Reakcia na: Ámos Keynes #51963:
No možno by tá tráva nebola vysoká, ale určite nulovú starostlivosť od DPB 364 dní v roku by pocítila.Re #51970 inTony: Ja ti poviem spoj priamo spred brány do práce, školy, obchodu, krčmy, nemocnice, na stanicu, do kina, ..., a najlepšie s intervalom do 5 minút s prevádzkou 4:00-01:00 a s minimom zastávok po najkratšej trase.
marko
Stále nemôžem pochopiť, ako ľudia čo nebývajú v Petržke stále presviedčajú domácich, že sa im spoje zlepšili - blbosť! Ja tiež nehovorím o linkách napr.v Lamači - kam zájdem iba príležitostne. Jediné (!) čo sa mi zlepšilo je spojenie na Bajkalskú a Polus (98), 95 som pred tým veľmi nevyužíval a tak je tomu aj teraz - však prestupná el.12 má 12 min. interval. A trasa sa papierovo skrátila o 5 minút (reálne možno o tri).
A 99? Už to poviem na plnú hubu: to vymyslel niekto, čo ozaj musel niečo vymyslieť a nič ho nenapadlo a tak si povedal, že by mohla mať Petržka svoj vlastný bus. Čo by nemuselo byť na škodu, ale nie s jej súčasnou trasou. A nevšimol som si, že by ju pochválil Technopol al. galiyosha ktorým tiež stojí pred domom. Nedá sa totiž použiť ako prestup.bus - to je 98.
hoppusmark: Ano električka do Petržalky mala byť prioritou pre hl.mesto. Ale namiesto toho sa financujú iné, akože dôležité veci.
tr3mp: Cestoval som pravidelne el+90 (ako alternatíva k 93) k bot.záhrade. Bola to perfektá kombinácia, stačilo si pozrieť jej odchody - čo nebol problém. A el.pod mostom chodia častejšie ako na Kapucínskej.