Reakcia na: SZKV #51733:
No tak jeden Novoplan jazdí dlho už aj v Bratislave (na CNG, teraz z fleku neviem, či máme jeho fotky aj na stránke, má #1720). Ale komfort to má asi ako tá Vrakosa 932, ak nie lepší, pokiaľ ma pamäť neklame, tak predná až stredná časť je strednopodlažná, a jazdné vlastnosti také default. A design nie je nejaký svetoborný, ale podľa mňa (keďže vkus je výsostne individuálna vec ? ) celkom originálny, slovenský, kt. vystihuje dobu. Takže pri porovnaní B932 a Novoplanu - jednoznačne Novoplan.To je analogicky podobný kompromis ako SORy. Každému je jasné, že keby boli za nejaké západniarske ceny, tak ich DPB tak masovo kupovať nebude. Teda ide o pomerne nízkorozpočtové vozidlo, ktoré ale môže fungovať celkom úspešne aj v podmienkach DPB. Samozrejme, že má svoje "muchy" ?, pípane pri každej možnej príležitosti, či skôr tie príšerné dvere (najmä ako sa zatvárajú a otvárajú) sú sice pre bežnú premávku podstatné chyby, ktoré ale keby sa doriešili, tak je to very good.
Aj keď inšpirovaní našimi sci-fi ? , chcú vyrábať aj kĺbaky, trolejbusy, BN12 chodia už relatívne sériovo - SOR sa postupne zrejme mení na veľkovýrobcu - no osobne sa obávam, že kvalita sa začne zvrhávať...
pepo
2) Vela ludi musi. Ale nepocital som ich. Ani som sa nepytal preco, myslim, ze to je na ich uvazeni.
3) Druhykrat hovorim, ze mi vobec nejde o to, kolko ludi ide odtial do nemocnice. Efektivnejsi sposob je prepojenie nemocnice s ASMN a az potom s Hl. stanicou. Ja sa nechcem hadat, ale ci a kolko ludi tam chodi, o tom ma nepresviedcaj. ?