DPMB urcite nie, kedze DPMB je Dopravni Podnik Mesta Brna Bratislavsky dopravca sa uz peknych par rokov vola DPB To len tak na okraj
Spominane predlzenie by bol urcite dobry napad, a perspektivne do buducnosti by sa urcite zislo, ale kym nie su peniaze na podstatnejsie, dolezitejsie, a akutnejsie trate a predlzenia (Petrzalka, Lamac, DNV, podzemne krizovanie centra) tak o predlzeni z Race nema zmysel uvazovat.
Iste ciastkove rozvojove plany zarucene existuju, ale kym nie su prostriedky na ich realizaciu, tak zostavaju len na stoloch...a prostriedky nie su, lebo magistrat neda, lebo nema z coho...:/
Má DPMB v úmysle vybudovať pokračovanie el.trate z Komisárok po BEZ-ku na Rybničnej ?Je to možno okolo 1 km. Mal by v tých miestach vyrásť technologický park CEPIT. A perspektívne prepojiť ďalej cez Vajnory na Zlaté piesky ? Má vôbec DPMB vypracovaný nejaký plán rozvoja elektrickej trakcie ?
Ja zasa dávam 100 bodov Trnavkarskemu beusu za trieskajúce Tr. s hrdzinou po okrajoch a IK ktoremu vrzga tak DB náprava že cestujúci z hl. stanice sa na tom dobre bavili -BA šrotovisko ☠
Niekde by to proste pri tom Poluse vcuclo pod zem alebo opačne na mostík s nástupišťom ponad cestu. Na 1 vlak. v hl. stanici nastúpi príkl. 100 cestujúcich počas /3h./z toho necelá štvrtina vystúpi v okolí pezinka. Prečo hovoríš o 500 cestujúcich v jednom ťahu a v 1 o pár metrov dlhšej súprave? Vlakotramvaj môže slúžiť ako doplnok k nosnému cestovaniu aj mimo územia. Osobna žel. doprava týmto nemusí používať staré nepohodlné motorové vozne- autobus 809 -812 (049) niekedy s preplnenými vozňami, či okuliarnika s prázd. ťažkymi vozňami.Šefa tu nemám za sebou ? čo ma po preklepe ?
e #51465 trat filialka - petrzalka by bola fajn, ved zeleznice to maju aj v plane, peniaze by ziskali z eu fondov, kraj je za, len nasemu magistratu sa to nepozdava... radsej nieco ako nic, ved uvidime co a kedy pojde do petrzalky ?
soske, je jasne, ako to myslis, ak by sa natiahla trat z filialky do petrzalky ako bola, tak velmi dobre.
Ale verim, ze si sa bol pozriet na dieru na Karadzicovej ako tam mafiani buduju lepsie zajtrajsky.
Takze nato zabudnime.
Siruacia, ze pred Polusom v roku 2025 zastane vozidlo, ktore bude na svojej ceste pokracovat neviem do Senca, s kapacitou 500 osob... aj ostrovcek so zrezanymi chodnikmi o sirke 2 metre (co je aj tak nerealne) nebude postacovat na rychlu obsluhu cestujucich, vsak ze ?
petert ja ti nerozumiem? rocumiem vsetkym pojmom, co si uviedol, ale smysel mi to nedava, alebo mam ubohu predstavivist. lebo ked si to zacnem pokusat premietnut v hlave, vyjde mi to rovnako ako ked:
centralne letisko postavme pri tesco na kemennom namesti, jednu runway po legionarskej a druhu po dunajskej a pristavat by mohli medzi v smere od wien flughafen a potom sa napajat na M.R.Stefanika, okdial by bolo priamo spojenie so svetom. a este tak zabezpecime dopravu centra a s juhom a vychodom mesta... wow.
To je aj tým, že sa mi to tu zdá monotónne, vlastne sa v električkovej doprave nič rozumné nebuduje a prešlo mnoho rokov na to, aby sme teraz uvažovali o metre, keď nie je akosi ani na ten nosný systém. Každý sa tu snaží čo najviac zo seba dať ako spektre S499,1023, Sommelera a mnohych iných čo tu musia napomínať bludy a.? To, že uprednostňujem nosný systém ako železničný a to si dovolím vtrepať rovno do centra ako u Bahn je čistá moja myšlienka ako dostať ľudí rychlo a ďalej po železnici. Takto by stačil aj len 1 tunel filialka - Petržalka. Cargo má nákladnu dopravu, DPBa by ostali autobusy a trolej. a Spololočný žel. nosný projekt by mohla mať iná spoločnosť. Myslím si že nosný systém by sa mal budovať na základe slov. železníc.Môžu po ňom jazdiť ešte eliny ale nie už v takomto zanedbanom vlečúcom sa stave.
Áno, prosím pekne, viem, čo je návestidlo, aj predpis D1, dnes už Ž1, poznám, aj návestiť 40 a výstraha by som vedel. Ale ako sa návestidlom vlakotramvaj rozbočí a kde, to som veru nepochopil.
Navestidlo je železničný semafor ako sa tomu rozumie. Ten slúži na riadenie vlaku signalom či môže isť na vedlajšu koľaj alebo má stáť, pretože má pred sebou meškajúci.Je to o železnice v meste ...Žial Račianska Vajnorská ak je úzka ako iné treba tie chodníky už teraz zrezať. Vševedko nerozčuluj sa , však vieš o čo mi ide... ?
Vy ***** zasrane spravte si tu vy***anu stranku lebo je uplne na ***** stoji za velke hovno ako aj jej majitelia.Uvedom te sa vyser te si oci a vsetci mate urcite malých vtákov. Dajte si vsetci po papuli lebo ako som uz vyssie vysvetlil mate malých vtakov.Vas stali obdivovatel a cestovatel ? ste *****i ?
Nástupné ostrovčeky by stačilo rozšíriť do vozovky len o 1 meter a od prechodu chodcov v pozdlžnych 3 metroch spád k prechodu čo vedie cez cestu. Každy ostrovček zabezpečiť návestidlom ktorý prípadne rozbočí vlakotramvaj. Niekde treba tu trať oplotiť alebo zdvihnúť . Čo sa týka dopravy do 1 koľajky napr. do Dunajskej Stredy , tam by zachádzal len 1 z 10 tich u-sbahn. Niektore končia v BA prikl. Letisko Ružinov Pošeň a Do dunajskej nemusíš ťahať hybrid. Vlak s veľkou spotrebou. Tu nie je sa čo chytať za hlavu. Tu treba len na to peniaze, ktoré to všetko dajú do pohybu. Možno o 10-15 r.? Nemali toto na mysli už v 70 rokoch ? Tie koľaje sa mali už dávno prestavať na 1470 Takže Očakávam i proti buum reak ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
papuca
centralne letisko postavme pri tesco na kemennom namesti, jednu runway po legionarskej a druhu po dunajskej a pristavat by mohli medzi v smere od wien flughafen a potom sa napajat na M.R.Stefanika, okdial by bolo priamo spojenie so svetom. a este tak zabezpecime dopravu centra a s juhom a vychodom mesta... wow.
ale mozno fakt som len unaveny...