Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tomi #52549:
Začínajú robiť Báhoň? A čo tak asi, keď je to už roky iba zastávka? Nemyslíš náhodou traťový úsek Výhybňa Vŕšok-Cífer?
Reakcia na: S499.1023 #52548:
Aktuálne dve dopravné koľaje, nástupište len pri jednej. Budúcnosť 6 staničných koľají, z toho najmenej 5 dopravných, traťové bez nástupíšť, nástupište pri budove a medzi 4. a 5. koľajou (počítané od staničnej budovy).
Reakcia na: S499.1023 #52548:
Ja som išiel včera tade. Jediná zrekonštruovaná je Pezinok zastávka, v Pezinku sa stojí na 1. nástupišti vpravo, robia tam nástupištia a podchod. Práve začínajú robiť Báhoň. Ráno osobákom BA-TT to trvalo 1:15, vlak stál od Pezinku všade aspoň 5 minút, rozbehol sa len medzi Cíferom a TT. Naspäť rýchlik 0:55, 5 minút stál na starej trnavskej stanici a potom ešte v Báhoni. Myslím, že sa trošku rozbehol za Jurom, ale 100 km/h tuším ani raz neprekročil.
Reakcia na: Martin Fundárek #52544:
Ako vyzerá terazky Pezinek? Ešte som tade nešiel.
Reakcia na: Matthias #52545:
Funus, nefunus, dieľňu ešte nezavreli. Keby si mal nejaké otázky tak ma môžeš kontaktovať aj na ICQ 243901986 😉
MARAD: asi to má byť 67.
Spectre, S499.1: síce trošku po funuse, ale aby som nepôsobil nevďačne, tak predsa ďakujem.
?
Reakcia na: tulenique #52521:
Darmo máš trať na 160, keď stanice sú nerekonštruované (okrem Pezinka). To sa vlak ani nestihne na tých 160 rozbehnúť. Najdlhší súvislý úsek Sv.Jur-Šenkvice bude mať nejakých 11 km...
A okolo Budmeríc bude ešte dĺĺho 0... 🙂
Na www.cp.sk si pre dnešný deň môžete vyhľadať CP pre linku 667 na trase Astronomická - Vinohradnícka. Asi je to nejaká chyba, alebo tie vložené spoje majú skutočne označenie 667? ?
Taktiež sú tam aj odchody liniek X13, 519 alebo 6 cez Obchodnú. ?
Reakcia na: inTony #52541:
Sak ja som len poradil jednu z 2 variant.
Reakcia na: Red-Hawko #52539:
to čo je za obchádzka ? ... to je akoby ísť z Karlovky-Riviéry na Patrónku cez mesto...
Reakcia na: Red-Hawko #52539:
najrychlejsie je prestupit (co sa tyka Race) na Detvianskej a za rohom stoji 56 aj 65 ka... 65kou to je ku KONDRADu 20 minut, 56kou 14... obe maju v nedelu polhodinovy interval.
Reakcia na: NN #52534:
Naj je elektrickou na zastavku 'pri vinohradoch' tam prestupit na 65 a odviest sa az na zastavku 'Kon-Rad'
Reakcia na: NN #52537:
da sa aj tak, ale nezabudaj, ze na Trnavskom prestupovat na 53ku znamena, prejst cez podchod...co je takovych nejmin...3 minutky...
najrychlejsie mi pride asi 61+53...len treba vychytat odchody...
Reakcia na: ma #52536:
hm, tak ked je to Kon-rad tak je zopar tych moznosti aj ked moc nahusto to teda v nedelu nechodi z hl.st.:

2+53 s prestupom na trn. myte
201+53 s prestupom na trn. myte

74+53 s prestupom na bajkalskej

63+53 z kooperativy s prestupom na trnavskej

skor sa mi pozdavaju tie cisto len busove kombinacie
Reakcia na: NN #52534:
z Vinohradov - jedna z moznosti je ist cez Racu - 3,5,11 na Detviansku a za rohom stoji 56ka (zast. Cachticka) - odtial tusim na zast. KON-RAD, to by mal byt NAY Elektrodom.
z hlavnej stanice - 61,74 na Bajkalsku, odtial 53ka...pozri MAPU
Reakcia na: TeBeCe #52523:
Len aby zavedenie spominaného trestu sprejerom ešte viac nezvýšilo adrenalín, o ktorý im predovšetkým ide. ?
Viete mi prosim poradit ako sa dostanem v nedelu zo Zel.st. Vinohrady do Nay Electrodom Zl. Piesky ak to je rychlejsie ako z Hl.st., ak nie tak ako z hl.st.?

Na ich webe sa spominaju linky 53,56,65 ale tie by som videl skor na nejake spojenie z hl.st. a hlavne kedze neviem aky je nazov zastavky Nay Electrodom Zl.piesky tak si to nemozem nijako sam dohladat, dik za radu.
Reakcia na: Kami #52528:
COOO? Pojazdne dielne? za to 200melonov? A komu to naco bude?
Reakcia na: Kami #52528:
ak bude DPB vykonavat vacsie opravy v takych mnozstvach ako by bolo potrebne, aby sa nemuselo jazdit do BB ci Moldavy n Bodvou, nemohli by opravy trvat tak dlho ako trvaju. ? 7085 nieco take spominala...
A pri urovni a kvalite prace odvedenej prace dielenskych pracovnikov a managementu dielni (ktory nevie presadit vyhodnost investicie do pravidelnej (a poriadnej) udrzby (zeby sa tam tie peniaze stracali)) je to najlepsie riesit outsourcingom.
Ale vcelku ok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement