Môžeš byť rád, že si necestovával pred zmenami kombináciou 30+90. Ak Ti pod mostom zdrhla 90-ka pred nosom (čo bolo pri zápchach na Lamačskej pravidlom), na ďalšiu si čakal 15 minút v špičke ... keď si to porovnám s tými 12, resp. 7,5 minúty v sedle na 93 a 99, tak sa celkom dobre bavím nad Tvojimi argumentami voči novému systému. ?
Podla mňa najvážnejšou chybou je to že DPB nemá jasné ciele do buducnosti. Najprv tu boli expresné linky (100-127) potom sa to menilo pri prečíslovaní na oblastne vznikali nové linky na zmene by som povedal vyťažených (54 na 94 37 na 78 ) a teraz tu zas máme nosné linky 93, 95 ale tieto všetky zmeny su len krátkodobé, dpb by sa už konečne mal začať sustrediť na buducnosť . By som to navrhol riešiť podobne ako ludske telo 1(kostra) rýchlodrážne električky každá radiala 1 linka čiže 2.(svaly) nosne linky z okrajov do centra nie dalej napr z Dubravky do mesta iba 34 z dolných honov 201/202 ... 3. ostatne linky spájajuce okraje mesta a odlahle lokality . Na začiatok dať peniaze na opravu tratí vypočítať pri intervaloch 3 minut kolko je treba vozidiel a dodatočne dokupiť potom prjsť na nosne linky vypočítať a dokupiť Ale najskôr vždy spraviť linku a potom dokupiť vozidlá , nie ako teraz na Dlhé diely sa ide stavať vedenie kupuju sa duo busy a ešte sa ani nevie aky by mali mať interval a kde sa budu točiť ? očakavam kritiku ?
v poho. inac mame jedneho takeho sofera u nas na skole a ten by ho prevratil velmi jednoducho. jeho styl jazdy sa sice deckam paci ale myslim ze starej karoske uz nie. ked si predstavim ze pred par rokmi takto jazdil s ivecom eurostarom a mal za sebou 28tonovu cisternu s benzinom. brrr
citaj pozorne abo som to nenapisal dost zrozumitelne. ked mas vyssi hrb tak o to lahsie sa na onen hrb mozes otocit. nemyslel som otocit sa v zakrute, ale otocit vozidlo na strechu v zakrute. ?
Lepsi pritlak? skor vyssie tazisko a o to lahsie ho mozes otocit na ten hrb v zakrutach. avsak neviek kto by tak rychlo zas isiel do zakruty. ale hrb nehrb aj tak sa mi najviac paci jak to vyriesil vanhool a nema ani hrb a ani ziaden schodik.
Budu odpovídat pouze na bod 3), protože tato odpověď by tě konečně mohla přivést ke vzpamatování se. Takováto verze by byla stejně drahá, jako Scania OmniCity, Volvo 7000, Mercedes Citaro, Solaris Urbino, prostě by jaksi pominul důvod kupovat si právě SOR.
Z čehož plyne odpověď na bod 2 i 1.
Btw., takovéto informace se dají získat provedením návštěvy vesničky Dolní Libchavy kousek od Ústí nad Orlicí. Vždycky lepší, než reprodukovat jako 100% pravdy něco, co povídal támhle řidič autobusu.
Ja som nie odborník na ajrodynamiku, ale aspoň základy poznám. SOR z hrbom má väčší odpor ako by mal teoretický SOR bez hrbu s vyšším čelom! ?
Vďaka tomu hrbu má ale zase teoreticky lepší prítlak v zákrutách. ? ? ? ?
___________________
Re #51784 marko: To by bola kravina, keby to uzavreli. ?
Ludia jazdia lepsie tam, kde su eliny. A preco sa nemozu spravit iba bus linky, ktore zvazaju ludi na eliny. Ako priklad som uviedol v min.L21 od patronky po ASMN.
A to ci su na papieri. Ja viem iba jedno ak idem na L93 s L99 tak mi zarucene ujde. Podobne je to z L99 na L95 pred starym mostom. A este raz L93 12 min v sedle - L99 7,5 min.
4. akych kvalifikovanych ludi z ba mas mysli? To ti tak extremne vadi,ze ten ustav ma sidlo v Ziline? Ved tam mozu robit ludia aj z ba... Ved aj dopravna vysoka skola je v Ziline... Ci bol by si spokojnejsi, keby ten 'audit' robil prazsky vyskumny ustav?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp