Na tej B731 sa mi pacilo aj to, ze bola rychla. Teda aspon s mojim oblubenym vodicom. S inymi som do skoly vzdy zmeskal. On robil trasu za 11-12 min, zvysok za 15 min, na snehu 20 min. Dlho som zil v tom, ze Ikarusy su silnejsie, ale z tejto iluzie som davno vyrastol.
T9 si nepamatam, pozriem kedy jazdili, ale zo starsich trolejov si pamatam len Sanosy. Oproti Skode mi pripadali ako historicke - opravene po 30 rokoch.
B741 som sa potesil a nemal som dovod menit nazor. V porovnani s I280 to bolo super (podla mna).TAM som si neoblubil ale na postsocialistickych cestach vyzeral ako kus zapadu. A bol spolahlivy.
B941 je uz ozajstny autobus a od verzie E ma aj primerany motor (a nizsiu spotrebu) - Renault 217 kW.
Co sa tyka dodrziavania grafikonu, mimo spicky ked zavadzaju auta, je to podla mna uplne OK. Z tych co pouzivam ma meskanie 3-5 minut len 201, ale to by vyriesili klby. To meskanie myslim samozrejme v sedle.Co by ste povedali keby v spicke meskal autobus na 3. zastavke 10 min bez toho aby stal co len chvilu v zapache ? A naopak v sedle si nadbehne aj 30-40% ?
este k tomu 50karovi v mojom prispevku #5272 - to nebolo niekedy o polnoci ze boli prazdne cesty, ale o priblizne stvrtej popoludni pocas pracovneho dna :-))
Kockac: ani tie v karosach by sa nerozpadavali, keby ich nenacali vandali. A prave kvoli tym vandalom su najlepsie tie drevene, su lacne a vela vydrzia :-))
Co sa tyka nedodrzovania grafikooonov, podla mojho nazoru to moze byt uplne jedno, pretoze v minimalne 35% pripadov mi prestup zdrhne doslova pred nosom (pricom ide presne), dalsich 35% ide este o par minut skor. (Ale moze to byt len moja smola.)
S drevenymi sedackami nesuhlasim, kedze sa v zatackach na nich klze jakswina. Na druhej strane sa aspon nerozpadavaju ako tie v Karosach. :)))
Fialove? sak co si nebol na *****? tam v diskusii to je. a 9Tr sa mi MOC lubi!
d3k0> tagy si vypol vsetkym alebo len mne tak doverujes?
andy> pod na DP Talker!
VYVOJ NAVSTEV STRANOK iMHD.sk STALE STUPA.
Dakujeme nasim priaznivcom za ich navstevy a podporu. Pocas obdobia 4.1.2002-4.2.2002 stranky zaznamenali narast poctu pristupov o 48%. Este raz dakujeme.
btw. 13sk> zrejme to bude tym, aby sedel CP. Napr. ked cesta na nejaku zastavku trva 02:30 tak tam mozu dat aj 2 aj 3 - TAK ABY TO CELE SEDELO. Hmmm... zase som tu vetu domotal...
tbc> debata o metre? "NIE" je podla teba debata?
MOJ OBLUBENEC NUMERO UNO> Sanos!!! A potom este mozno 9Tr, ale na tie si poriadne nepamatam, naposledy som sa nim viezol na vyrocie a strasne sa mi to lubilo
asi som si na cosi spomenul.Pozrel som si len tak cestak na zastavke Vlcie hrdlo.Tak na zast. Lucna je to 70-kou 4min,zatial co 97-kou 5 min.Iba dodavam,ze trasa i pocet zastavok sa nemeni.Tak potom takyto jizdni rad...
Juro: nie vsetky TAM maju drevene sedacky, ale tiez si myslim ze do BA su prave tie drevene najidealnejsie, maju najdlhsiu zivotnost, lahko sa cistia... Zvuk motora je dany tym, ze TAM ma motor relativne maleho objemu a preto pracuje vo vyssich otackach ako je tomu u inych vozidiel. A jazda vopred casoveho planu ? ak si odmyslim ze niekto pride na zastavku nacas a zdrhne mu bus, ten zvysok cestujucich je tomu len rad, skor sa dostane na miesto urcenia, pripadne stihne prestupit a ak ma cestovny listok tak pri casovej tarife sa s nim dostane dalej. Nielen mojim dojmom je, ze chronometraze na linkach v BA su totalne na , (minimalne na niektorych linkach) - ako priklad uvediem linku 50, kde nam jeden vodic ukazoval, ze ta trasa (vtedy zo safarikovho nam) sa da uplne v pohode spravit za polovicny cas, ani sa nemusel neak ponahlat; takze asi pre toto nam jazdia vozy ako slimaky a to je vraj snaha o zvysenie preferencie MHD a zrychlenie dopravy...
jo,ale v kazdom pripade dodrziavanie cestakov je v BA pokial mi pamat siaha obrovskym problemom.Ja bych povedal,ze v spicke vsetko meska a potom pri prazdnych cestach je to vynahradene v opacnom garde.Tym vsak netvrdim,ze jedine TAM a nic ine
mozno ten clovek,kt.zariaduje nove EC pre busy nema domyslene,aky rozmer pasuje na aky bus.Tak napr. v novych foto je zgeneralkovany Ik 283 4506.Ma EC BA...FX.Zjavne zozadu tam nepasuje.Lebo na takyto rozmer su dimenzovane BA...GJ,BA...HA/B/,...No napr. seria FX(ale aj FK,FL,...) vyzera akokeby mala zo zadku napr. kazdeho I280 v prvej zakrute odpadnut.A to este nehovorim/nepisem/ako neforemne to tam vyzera...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
13sk