 Technopol: Podľa mňa, by ten variant s jednou električkou na radiále bol lepší. Táto nová trať totiž snáď bude kvalitná a tak by na nej mali premávať nové električky, ktoré sú možno lepšie a trať pokazia za dlhší čas (neviem, či je to tak, no myslím si, že hej). Petržalkčania bývajúcej pri tej dráhe sa nebudú sťažovať na hluk (snáď).
Re #52952 Red-Hawko: No, tých 90 miliónov sa mi nezdá takých nereálnych, aj keď neviem, či to bude tak veľa.