Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
človek sa už poteší, že idú kúpiť pár kĺbových autobusov, že DPB a mesto urobia niečo užitočné a hneď to doserú... Neviem, niekde som čítal, že majú byť použité na linku z Nového mosta cez Devín do Devínskej Novej Vsi a na 96, ale možno je to novinársky výmysel... ?
Reakcia na: petert #52622:
Gemeranom si tade určite nešiel.
Teraz ma tak napadlo, ze preco sa nekupia ojazdene NP busy (3-4 rocne) z krajin EU , ved su urcite v dobrom stave a este par rokov vydrzia. Rovnako by sa dalo postupovat aj pri Tbusoch a elinach. Preco za kazdu cenu nove vozidla , na ktore nemame, ci nechceme mat??!! ? Lebo kupovat doslova po kusoch nove vozidla je teda dost na prd ?
Reakcia na: Mikimaus #52625:
no som zvedavy ako budu petrzalcania skakat od radosti ked im klbove vozy nahradia takymito maximalne nevhodnymi vozmi....
Reakcia na: Darro #52610:
Budme radi ze dojdu aspon tie. A ze to (dufajme)nebudu SOR a PseudoSOR ? Aj ked musim povedat ze to nieje zrovna systemove riesenie ?
Reakcia na: pete #52621:
kokos preco 15metrove a ne klbaky ??? KTO a KDE bude s tymi jazvecikmi jazdit ???

Kokos, uz aby bol ten Peto Pankrac generalnym, lebo toto je uz privela ! 😢
Reakcia na: pete #52621:
dobre, takze posilnenie linky 96 mame. Co vsak bude jazdit na takej 95? 😕
Reakcia na: SZKV #52613:
? ? No skús si prejsť trasu 130km/h od Trenčína cez Nove mesto nad Váhom uháňajúcim Gemeranom a zistíš ako sa naklánajú vagóny na inú stranu, a ešte ku tomu to ostré kimácanie vtedy meškajúcim ríchlikom. To nám dávalo masochystický dojem pocitu úžasnej rýchlosti na trati pred jej čoskorým rozpadom. 15 minútove meškanie však dohnal tou + - 130km/h . hm, cez 3 stanice, ale potom pred BA sme stáli do 10 minút pred cielovou konečnou ? ? A teraz chcú rušiť tie spiatočne zľavnené lístky. Len tak ďalej a... ?
15m busy potvrdene. V dnesnom vestniku je vyhlasena sutaz DPB na nakup 20ks 15m CNG autobusov.
od noveho roka ten idiotsky spiatocny listok ZSSK+DPB bude este nezmyselnejsi, lebo sa rusi zlava na spiatocny listok...
http://www.tvojepeniaze.sk/sk_pspravy.asp?r=sk_pspravy&c=A051108_025328_sk_psprav
y_p01
Reakcia na: Darro #52610:
To je mimoriadne optimisticka predstava, vsakze?! ? Uz sa tesim, ako sa potom do maleho autobusu zmesti to, co sa dnes nezmesti do velkeho... A tiez si predstavujem, ako 15 metrove autobusy vyberaju zakruty na niektorych krizovatkach, kde kvoli lepsiemu sprejazdneniu boli cestari nuteni urobit z jedneho jazdneho pruhu dva alebo aj tri a tie potom maju aj "patricnu" sirku. Jaaaj, skvele casy nas cakaju. Len sa ich radsej ani nedozit... ?
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Bbratislavao&c=bratislavao_1_6
Prebudované križovatky zrýchlia dopravu v meste
BRATISLAVA Magistrát začína od investorov a stavbárov preberať prebudované križovatky na tzv. Karloveskej radiále. Stále je však otázne, kedy na nich začnú fungovať semafory. Posledné úpravy sa na nich musia stihnúť do 15. novembra. "Ide o tri križovatky a po ich prestavbe by sa mala zrýchliť jazda električiek do Karlovej Vsi minimálne o desať minút a na cestách by tam malo byť menej nehôd," hovorí námestník primátora pre dopravu Karol Kolada.

to je naozaj taky idiot? ?
#52560 S499.1023: "Aha, a kade by sa tie dva roky jazdilo?"
- hovorím, že je trochu utopistické. Jazdilo by sa cez Zvolen, a autobusmi + nejaké Os by mohli jazdiť aj počas rekonštrukcie. Ale predsaj len, hovoriť, že tempo rekonštrukcie treba spomaliť, rozdrobiť to na menšie kúsky lebo ľudia prechádzajú na autobusy keď sa robí výluka na dlhších celkoch, to je trochu šibnuté. ? Minimálne Rača-Leopoldov mohlo byť už dááávno hotové na jeden šup, keďže sa to dá obísť v pohode cez Galantu!
Reakcia na: ufo #52604:
Přesně tak, to mě přesně na rekonstrukcích ČD vadí. Kdyby se to pořádně vydrhlo, utáhly šroubky a doplnily chybějící součásti (v interiéru), tak jsou to stejné vozy jako máte vy. Ale takhle je řádový rozdíl v kvalitě mezi Slovenskou Strelou a Vyšehradem. Ještě že máme Bmz- v Hamburgu...
Reakcia na: S499.1023 #52597:
Sorry, ale mám za to, že zmíněné přeložky se dělaly před rokem 1990? Nebo se pletu? A v takom prípadě je to pro mě irelevantní- doba pokročila, poměry se změnili a dnes se dělá něco jiného. A když to budeme brát takhle, tak nejlepší byli stejně stavitelé za první republiky, co vám postavili takové velkolepé tratě na zelené louce...
Já to spíš srovnával s poměry na ČD a ve srovnání s tím je celý náš 1. koridor dost trudná stavba- nám to trvalo 10 let a spoustu miliard, než jsme se něco takového naučili dělat (vlastně první slušná přeložka v Čechách je až ten Krasíkov) a právě proto mě fascinovalo, jak ŽSR se do toho dlal takhle už od počátku.
Reakcia na: donats #52600:
Díky, byl jsem tam loni a to tam už na tramvajích silně převažovala modrá barva. Mě to taky napadlo, že to tam bude (ty symboly pro analfabety vedle čísla linky jsou snad jen tam), akorát mě zmátl ten nátěr.
Reakcia na: S499.1023 #52596:
Ach so, pán je masochista! Tím se ovšem spousta věcí vysvětluje...
Reakcia na: S499.1023 #52609:

Neviem ktorú serstru G. myslíš, každopádne tým to celé začalo a už ich nechcem ani vidieť.
Reakcia na: Darro #52610:
O dôvod viac používať len auto. 🙂
Toto je ako zly sen... v Bratislave sa najviac vyuzivaju klbove 18-metrove autobusy a oni idu zas kupovat tie male skrupiny ? . Vidno ze tí PÁNI co to schvaluju sa v tom nevozia... zacina to smrdiet tunelovanim a odrbavanim ludi co sa v tom vozia... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement